וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מעביר למסרים להנהלה: "מתגעגע לאחי, טריסטן תומפסון"

על רקע הניסיונות לחידוש המגעים בין הקאבס לפורוורד שסירב לחתום על חוזה נמוך, חברו הטוב העלה תמונה של שניהם לאיסנגרם וניסה לזרז את ההנהלה. מייקל קיד גילכריסט פרק את הכתף

עריכת וידאו: מרום שפיצר

למרות חיבתו הידועה לטריסטן תומפסון, לברון ג'יימס השתדל בימים האחרונים שלא להפעיל לחץ על קליבלנד בסוגיית הארכת חוזהו, בין היתר בשל העובדה שניהם חולקים את אותו סוכן, ריץ' פול. ג'יימס אף הבטיח כי "כנראה שלא אדבר עוד יותר מדי על הנושא הזה". כעת, כשהפערים בין הצדדים הולכים ומעמיקים, קינג ג'יימס כבר לא מתכוון לעמוד מנגד. כוכב הקאבס פרסם הלילה באינסטגרם תמונה שלו לצידו של תומפסון מחתונה שבה בילו, וכתב "תסיים עם זה. מתגעגע לאח שלי", במה שנראה כמו רמז עבה מאוד להנהלה.

במקביל, הקאבס מנסים לחדש את המו"מ עם הפורוורד. על פי ESPN, קליבלנד נחושה להחתים את תומפסון על חוזה ארוך טווח, בעוד שתומפסון ונציגיו עדיין לא מסכימים להתגמש יותר מדי בדרישות.

לעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט NBA

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם טריסטן תומפסון. GettyImages
מפעיל לחץ. לברון/GettyImages

כזכור, הפורוורד המצטיין של קליבלנד בעונה שעברה סירב לחתום על החוזה שהוצע לו על ידי הקאבס, במסגרתו אמור היה להרוויח 6.8 מיליון דולר בעונה הקרובה ולהפוך לשחקן חופשי לאחר מכן. בלאט מסרב להתרגש מהסאגה, בעוד תומפסון ממשיך לא להתאמן עם הקבוצה. "כרגע המחשבות שלי נתונות לשחקנים שנמצאים כאן ועובדים קשה", אמר בלאט, "אני פשוט שמח לראות את השחקנים שלי מתאמנים חזק".

סירובו של תומפסון לחתום לא אומר שהוא בדרך החוצה מהקאבס, אלא שהוא למעשה מוותר כמעט באופן סופי על האפשרות להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, בו תעלה תקרת השכר ושחקנים רבים צפויים לקבל חוזים שמנים יותר. תומפסון נשאר תחת ההגדרה של שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שהוא יכול לסכם בקבוצה אחרת עד ה-1 למרץ, אך לקליבלנד יש זכות להשוות כל הצעה ולהשאירו אצלה.

עם זאת, בקליבלנד כבר נראו סימנים של פרידה אפשרית מתומפסון: באתר הרשמי בוטלה האפשרות לקנות מרצ'נדייז של השחקן, ותמונות שלו הוסרו מהמתקנים המקומיים. "יש לנו חבורה ותיקה", מתעקש בלאט, "יש פה קבוצה מקצוענית, שמתייחסים לעסק ולעבודה שלהם בצורה הנכונה. הקבוצה עובדת קשה, ונמשיך לעשות זאת. אנחנו צריכים להתמקד בכאן ועכשיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מייקל קיד גילכריסט שארלוט הורנטס. AP
מעורר דאגה. מייקל קיד גילכריסט/AP

* מייקל קיד גילכריסט הצליח להדאיג את שארלוט עם פציעה מטרידה במהלך הניצחון 106:100 על אורלנדו בקדם העונה. הפורוורד החליק וצנח לפרקט במהלך הרבע, נותר שכוב במשך כמה שניות, ונלקח לבית החולים באלונקה. למרות החששות הכבדים, בצילום לא נראו סימנים לפציעה משמעותית, אך לפורוורד אובחנה פריקת כתף. הוא יישאר בבית החולים גם היום ולא ייסע את ההורנטס למשחק מול מיאמי בקדם העונה. טרם נקבע משך היעדרותו מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully