וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער מדהים לחאתם בן ארפה ב-1:4 הענק של ניס על סנט אטיין

הקשר הלוהט כבש צמד (השני - במבצע אישי מרהיב) והשתווה לאדינסון קבאני בראש טבלת הכובשים עם שישה. מארסיי הפסידה גם לאנז'ה (1:2), 3:3 דרמטי בין גנגאן ומונאקו

מארסיי משחקת ללא קהל. AP
הפסד בוולדרום שומם. מארסיי מול אנז'ה/AP

המחזור השמיני בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון), עם ארבעה משחקים נוספים, ביניהם של מארסיי, מונאקו וסנט אטיין שישחקו ביום חמישי בליגה האירופית. התוצאה המפתיעה של היום הגיעה כבר במשחק הראשון, כשהעולה החדשה אנז'ה המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה וניצחה את מארסיי בחוץ, 1:2. מונאקו איבדה יתרון וסיימה ב-3:3 דרמטי מול גנגאן, חאתם בן ארפה חגג עם ניס על חשבון סנט אטיין (1:4)

שחקן ניס, חאתם בן ארפה חוגג. AP
לוהט. חאתם בן ארפה חוגג עוד שער/AP

איזה כיף שחאתם בן ארפה חזר למגרשים. הקשר הצרפתי שלא שיחק תקופה ארוכה, הצטרף הקיץ לניס ופורע שטרות שבוע אחר שבוע. הערב (ראשון) כבש בן ארפה צמד, כולל שער יפהפה והעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה, בדיוק כמו אדינסון קבאני שהיה עד הערב בודד בפסגת הכובשים. הקשר עזר (שוב) לניס לנצח 1:4 בחוץ את סנט אטיין השנייה, לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות ולהעפיל למקום השביעי בטבלה.

וינסנט קוזיילו העלה את ניס ליתרון כבר אחרי חמש דקות, אך לואיק פרין דאג להשוות את התוצאה בדקה ה-19. בן ארפה כבש את הראשון שלו בדקה ה-39 כשבעט חזק מתוך הרחבה, וקינח עם מבצע אישי מרהיב בדקה ה-46, בדרך ל-1:3 גדול כבר במחצית הראשונה. ז'אן סרי כבש את הרביעי של ניס בדקה ה-53, לפני שנמפליס מנדי (62) ומקסים לה מרשאן (81) הורחקו והותירו את המנצחת עם תשעה שחקנים על המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מארסיי - אנז'ה 2:1

המהומות מול ליון עלו למארסיי ביוקר, ואת משחק הבית הראשון שלה מאז ההתפרעות שכללה את הפסקת המשחק ל-20 דקות קיימה הקבוצה של מיצ'ל היום (ראשון) מול העולה החדשה אנז'ה, כשהיציע הדרומי נותר סגור. תומא מנגאני העלה את אנז'ה ליתרון בפנדל בדקה ה-38, רומיין תומא הכפיל בדקה ה-70, ומיצ'י באטשואי רק צימק בפנדל משלו בדקה ה-79.

אחרי שמונה מחזורים, מארסיי רק במקום ה-14 עם שמונה נקודות, בעוד שאנז'ה במקום החמישי עם 15 נקודות, צמודה למקום השלישי שמוליך לפלייאוף ליגת האלופות בתום העונה.

נביל דיראר, שחקן מונאקו. GettyImages
שער שלא הספיק. נביל דיראר/GettyImages

אחרי המהפך הדרמטי במחזור הקודם (2:3 בחוץ על מונפלייה), שהגיע בזכות שער של פאביניו בדקה ה-95, מונאקו שוב איבדה נקודות, זאת למרות שהוליכה עד לדקה ה-88 במשחק החוץ מול גנגאן, שנגמר ב-3:3.

ברנרדו סילבה המצוין ניצל בישול של נביל דיראר כדי להעלות את הקבוצה מהנסיכות ל-0:1 בדקה ה-14, סלואן פריבה קבע שוויון בדקה ה-30. אנדריאה ראג'י החזיר את היתרון למונאקו בדקה ה-45 לפני ניקולה בנזה החזיר את גנגאן למשחק כשקבע 2:2. דיראר, שבישל את הראשון, קבע 2:3 בדקה ה-71 אך בנזה השלים צמד בדקה ה-89 וקבע חלוקת נקודות דרמטית למדי.

משחקים נוספים

מונפלייה - לוריין 1:2
למונפלייה: רמי בנסבאיני (6), ג'ונס מרטין (57), ללוריין: רפידין עבדאללה.

סנט אטיין - ניס (22:00)

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully