וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין קאסרס התרסק עם הפרארי שלו, יובנטוס החליטה להשעותו

אלופת איטליה החליטה להשעות לזמן לא ידוע וגם לקנוס את הבלם האורוגוואי שנהג בשיכרות בליל אמש ויצא בנס ללא פגע. המועדון הסביר: "ההתנהגות שלו מהווה פגיעה חמורה בתדמית שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרארי של קאסרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביובנטוס מנסים להתאושש מפתיחת העונה הקטסטרופלית בליגה, ובינתיים צצות במועדון גם בעיות שלא קשורות לכדורגל. אלופת איטליה הודיעה היום (שלישי) על השעייתו של מרטין קאסרס, בלמה האורוגוואי שנהג בשיכרות והתרסק הלילה עם הפרארי החדשה שלו אל תוך תחנת אוטובוס ויצא בנס ללא פגע. יש לציין שזו הפעם השנייה שקאסרס מעורב בתאונה שכזו, אחרי תאונה דומה בה הוא היה מעורב בשנה שעברה.

"ההתנהגות של מרטיס קאסרס בלילה שבין ה-28 ל-29 לספטמבר מהווה הפרה חמורה של ההתחייבויות של כל שחקן במועדון, כמו גם פגיעה בתדמית המועדון שלנו", כך הודיעה יובנטוס בהודעה רשמית בנוגע להחלטה הזו, שם נכתב עוד כי "יובנטוס נאצלת לקנוס את השחקן כמו גם השעייה זמנית מהקבוצה הבכירה".

קאסרס, 28, שהחל את עונתו החמישית במועדון מטורינו, רשם עד כה שתי הופעות בהרכב הקבוצה ב-1:1 מול קייבו ובהפסד החוץ לרומא לפני כחודש. הקבוצה של אלגרי תצטרך להסתדר בלי קאסרס במשחק הביתי מול סביליה מחר בליגת האלופות, אחרי שפתחה את הקמפיין הזה דווקא בצורה מרשימה עם 1:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי.

מרטין קאסרס שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
ידע ימים טובים יותר. קאסרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully