וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין גן עדן בלי מסי", "ההגנה של ברצלונה נראתה כמו מסננת"

אחרי ההפסד בסביליה, התקשורת בספרד חותכת את אלופת אירופה: "פיקה לא במקום טוב בקריירה שלו". וגם: הפערים המדהימים בין פתיחת העונה הזו לפתיחת העונה הקודמת

עריכה: מרום שפיצר

אחרי עונה חלומית ומושלמת אשתקד, ברצלונה מתחילה להסתבך. האלופה נחלה הערב (שבת) הפסד ליגה שני, כשנכנעה 2:1 בחוץ לסביליה החזקה. בניגוד לתבוסה מול סלטה ויגו, הפעם בארסה נטולת מסי ואינייסטה שיחקה טוב והדביקה שלושה כדורים לקורות, אבל יכולת גדולה של סרחיו ריקו בשער של סביליה ושתי עקיצות של קרון דלי ואיבורה, גרמו לקטלאנים לנחול הפסד ליגה שני לפני פגרת הנבחרות.

שחקני ברצלונה לואיס סוארס, ניימאר , מאוכזבים. רויטרס
ניימאר וסוארס מאוכזבים בסביליה/רויטרס

לואיס אנריקה אמר בסיום המשחק: "לשתי הקבוצות היו הרבה הזדמנויות. זה כמעט מדהים שהבקענו רק שער אחד במשחק הזה. אנחנו יכולים רק לברך את סביליה על הניצחון והמשחק שלהם. יצרנו הרבה מצבים, אבל אי אפשר להיות שמחים אחרי הפסד".

לואיס סוארס, שהירבה להחמיץ וגם בעט כדור אחד למשקוף, אמר בסיום: "נגד סלטה לא שיחקנו טוב, אבל היום אנחנו מרגישים שנתנו את כל מה שאנחנו יכולים, הגיעה לנו לפחות נקודה כאן".

סרחיו בוסקטס: "זה נכון שזכינו בהכל בעונה שעברה, אולי יש כמה אנשים שרוצים שנפסיד. אנחנו בסופו של רצף משחקים והרבה שחקנים היו עייפים. יש לנו גם כמה פצועים, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחקים בלי תירוצים. היינו חסרי מזל היום כי יצרנו הרבה מצבים, יש דברים שאנחנו צריכים לשפר כדי להתקדם".

ג'רארד פיקה: "הכדור לא רצה להיכנס היום, הם חדרו את ההגנה שלנו פעמיים וכבשו. ברור שמסי ואינייסטה היו חסרים לנו מאוד, אבל גם לסביליה יש הרבה פצועים. זה לא יכול להוות תירוץ. אחרי פגרת הנבחרות, נצטרך להתחיל לנצח ולא להפסיק יותר. ברצלונה חייבת להיות בפסגה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
העסק לא עובד. לואיס אנריקה/AP

התקשורת בספרד חתכה את הגנת ברצלונה לאחר עוד תצוגה רעה. הקטאלנים כבר ספגו העונה תשעה שערי ליגה, לעומת אחד בלבד שספגה ריאל מדריד ושניים שספגה ולנסיה למשל. "ההגנה נראתה כמו מסננת, מלאה בחורים", נכתב ב"ספורט" הקטאלני, בעוד ה"אל מונדו דפורטיבו" הלך עם: "היה שם מקום כמו באגם" (במרכז ההגנה), "פיקה לא נמצא ברגע מוצלח במיוחד בקריירה שלו ומת'יו נמצא בכל התמונות של שחקני סביליה כובשים את השערים שלהם".

ב"מארקה" נכתב: "אין גן עדן בלי ליאו מסי. לבארסה היו מצבים לנצח, אבל הפציעה של מסי מאוד משפיעה עליה. ההפסד הזה יכניס הרבה לחץ בברצלונה לפני פגרת הנבחרות". ואכן, לבארסה יש שני הפסדים בשבעת מחזורי פתיחת העונה, דבר שלא קרה לה מאז עונתו הראשונה של פרנק רייקארד כמאמן הקבוצה, אי שם ב-2003/04. הקבוצה סיימה במקום השני באותה עונה.

לעומת העונה שעברה, העסק בכלל נראה רע. אשתקד הקבוצה לא ספגה עד למחזור התשיעי, בעוד השנה היא כאמור עם תשע ספיגות בשבעה משחקים. את השער התשיעי שלה בעונה שעברה היא ספגה רק ב-1 בפברואר, במחזור ה-21. גם ההתקפה לא דוהרת כמו בעבר. בעונה שעברה בארסה כבשה 19 שערים בשבעת מחזורי הפתיחה, העונה "רק" 12.

והיה גם צד מאושר. אונאי אמרי ניצח את ברצלונה לראשונה אחרי 21 ניסיונות. המאזן שלו עד אתמול היה 14 הפסדים ושש תוצאות תיקו: "יש לנו קבוצה שעובדת קשה ומתפתחת ומעל הכול עמדה האצטדיון והאווירה האדירה שהקהל סיפק לנו. זה היה שילוב כוחות מושלם והשחקנים שיחקו מצוין, בהגנה ובהתקפה".

עדכון ראשון: 3.10, 22:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully