וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני מתחיל את העונה הזו במקום הרבה יותר טוב"

מאמן הקאבלירס נשמע מלא ביטחון במסיבת העיתונאים הראשונה לקראת עונת ה-NBA החדשה: "אנחנו עמוקים יותר השנה", ודיבר על יחסיו עם לברון: "היו לי מפגשים נהדרים איתו הקיץ". דייויד גריפין: "בטוח שטריסטן תומפסון יישאר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

חודש לפני משחק פתיחת העונה של קליבלנד בעונת ה-NBA החדשה קיימו הערב (שני) הקאבלירס את יום התקשורת המסורתי שלהם, בו דיברו אנשי סגנית האלופה על ההכנות לקראת ההסתערות המחודשת שלהם על תואר האליפות הראשון בתולדות המועדון.

כזכור, אשתקד הסתיימה עונת הבכורה של דיוויד בלאט בליגה הטובה בעולם עם הפסד כואב לגולדן סטייט בסדרת הגמר, וכעת בונים באוהיו על החלמתם של קווין לאב וקיירי אירווינג שהיו פצועים בפלייאוף, ועל צירופם של מו וויליאמס, ריצ'רד ג'פרסון וסשה קאון. ברשימת העוזבים נמצאים לצד שון מריון שפרש גם מייק מילר, ברנדן הייווד וקנדריק פרקינס.

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
פותחים עוד עונה. דיוויד בלאט עם דיוויד גריפין/AP

דיוויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים הראשונה ביום התקשורת: "אני מתחיל את העונה הזו במקום הרבה יותר טוב, עם יותר ביטחון. יש לנו ציפיות גבוהות, המטרות שלנו ברורות ומוצהרות אבל לא מובטחות. הלחץ מהציפיות תמיד נמצא שם, אבל לא צריך לעסוק בו כל הזמן אלא פשוט לעשות את העבודה".

כשנשאל על הפעולות של הקאבס בפגרה אמר בלאט: "שמרנו על הגרעין של הסגל שלנו, ועכשיו אנחנו עמוקים יותר, ויש לנו יותר הזדמנויות. התכנית היא להשתמש יותר בספסל, וזה יאפשר לנו לשמור על הרעננות של השחקנים הבכירים לאורך העונה".

כשהתבקש להתייחס ליחסיו עם לברון ג'יימס ענה המאמן הישראלי: "היו לי הזדמנויות לפגוש אותו מספר פעמים הקיץ, והייתי מתאר את המפגשים הללו כנהדרים. אנחנו כאן מאותה מטרה, והיכולת שלי לעזור לו להגיע למטרות שלו מגדירה את העבודה שלי".

הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, דייויד גריפין, התייחס למצב המשא ומתן עם טריסטן תומפסון, שלא הגיע ליום התקשורת בשל המחלוקות שעדיין קיימות במגעים להחתמתו על חוזה חדש ואמר: "אנחנו כאן כדי לזכות באליפויות, ואף אחד לא מתייחס לזה כאל הסחת דעת. אנחנו אוהבים את טריסטן ורוצים שהוא יהיה חלק מהקבוצה שלנו בהמשך. אנחנו מרגישים טוב לגבי המצב בוא אנחנו נמצאים איתו כרגע. הפעולות שלנו וההצעה שלנו אליו משקפות עד כמה אנחנו נרגשים לגביו, ובטוחים שהוא יהיה חלק מאיתנו בהמשך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לו"ז משחקים קדם העונה של קליבלנד

8.10 מול אטלנטה
9.10 בפילדלפיה
13.10 מול ממפיס
14.10 מול מילווקי
16.10 מול אינדיאנה
19.10 בטורונטו
20.10 מול דאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully