וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד החתימה את דיונטה כריסמס, אקס הפועל עפולה וצסק"א

הקאבס צירפו את השוטינג גארד (29, 196), בעל עבר בליגה הישראלית וברחבי אירופה. כריסמס חתם על חוזה למחנה האימונים, ועשוי לחזק את הקו האחורי הדליל של בלאט

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד הודיעה היום (שבת) על החתמתו של דיונטה כריסמס (29, 196), שמצטרף לקאבס כשחקן חופשי וחותם על חוזה למחנה האימונים. השוטינג גארד שיחק בין השאר בהפועל עפולה בעברו.

שחקן קליבלנד, דיונטה קריסטמס. GettyImages
ישתחל לסגל הסופי? כריסמס/GettyImages

כריסמס, יליד פילדלפיה, הוא בוגר מכללת טמפל. הוא שיחק מאז באירופה, בין השאר בטורקיה, יוון (פאוק), איטליה (סיינה) ורוסיה (צסק"א מוסקבה), כשלאחרונה שיחק בפריס לאבלואה הצרפתית. בקבוצות NBA הוא שיחק בליגות הקיץ ובמחנות אימון. כמעט מדי שנה הוא סיים את המחנה בקבוצה שבה נבחן, אך נופה מהסגל הסופי. עם זאת, הוא שיחק 31 משחקים במדי הסאנס ב-2013/14, בהם קלע בממוצע 2.3 נקודות ב-6.4 דקות למשחק. בהפועל עפולה בעונת 2009/10 הוא קלע 19.5 נקודות למשחק ב-30.2 דקות. בעונה שעברה בקבוצתו הצרפתית הוא רשם ממוצע של 8.9 נקודות.

כידוע, קליבלנד חסרה בעמדה הזאת בגלל הפציעה של אימן שאמפרט, שנפצע בפרק היד וייעדר שלושה חודשים. מנגד, יש לציין, ג'ארד קניגהאם, על אותה עמדה, קלע 31 נקודות בהפסד הקאבס 115:114 לפילדלפיה. יש לציין כי כריסמס ייכנס לסגל הרחב המונה 20 השחקנים בקדם העונה.

עוד בקליבלנד: קווין לאב קיים היום אימון מלא עם הקבוצה, כצפוי, אבל דיוויד בלאט אמר שככל הנראה הוא לא ישחק במשחקי קדם העונה בימים שני ושלישי.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט מרוצה מג'ארד קנינגהאם: "בשביל זה יש הזדמנויות"

לכתבה המלאה
גארד הפועל עפולה דיונטה כריסמס. ברני ארדוב
בימיו בישראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully