וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שופט שולף אקדח במשחק, מרסלו סאלאס מסתבך עם מאבטחים

גבריאל מורטה נופף בנשקו במהלך משחק בברזיל, כוכב העבר הצ'יליאני לקח חלק בתגרה המונית, השוער נאסר שבאן עם עבירה מעולם הקונג-פו, במאלמו הצרו את מידות המגרש כדי לעצור את רונאלדו ובהפועל מצלמים סרטים

צילום מסך

בווידאו: ליאונל מסי מחוץ לבית החולים בברצלונה

19:55: מאחוריי הקלעים בקליפ המיוחד של הפועל תל אביב

הצגת השחקנים בניצחון הפועל תל אביב על בני יהודה כללה וידאו מיוחד ואינטראקטיבי. כעת, יממה אחרי המשחק, האדומים שיחררו וידאו של מאחוריי הקלעים. מי הכי זקוק לאיפור בהפועל?

19:10: מאלמו מנסה לעצור את ריאל בדרכים מקוריות

מאלמו נרגשת לקראת המשחק הביתי מחר מול ריאל מדריד, אבל מוכנה לעשות לא מעט כדי לא להתבזות, כפי שמסתבר. היום נחשפו תמונות מאצטדיונה הביתי של אלופת שבדיה, בה נראה כי היקף המגרש הוצר, ככל הנראה במטרה למנוע מרונאלדו וחבריו את הגיחות התכופות מהאגף. גם זו טקטיקה.

האצטדיון הביתי של מאלמו. טוויטר, צילום מסך
האצטדיון הביתי של מאלמו/צילום מסך, טוויטר

18:05: ניימאר ממשיך להסתבך עם רשויות המס

מאז שעבר לברצלונה, ניימאר נמצא תחת זכוכית מגדלת גם מצידם של רשויות המס והיום השחקן התבשר שרשות המס בברזיל החליטה לעקל את הפורשה הצהובה שלו. לפי הדיווחים בברזיל, הפורשה עוקלה בשל חשדות לאי סדרים וספק בחוקיות הרכישה של הרכב.

מכוניתו של ניימאר. טוויטר, צילום מסך
ניימאר ומכוניתו. צילום מסך/צילום מסך, טוויטר

17:17: מרטין קאסרס התרסק עם הפרארי וניצל ממוות

מרטין קאסרס, בלמה האורוגוואי של יובנטוס יצא היום במזל גדול ללא פגע מתאונה קשה שביצע עם הפרארי שלו בטורינו. קאסרס איבד שליטה על רכב הפאר שלו, נכנס בשתי מכוניות והתרסק על תחנת האוטובוס הקרובה. אחרי התאונה עבר קאסרס בדיקת אלכוהול שמצא בגופו עודף אלכוהול. לידיעה על ההחלטה להשעותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רכבו של קאסרס אחרי התאונה/מערכת וואלה, צילום מסך

12:03: שופט כדורגל ברזילאי שלף אקדח במהלך משחק

תקרית חסרת תקדים בכדורגל הברזילאי. במהלך משחק ששוחק באחת הליגות הנמוכות, השופט שניהל את ההתמודדות, גבריאל מורטה, שלף אקדח לאחר שלא הצליח להשתלט על השחקנים. כן, קראתם נכון - אקדח. מורטה, שוטר במקצועו, הביא עימו את הנשק למשחק, ולאחר שספג מכות מאחד השחקנים החליט לשלוף אותו ולנופף בו לעיני כל. הוא נעצר על ידי הרשויות ויעבור הערכה פסיכולוגית.

11:24: אנדראה פירלו ודויד וייה עושים חיים בארצות הברית

09:45: עבירה מזעזעת בליגה התוניסאית

השוער התוניסאי, נאסר שבאן, הפך בימים האחרונים לכוכב רשת, אבל לא מהסיבות הנכונות. במהלך משחק בליגה המקומית יצא השוער לכדור שנמסר לרחבה, וקפץ עם רגלו לכיוונו, אך במקום לבעוט בו בעט בראשו של שחקן יריב, פעולה שהפכה את הווידאו שבו הוא מככב לוויראלי במהרה.

09:33: מרסלו סאלאס בליבה של תגרה המונית

חלוץ העבר, מרסלו סאלאס, מבלה בימים האחרונים ברפובילקה הדומיניקנית עם בת זוגו. במהלך אחד הלילות בילה בקזינו מקומי, בילוי שהסתיים בתגרה המונית הכוללת אותו, מספר תיירים ומאבטחים.

09:25: אוהדים תוקפים שחקנים בארגנטינה

09:11: תאונה מוזרה במרוץ מכוניות

08:59: המחווה המרגשת של סטפן קארי לילד חולה סרטן

08:51: דוויין ווייד עם ביצוע נאה לשיר "This is how we do it"

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully