וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מאוכזבת מטריסטן תומפסון, בלאט: "מתייחס רק לשחקנים שכאן"

אחרי שטריסטן תומפסון דחה את הצעת הקאבס ולא התאמן עם חבריו, תמונות שלו הוסרו מהמתקנים ומוצרים שלו הפסיקו להימכר באתר הקבוצה. בלאט: "ישנתי טוב בלילה. חושבים על כאן ועכשיו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אוהדים רבים של קליבלנד לא ישנו בלילה שבין חמישי לשישי כדי לראות האם טריסטן תומפסון יחתום בסופו של דבר בקבוצה במועד האחרון של ההצעה מהמועדון לשחקן, אבל המאמן דייויד בלאט לא היה אחד מהם. "ישנתי טוב מאוד", אמר בלאט בחיוך, עם מסר סמוי לתומפסון, "אהבתי את החלום שהיה לי. בדרך כלל אני לא הולך לישון מוקדם, הפעם הייתי עייף".

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון (ימין) עם דיוויד בלאט. GettyImages
מסרב להתרגש. בלאט/GettyImages

כזכור, הפורוורד המצטיין של קליבלנד בעונה שעברה סירב לחתום על החוזה שהוצע לו על ידי הקאבס, במסגרתו אמור היה להרוויח 6.8 מיליון דולר בעונה הקרובה ולהפוך לשחקן חופשי לאחר מכן. בלאט מסרב להתרגש מהסאגה, בעוד תומפסון ממשיך לא להתאמן עם הקבוצה. "כרגע המחשבות שלי נתונות לשחקנים שנמצאים כאן ועובדים קשה", אמר בלאט, "אני פשוט שמח לראות את השחקנים שלי מתאמנים חזק".

תומפסון החמיץ ארבעה ימי אימון עם הקאבס, שמתכוננים למשחק קדם העונה הראשון מול אטלנטה ביום רביעי. סירובו של תומפסון לחתום לא אומר שהוא בדרך החוצה מהקאבס, אלא שהוא למעשה מוותר כמעט באופן סופי על האפשרות להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, בו תעלה תקרת השכר ושחקנים רבים צפויים לקבל חוזים שמנים יותר. תומפסון נשאר תחת ההגדרה של שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שהוא יכול לסכם בקבוצה אחרת עד ה-1 למרץ, אך לקליבלנד יש זכות להשוות כל הצעה ולהשאירו אצלה.

עם זאת, בקליבלנד כבר נראו סימנים של פרידה אפשרית מתומפסון: באתר הרשמי בוטלה האפשרות לקנות מרצ'נדייז של השחקן, ותמונות שלו הוסרו מהמתקנים המקומיים. "יש לנו חבורה ותיקה", מתעקש בלאט, "יש פה קבוצה מקצוענית, שמתייחסים לעסק ולעבודה שלהם בצורה הנכונה. הקבוצה עובדת קשה, ונמשיך לעשות זאת. אנחנו צריכים להתמקד בכאן ועכשיו".

עוד באותו נושא

להתרגל אליך שוב: לקראת פתיחת העונה של קליבלנד קאבלירס

לכתבה המלאה

לאורך כל הקיץ תומפסון והקאבס ניסו להגיע לפשרה, בזמן שהפורוורד דרש חוזה מקסימום בעוד הקאבס, שרצו להימנע מחריגה בתקרת השכר, הציעו פחות. קליבלנד הציעה לו 80 מיליון דולר לחמש עונות, בעוד שהוא דרש חוזה מקסימום - 94 מיליון דולר למשך אותה תקופה. בשבוע שעבר פורסם בארצות הברית שתומפסון הפחית בדרישותיו וביקש חוזה של 53 מיליון דולר לשלוש עונות, אך גם זה לא יצא לפועל.

תומפסון (24) משחק במדי קליבלנד מאז נלקח על ידיה בבחירה הרביעית בדראפט 2011. בארבע העונות האחרונות הוא שותף ב-308 משחקים רצופים בהם העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-8.4 ריבאונדים. בפלייאוף בעונה החולפת הוא הרשים עם 9.6 נקודות ו-10.8 ריבאונדים לערב.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שקליבלנד מתמודדת עם סיטואציה מהסוג הזה. לקראת עונת 2007/08 סשה פבלוביץ' ואנדרסון ורז'או סירבו לתנאים שהוצעו להם וחיכו עד חודש דצמבר לפני שחתמו על חוזה בתנאים אחרים בשורות הקאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully