וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימאן שאמפרט ייעדר כשלושה חודשים: "זה לא ישפיע על הסגל"

הגארד סובל מקרע בכף היד, ינותח ויחמיץ לפחות את החודש הראשון של העונה, בלאט: "בסופו של דבר זה יחזק אותנו". לברון: "לא יפגע בנו בטווח הארוך". אירווינג מתכנן שינוי בהשראת קובי ואייברסון

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: קיירי אירווינג מדבר לקראת העונה

אם קליבלנד חשבה שתוכל לפתוח את העונה בסגל מלא, היום (רביעי) היא התבדתה. הקאבס הודיעו הערב כי אימאן שאמפרט, שאמור לשדרג את מעמדו העונה, סובל מקרע בשורש כף היד וינותח מחר. המשמעות: הגארד יחמיץ בין שלושה חודשים לשלושה חודשים וחצי ויחמיץ את השלב הראשון של העונה, שתצא לדרך ב-27 באוקטובר.

שאמפרט (25) הגיע לקאבס יחד עם ג'יי אר סמית' במסגרת טרייד עם הניקס במהלך העונה שעברה, והשתלב היטב בסגנון המשחק של דיוויד בלאט. בעונה שעברה שותף ב-58 משחקים, קיבל 27.8 דקות למשחק וענה ב-7.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים ו-1.3 חטיפות. לקראת פתיחת העונה הקרובה שאמפרט האריך את חוזהו בארבע שנים תמורת 40 מיליון דולר ונראה היה כי ישדרג את מעמדו ויהפוך לשחקן חשוב עוד יותר במערך של הקאבס, אך כעת הוא ייאלץ לבלות תקופה ארוכה מחוץ למגרשים וינסה להשתלב שוב תוך כדי תנועה.

"הוא התאמן בשבוע שעבר לקראת המחנה שלנו והיה איזה מהלך שבו הוא התנגש בסל עם ידו הימנית. זו פציעה לא נפוצה בכלל בכדורסל, ורואים אותם הרבה יותר בבייסבול", אמר ה-GM דייויד גריפין, שהבטיח כי הפציעה לא תגרום להיערכות מחודשת בכל הקשור לבניית הסגל.

דיוויד בלאט התייחס גם הוא לפציעה ואמר: "גם בעונה שעברה התמודדנו עם הרבה חוסר מזל ובסופו של דבר זה הפך אותנו לחזקים יותר".

"כמו שאמרתי אתמול במדיה דיי, פציעות הן כנראה הדבר היחיד שיכול לעצור אותנו בטווח הארוך. למזלנו, זו פציעה לטווח קצר", הוסיף לברון ג'יימס.

ג'יי אר סמית, אימן שאמפרט, קליבלנד קאבלירס. AP
שוב יצטרך להשתלב תוך כדי תנועה. שאמפרט עם ג'יי אר סמית'/AP

לאחר שסיים את העונה שעברה עם טעם חמוץ והמון כאבים, קיירי אירווינג נכנס לעונת 2015/2016 עם רצון לתקן ולהוליך את קליבלנד עד זכייה באליפות. על אף הפציעות הרבות מהן סבל אשתקד, הרכז לא מתכוון לשנות באופן מהותי את סגנון המשחק התוקפני שלו, ואת ריבוי החדירות לצבע ויצירת מגע עם שחקנים גדולים וחזקים ממנו, אך כן יש לו השגות.

אירווינג סיפר היום כי במהלך הקיץ צפה בקטעים רבים של קובי בריאנט ואלן אייברסון, שניים מהחודרים הטובים בתולדות המשחק, בניסיון להבין איך יוכל לשכלל את משחקו. "קובי ואייברסון למדו איך לשחק קרוב מאוד לטבעת. במקום לעלות בניסיון לסיים, הם למדו כיצד לשייט לצבע ולזרוק מחצי מרחק, כך משאירים את ההגנה מבולבלת", אמר הרכז.

"אני לא מנסה לשנות את סגנון המשחק שלי", הוסיף אירווינג, שכונה פעם על ידי לברון ג'יימס המסיים הטוב ביותר בתולדות ה-NBA מבין הגארדים, "רק אנסה להימנע מדברים כמו מגע עם שחקנים יריבים כל הזמן. אני לא צריך לחדור לטבעת בכל פעם, אבל לא אשכח מה הופך אותי לעצמי, וזה לסיים באיזור הטבעת".

"בעונה שעברה לא יכולתי לזוז בפלייאוף, ולא היה לי את שיווי המשקל", אמר הרכז. "ניסיתי לחשוב על איך להימנע מזה, והפיתרון הוא להיות יותר אפקטיבי בטווח הביניים. כרגע אני סביר בתחום הזה. אני רוצה להיות הכי טוב שאפשר, ואם זה אומר לשנות קצת את המשחק שלי, זה מה שאעשה. זה תהליך, אבל אני מוכן אליו".

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "אני מתחיל את העונה הזו במקום הרבה יותר טוב"

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. Jason Miller, GettyImages
"אני לא צריך לחדור לטבעת בכל פעם, אבל לא אשכח מה הופך אותי לעצמי". קיירי/GettyImages, Jason Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully