וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל הפסידה לראשונה, בילבאו גברה על ולנסיה

הצוללת הצהובה נוצחה 1:0 דווקא מול לבנטה, שנמלטה מהמקום האחרון בעזרת ניצחון בכורה. אדוריץ' בישל וכבש מול קבוצתו לשעבר ב-1:3 של הבאסקים. בטיס ניצחה 0:2 בחוץ את ראיו

עוד לפני הדרבי הגדול של מדריד נערכו היום (ראשון) שלושה משחקים במסגרת המחזור השביעי בספרד. בטיס ניצחה 0:2 בחוץ את ראיו וייקאנו, אתלטיק בילבאו ביצעה מהפך בדרך ל-1:3 ביתי על ולנסיה והמוליכה ויאריאל הפסידה לראשונה, 1:0 בחוץ ללבנטה שברחה מהמקום האחרון.

לבנטה - ויאריאל 0:1

הפסד בכורה העונה לצוללת הצהובה, שתאבד את המקום הראשון אם ריאל מדריד תנצח בדרבי. לבנטה המארחת, שלא ניצחה עד הערב והייתה במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, בעטה לא פחות מ-15 פעמים לעבר השער (הכי הרבה שלה העונה) ובסופו של דבר גם זכתה בניצחון מוצדק. בויאן יוקיץ' ספג צהוב שני כבר בדקה ה-36 והשאיר את ויאריאל ב-10 שחקנים, ולבנטה ניצלה זאת בדקה ה-83 עם שער של דייברסון, שירה מהאוויר אל הרשת של אלפונס אראולה.

אריץ אדוריץ שחקן אתלטיק בילבאו חוגג שער (במרכז). רויטרס
לא עוצר. אריץ אדוריץ חוגג עם החברים/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 1:3

ניצחון ליגה שני בלבד העונה לבאסקים, ושוב באותה תוצאה. בחודש שעבר זה היה 1:3 על חטאפה, הפעם ההישג היה מרשים יותר. ולנסיה, שמתקשה בינתיים לשלב בין ליגת האלופות לליגה, הגיעה אחרי ה-0:1 בליון וגם הוליכה משער נהדר של דני פארחו בכדור חופשי בדקה ה-20, אבל אתלטיק בילבאו ידעה להגיב. הבלם הצרפתי אמריק לאפורט נגח משני מטרים את השוויון בדקה ה-34, ובמחצית השנייה אריץ אדוריץ לקח אחריות ולא ריחם על האקסית. הסקורר בישל למרקל סוסאטה בדקה ה-60 ובחלוף תשע דקות כבש בעצמו את ה-12 שלו העונה בכל המסגרות. בילבאו עם שבע נקודות, רק שתיים פחות מוולנסיה המאכזבת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רובן קסטרו בטיס חוגג שער. AP
קסטרו שוב כיכב/AP

ראיו וייקאנו - בטיס 2:0

רובן קסטרו, שסידר לבטיס ניצחון בשבוע שעבר בחוץ על חיחון, המשיך להיות האיש שמוציא אותה מהאזור המסוכן. הקבוצה מסביליה עלתה ל-11 נקודות והתרחקה מהתחתית, בעוד ראיו נותרה עם שבע בלבד אחרי הפסד שני ברציפות. קסטרו בישל בדקה ה-20 את הראשון להייקו וסטרמן הגרמני, שכבש מול השוער טוניו. בדקה ה-61, קסטרו מצא בעצמו את הרשת מתוך הרחבה אחרי טעות בהגנת ראיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully