וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולבואנה: "הייתה הרבה שנאה, לא מגיעה לי קבלת פנים כזו"

הקשר התאכזב מהיחס של אוהדי מארסיי: "הטבעתי את חותמי על ההיסטוריה של המועדון. חבל לי שמוחקים שמונה שנים יפות רק בגלל שחתמתי בליון". נשיא מארסיי ביקר את השיפוט בחריפות

רויטרס

שריקה מאוד מעוררת מחלוקת לפנדל, כרטיס אדום גבולי, השלכת חפצים והפסקת המשחק לכ-20 דקות. כל אלו ועוד היו חלק מהמשחק בין מארסיי לליון, אמש (ראשון) במחזור השישי בליגה הצרפתית.

האמוציות היו חלק מההתמודדות עוד לפני שריקת הפתיחה, הרבה בגלל החזרה של מתיו ולבואנה לסטאד וולודרום. הקשר ההתקפי שיחק במארסיי שמונה שנים, לפני שנמכר לדינמו מוסקבה. אלא שאחרי קצת יותר משנה הוא חזר לצרפת וחתם דווקא בליון, קבוצה לא ממש אהובה במארסיי.

ולבואנה שמע אתמול שריקות בוז בכל פעם שהוא נגע בכדור ושחקני מארסיי היו נוקשים איתו במיוחד. בנוסף, האוהדים תלו ביציע בובה ענקית שלו מהצוואר. עבירה עליו שביצע רומן אלסנדריני, אף עלתה לאחרון בכרטיס אדום, אם כי השופט רודי בוקה היה יכול להסתפק בכרטיס צהוב.

אוהדי מארסיי והבובה של ולבואנה

ולבואנה אמר בסיום: "היו הרבה אמוציות ושריקות, הרבה שנאה. הם ניסו 'להיכנס לי מתחת לעור', אבל התרכזתי במשחק. שיחקתי שמונה שנים במארסיי, המועדון נשאר בלב שלי ולא היה לי קל לחזור לכאן. אבל הייתי צריך לשים את כל הרגשות שלי בצד ואני חושב שעשיתי את זה בצורה טובה".

ולבואנה הוסיף: "ברור שאני מאוכזב מקבלת הפנים הזו, שריקות הבוז לא הגיעו לי. חבל לי שמוחקים שמונה שנים יפות רק בגלל שחתמתי בליון. זה טיפשי. אני חושב שבזמן שלי כאן הטבעתי חותם על ההיסטוריה של המועדון וכך זה יישאר. האגרסיביות של שחקני מארסיי כלפיי? זה חלק מהמשחק. במנהרת השחקנים כולם חייכו ושמחו לפגוש אותי. נשארתי ביחסים טובים מאוד עם השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתיו ולבואנה שחקן ליון לפני בנג'מין מנדי שחקן מארסיי. רויטרס
"האגרסיביות של שחקני מארסיי כלפיי? זה חלק מהמשחק". ולבואנה/רויטרס

נשיא מארסיי, ונסן לברון, התלונן על השיפוט. האדום לאלסנדריני היה מאוד גבולי וכך גם השריקה לפנדל לזכות ליון בדקה ה-25. לברון אמר: "יש בליגה קבוצות שרגילות לשחק עם 11 שחקנים נגד 10, למשל ליון. ויש בליגה קבוצות שרגילות לשחק עם 10 שחקנים נגד 11, למשל אנחנו. יש קבוצות שמקבלות הרבה פנדלים, למשל ליון, ויש קבוצות שמקבלות מעט פנדלים, למשל מארסיי. הם קיבלו פנדל דמיוני ובמשחק נגדם בשנה שעברה פסלו לנו גול - זה עלה לנו 35 מיליון יורו".

נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס, לא נשאר חייב ואמר בתגובה: "כולם מכירים את ונסן. הם לא נודע בתור בחור יותר מדי אובייקטיבי. השופט היה מאוד אמיץ בהחלטות שלו. השופטים חייבים לשמור על בריאות השחקנים. ונסן הוא בסך הכול בחור צעיר והוא עוד יילמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully