וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תנחית למבחנים את החלוץ הניגרי בן ה-26 ג'וד נוורו

18.9.2015 / 22:26

אחרי פתיחת עונה מקרטעת מנסה הקבוצה של אבוקסיס להתחזק. מועמדותו של נוורו, ששוחרר לאחרונה מקבוצת הורסנס מליגת המשנה בדנמרק, נשקלת, והוא עשוי להיות הזר הרביעי. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

על רקע פתיחת העונה המאכזבת, שכללה שני הפסדים וניצחון אחד בלבד, ממשיכה בני יהודה בנסיונות לחזק את הסגל שלה, ולעבות את מצבת הזרים הכוללת כעת שלושה שחקנים בלבד מתוך מכסה של חמישה.

לוואלה ספורט נודע כי החלוץ הניגרי ג'וד נוורו בן ה-26 צפוי להגיע בימים הקרובים למבחנים בקבוצה. נוורו שוחרר לאחרונה מקבוצת הורסנס מליגת המשנה בדנמרק, בה כבש 16 שערים ב-72 הופעות בשלוש העונות. לפני כן שיחק במיטילנד, כיום אלופת דנמרק, ובפרדריקסיה, גם היא מהליגה השניה בדנמרק, שם כבש 14 שערים בעונת 2010/11. למרות סגירת חלון ההעברות, הקבוצות הישראליות יכולות להחתים כל שחקן שהיה חופשי בעת סגירת החלון בארץ, ב-9 בספטמבר.

בני יהודה תנסה מחר (שבת, 20:00, ספורט 1) להשיג ניצחון שני העונה, מול בית"ר ירושלים שסיימה עד כה שלוש פעמים בתיקו. פדרו גלבאן צפוי לשוב להרכב חשבונו של דולב חזיזה המורחק, בעוד שרז מאיר ומאור קנדיל יחליפו את שי קונסטנטיני וטל בובליל. בן צעירי צפוי לשחק לראשונה מול אחיו לירוי, שגדל במועדון ומשחק כעת בשורות בית"ר.

החלוץ הניגרי ג'וד נוורו במדי מיטיולנד. EuroFootball / Stringer, GettyImages
ירשים את הצוות המקצועי? נוורו/GettyImages, EuroFootball / Stringer
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully