וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וד נוורו חתם לשתי עונות בבני יהודה, מוז'ניאק ינחת למבחנים

9.10.2015 / 12:45

החלוץ הניגרי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הרשים את הצוות המקצועי של הזהובים. מוז'ניאק, קשר אחורי קרואטי בן 22, עשוי להיות הזר החמישי. צפו בביצוע מרשים שלו

one

החלוץ הניגרי ג'וד נוורו, 26, חתם היום (שישי) על חוזה לשתי עונות בבני יהודה, אחרי שהצליח להרשים את הצוות המקצועי. נוורו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, שוחרר לאחרונה מהורסנס מהליגה השנייה בדנמרק, שם כבש 16 שערים ב-72 הופעות.

החלוץ ניגרי מתאמן עם הזהובים מזה שלושה שבועות ובקבוצה מאמינים שהוא יהיה תוספת כוח לחולייה הקדמית המקרטעת של הכתומים. הוא צפוי לחתום על חוזה ויעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס במשחק הליגה הקרוב בחוץ נגד הפועל חיפה. נוורו נכח בבלומפילד בשני הפסדי הליגה האחרונים, נגד הפועל תל אביב ומכבי נתניה, והתרשם מאוד מהאיצטדיון הביתי של הקבוצה. בבני יהודה אמרו שהחלוץ יוסיף המון מהירות ותנועה לחלק הקדמי, שעד כה נראה לא טוב מתחילת העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו זה רשמי. נוורו עם דמאיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקה מוז'ניאק, קשר אחורי קרואטי בן 22 ששיחק גם כמגן ימני, ינחת מחר למבחנים בבני יהודה ועשוי להיות הזר החמישי. מוז'ניאק החל את העונה הזו בזאברץ' הסלובנית ושיחק 14 דקות כמחליף נגד האלופה מאריבור, אך שוחרר לאחר מכן ונחשב כעת לשחקן חופשי. בעבר השתייך לנבחרת העונה של קרואטיה ועד הקיץ האחרון שימש כקפטן של קבוצת ציבאליה מהליגה השנייה בארצו. לפני כשנתיים אמור היה להצטרף לרומא, כשאיטליה הגדירו אותו כ"דריו סרנה החדש", אך המהלך לא יצא אל הפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בשער גדול של מוז'ניאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully