וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יורגן קלופ סיכם כמאמן ליברפול. אדבוקאט התפטר מסנדרלנד

האם הגרמני בדרך לפרמיירליג? מאמנה המצליח של דורטמונד לשעבר עשוי להחליף בתפקיד את ברנדן רוג'רס. המנג'ר ההולנדי הוותיק עזב את החתולים השחורים אחרי שצברו 3 נקודות בלבד העונה

עריכה: מרום שפיצר

ברנדון רוג'רס וליברפול ייפגשו היום (15:30) את אברטון לדרבי המקומי, אבל על פי דיווח בתקשורת בבוסניה, ליברפול כבר הגיעה לסיכום עם יורגן קלופ מאמנה המצליח של בורוסיה דורטמונד לשעבר. באתר הבוסני "פראבדאבל" טוענים שקלופ ועוזרו ז'ליקו בובאץ' סיכמו לשלוש שנים במועדון ויחליפו את רוג'רס, שיפוטר גם אם הוא ינצח את הדרבי הערב.

המייטי רדז פתחו עוד עונה בצורה מגומגמת. ליברפול מגיעה למשחק כשהיא במקום העשירי בלבד בטבלה, עם 11 נקודות מתוך 21 אפשריות. ניצחון יכול להזניק אותה למעלה, אבל אם לא תשכיל לנצח בחוץ את היריבה העירונית, דבר אותו ליברפול לא הצליחה לעשות ארבע שנים בדיוק, הזעזוע עשוי להגיע.

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. GettyImages
ליברפול חורקת. רוג'רס/GettyImages

ליברפול אומנם פתחה את העונה עם שני ניצחונות 0:1 קטנים ולא משכנעים ותיקו מאופס בחוץ נגד ארסנל, אבל מאז כבר הגיעו כמה תוצאות כושלות מאוד, כולל תבוסה 3:0 בבית לווסטהאם, הפסד מול מנצ'סטר יונייטד ותיקו ביתי בליגה נגד נוריץ', בליגה האירופית נגד סיון ובגביע הליגה נגד קרלייל מהליגה הרביעית. רוג'רס מדורג נכון להיום במקום השישי בין המנג'רים של ליברפול בכל הזמנים מבחינת אחוזי הצלחה (52.53), אבל לא בטוח שאפילו זה יעזור לו לשמור על תפקידו אחרי שלוש שנים וחצי.

עד היום רוג'רס זכה לתמיכה מהבעלים של המועדון, קבוצת "פנווי ספורטס גרופ" בראשות ג'ון הנרי, אולם תוצאה רעה בדרבי עלולה לשנות את המצב.

* מי שהלך הביתה הוא דיק אדבוקאט. סנדרלנד כבר הובילה 0:2 באצטדיון האור על ווסטהאם אתמול, אך הסתפקה ב-2:2 ונותרה עם שלוש נקודות וללא ניצחון, מתחת לקו האדום. סנדרלנד הודיעה בשעות הצהריים כי אדבוקאט הודיע על התפטרותו ועוזב את המועדון.

עוד באותו נושא

רוס טוב: העונה הנהדרת שעוברת על כוכב אברטון, רוס בארקלי

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד בוכה במשחק הפרידה. GettyImages
המאמן הבא של ליברפול? יורגן קלופ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully