וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 השחקנים הטובים ביורוליג: פארמר במקום ה-18, רוצ'סטי במקום ה-11

אתר "eurohoops" דירג את 100 הכדורסלנים הבכירים ביורוליג, והחמיא לצמד הגארדים החדשים של מכבי תל אביב. דווין סמית במקום ה-22, גל מקל וסופו הרחק מאחור

one

אחרי שאנשי הכדורסל הישראלי דירגו את הכדורסלנים המקומיים בפרויקט המיוחד של וואלה! ספורט, גם אתר "eurohoops" בחר לדרג את ה-100 כדורסלני היורוליג הכי טובים. הדירוג נעשה על בשקלול של מספר גורמים: ערך השחקן (תחרותיות, אופי, שווי, מנהיגות וקבוצתיות), תפקיד השחקן (חשיבותו בקבוצה), גודל הקבוצה, פוטנציאל אישי, וכמובן המספרים והסטטיסטיקה.

דירוג וואלה של הישראלים בליגת העל

#דירוג_וואלה, מקומות 1-5: רוצ'סטי ופארמר בפנים

הדירוג המלא של אתר eurohoops

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"שחקן שכיף לצפות בו"/ניב אהרונסון

היום (שני) פורסמו באתר המקומות 20 עד 11, כשבמהלך השבוע הקרוב יפורסם הטופ-10. ג'ורדן פארמר, שנבחר על ידי וואלה! ספורט ככדורסלן הטוב בישראלי, נבחר במקום ה-18. נכתב עליו ש"כפי שהיה בקדנציה הראשונה שלו במכבי, ההערכה היא שפארמר שוב ישחק את הכדורסל הטוב בחייו ב'קבוצה של העם'. הוא מרגיש נוח בישראל ובקבוצה, והאתלטיות שלו והאופי מתאימים לשם בצורה מושלמת. אנחנו בטוחים שתהיה לו עונה יעילה, והוא יישפט בעד כמה רחוק הוא ייקח את מכבי באירופה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ההערכה היא שפארמר שוב ישחק את הכדורסל הטוב בחייו ב'קבוצה של העם'"/קובי אליהו

טיילור רוצ'סטי, שנבחר במקום השלישי בדירוג וואלה! ספורט, דורג במקום ה-11 ביורוליג. "הארטיסט של הכדורסל", כינו אותו ב"eurohoops", "הייתה לו עונה מדהימה בניז'ני, והוא היה ללא ספק הרכז הטוב ביורוליג, מלבד לעובדה שהיה הקלע המצטיין. שולט נהדר בכדור, מוסר בחסד בכל מצב, עם גישה אדירה למשחק וקליעה קטלנית. הוא יכול להוציא לפועל ולסדר לעצמו מצבים, שחקן שכיף לצפות בו, שמתאים בצורה הרמונית לסגנון של מכבי. אנחנו מצפים ממנו גם העונה לרגעים מרגשים".

טיילור רוצ'סטי בראיון מיוחד לוואלה! ספורט: "רוצה להיות דיוויד בלו החדש"

עוד בדירוג:

בריאן רנדל נבחר במקום ה-74: "אחת מתגליות העונה שעברה! מכונת אנרגיה, מרשים במגרש הפתוח, ריבאונדר וחוסם נהדר ומוסר טוב. חייב לשפר את הקליעה מרחוק".

הזר החדש של הצהובים טרבור אמבקווה במקום ה-64: "יש לו מהלכים יפים בפוסט וסיומת טובה ליד הסל. ריבאונדר מצוין וקלע עונשין טוב עבור העמדה שלו. יש לו הזדמנות לעונת פריצה, חייב לשפר את הבנת המשחק והמסירה".

דווין סמית' נבחר במקום ה-22: "כרגיל, הוא יהיה הברומטר של הקבוצה. אחד השחקנים השלמים ביורוליג. מעטים יכולים לבצע את כמות הפעולות שהוא מבצע על המגרש. קלע יציב, שחקן הגנה, אפקטיבי במשחק המעבר ומגיב טוב לכל סיטואציה. בכל עונה הוא נותן כמה משחקים יוצאי דופן".

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. אימג'בנק  AFP, אתר רשמי
הצבר הבכיר. מקל/אתר רשמי, אימג'בנק AFP

גל מקל, הצבר היחיד בדירוג, נבחר במקום ה-86: "שחקן עם כישרון גדול ואינסטינקט התקפי. לא ראינו אותו יותר מדי ברמות הגבוהות של היורוליג. הוא יוביל את הכוכב האדום וצפוי לספק מספרים מצוינים כי אין לקבוצה שחקן אחר עם יכולות כמו שלו".

שחקנים נוספים: אלכס טיוס 49, קרלוס ארויו 29, סופוקליס שחורציאניטיס 82, ריצ'רד הנדריקס 92. לאור העובדה ששלושת הכוכבים הגדולים של מכבי תל אביב כבר דורגו, לא יהיה לצהובים נציג בעשירייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully