וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מרוצה מג'ארד קנינגהאם: "בשביל זה יש הזדמנויות"

הגארד שנבחר בסיבוב הראשון ב-2012 ולא מצא את מקומו בליגה מככב בקדם העונה במדי קליבלנד ועשוי לתפוס מקום בסגל: "הוא לוחם ואתלט וזה יכול לקחת אותך רחוק". אקס הפועל עפולה מצטרף

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד אומנם ספגה בליל אמש (בין חמישי לשישי) הפסד דרמטי, ושני בשני משחקי קדם העונה שלה, 115:114 בפילדלפיה משלשת ניצחון של סקוטי ווילבקין, אולם בסגנית האלופה כמובן שלא מתעניינים בימים אלה בתוצאות יותר מדי ועסוקים בעיקר בסגירת הסגל לקראת העונה הארוכה שבפתח.

למשחק בעיר האחווה, הקאבס עלו בלי רוב הכוכבים שלהם וביניהם, לברון ג'יימס, מה שנתן את ההזדמנות לשחקנים אחרים, שנבחנים בקבוצה בימים אלה, להציג את יכולתם. מי שבלט במיוחד הוא ג'ארד קנינגהאם.

ג'ארד קאנינגהאם קליבלנד קאבלירס. AP
ירוויח את מקומו? קנינגהאם/AP

הגארד בן ה-24 נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2012 על ידי דאלאס, אך לא הצליח להשתלב בליגה. הוא שיחק עד היום 40 משחקים ב-NBA, בארבע קבוצות שונות לאורך שלוש העונות בהן טייל בליגה וממוצעי הקריירה שלו עומדים על 4.9 דקות ו-1.9 נקודות בלבד למשחק, אבל אולי הדברים הולכים להשתנות. קאנינגהאם, ששיחק לאחרונה בדלוור ואיידהו מליגת הפיתוח, הפציץ הלילה לא פחות מ-31 נקודות וגרם לדיוויד בלאט להתלהב: "אני חושב שבלי שום ספק, ג'ארד הפריד את עצמו משאר הקבוצה במשחק הזה. הוא היה יוצא מן הכלל. בשביל זה יש הזדמנויות, אתם יודעים. אתה מקבל הזדמנות, תופס אותה ומוציא ממנה את המיטב. ג'ארד הוא שחקן של שתי עמדות והוא מצוין במגרש הפתוח. הוא לוחם ואתלט וזה יכול לקחת אותך רחוק בליגה הזו. יש לנו עוד מחנה ארוך ונראה מה יקרה. אין ספק שהוא מראה מה הוא יודע".

קאנינגהאם עצמו אמר: "אני מקווה שאצליח לשמור על הרמה הזו. הייתי בכל סיטואציה אפשרית בשלוש השנים האחרונות ורק לצאת למגרש ולשחק בכל יום זו ברכה. אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו, רק יוצא לפרקט ונותן כל מה שיש לי. המאמן הבטיח שהצעירים יקבלו הרבה דקות להוכיח את עצמם".

בתקשורת המקומית בקליבלנד מדווחים גם כי דיונטה כריסמס, ששיחק ב-2010 בהפועל עפולה, יוחתם על ידי קליבלנד וייכנס לסגל 20 השחקנים בקדם העונה. מי שינופה הוא מייק דאניגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully