וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון על סאגת טריסטן תומפסון: "הדבר האחרון שצריך זה הסחות דעת"

כוכב קליבלנד ממשיך להיות מתוסכל מהסחבת שמונעת משחקן הפנים לחתום על חוזה חדש: "זה מצב מצער עבור שני הצדדים, לא אגיד להנהלה מה לעשות, זו העבודה שלהם". בלאט לא מסכן את לאב

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: מסיבת העיתונאים הראשונה של קליבלנד

לאחר שהעלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו שקוראת לטריסטן תומפסון וקליבלנד להגיע כבר לסיכום על חוזה חדש, לברון ג'יימס ממשיך לעסוק במעמדו של חברו הטוב. קינג ג'יימס כינה את המצב "הסחת דעת", והרחיב בנושא אמש: "זה קצת כמו הפיל שבחדר. הדבר האחרון שצריך זה הסחות דעת כשאתה מנסה לקחת אליפות, וזה מה שיש לנו כרגע. זה מצער עבור שני הצדדים שאנחנו צריכים לעבור את זה כרגע כקבוצה. זה לא תירוץ, ואני מקווה שנהיה מוכנים לעונה".

לברון הוסיף: "זה מצב מאוד ייחודי. שמעתי שרק שתי קבוצות יכולות לשלם לטריסטן - פורטלנד ופילדלפיה, אז הסיכויים שלנו טובים. אני לא הולך להגיד להנהלה מה הם צריכים לעשות, זו העבודה שלהם והם יודעים את זה טוב מאוד. ברור שטריסטן הוא חלק חשוב ממה שאנחנו רוצים לעשות, ואני מאמין שמשהו יקרה".

מחר אמורה קליבלנד לקיים אימון פתוח, ללא תומפסון. דיוויד בלאט אמר על כך: "אני מקווה שנעשה שני דברים - שנעניק לאוהדים הנהדרים שלנו הזדמנות לראות את הקבוצה ואת השחקנים החדשים, ובאותו זמן להמשיך לעבוד, זה לא יהיה אימון רגיל".

המאמן הישראלי נשאל על מצבו של קווין לאב, שלא אמור לקחת חלק במשחק טרום העונה הראשון של הקאבלירס, והשיב: "הוא עדיין לא משחק בתרגולים של 5 על 5. כרגע הוא עומד בלוח הזמנים, ובכל יום ננסה לתת לו יותר דברים לעשות כדי שיחזור לשחק".

לעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט NBA

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון (ימין) עם לברון ג'יימס. AP
הסבלנות מתחילה לאזול. לברון עם תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully