וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ בליברפול גובר, ברנדן רוג'רס סירב להתייצב בפני התקשורת

האדומים נזקקו לפנדלים כדי לעבור את קרלייל הקטנה בגביע הליגה. המאמן שלח את גארי מקאליסטר להתייצב בפני המצלמות, סוכנויות ההימורים מציבות את קלופ ואנצ'לוטי כמועמדים להחליפו

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של ליברפול נגד נוריץ' בסוף השבוע

ליברפול אמנם העפילה אמש (רביעי) לשמינית גמר גביע הליגה האנגלי, אבל בתום המשחק נגד קרלייל בהחלט ניתן וצריך לומר שהמשבר בקבוצה נמשך. האדומים התקשו מאוד נגד היריבה מהליגה הרביעית, 120 דקות הסתיימו ב-1:1 ורק 2:3 בפנדלים סימן לקבוצה של ברנדן רוג'רס את הדרך הלאה.

ליברפול בעטה ונגחה לכיוון השער 47 פעמים - כמות אסטרונומית - אבל היא כבשה שער אחד, כך שאם מתרגמים את זה לאחוזים, מדובר ב-2.13. התיקו 1:1 בתום 90 דקות היה בעצם המשחק השישי ברציפות שלה ללא ניצחון בכל המסגרות ומהיציעים נשמעים עוד ועוד קולות שקוראים לפטר מרוג'רס.

כמה הלחץ משפיע על רוג'רס? אולי ההחלטה שלו לא להתייצב בפני התקשורת אחרי המשחק אתמול, היא התשובה. "היו לנו כמה רגעים טובים, אבל אנחנו לא מניעים את הכדור מספיק מהר", סיכם עוזר המאמן גארי מקאליסטר, שנשלח לסכם את המשחק מול המצלמות, "אנחנו עושים הכול כדי להשתפר וזה יקרה. הערב הראנו קצת אופי, כך שאולי המשחק הזה יאחד אותנו".

במרסיסייד כולם יודעים שהתרופה הטובה ביותר היא ניצחון. ביום שבת האדומים יארחו את אסטון וילה מהתחתית למשחק קל על הניייר, אבל גם לקראת ההתמודדות הזו יש כמה בעיות. כריסטיאן בנטקה פצוע בשריר הירך האחורי וייעדר 10-14 ימים, כך שהוא בכל מקרה לא יפגוש את האקסית מבירמינגהאם. בנוסף, אתמול דיאן לוברן ורוברטו פירמינו נפצעו אתמול ונכון לעכשיו הם בספק.

מה יקרה אם ליברפול שוב לא תנצח? כלל לא בטוח שרוג'רס ימשיך לשבת על כסאו. ביומיים האחרונים נפוצו דיווחים על כך שקרלו אנצ'לוטי הוזכר כמועמד להגיע לאנפילד, אבל האיטלקי עדיין מפגר אחרי יורגן קלופ בסוכנויות ההימורים על המאמן הבא. עוד בצמרת המועמדים על פי סוכנויות ההימורים: גארי מונק (סוונסי) ופרנק דה בור (אייאקס) והרחק מאחור גם שמות כמו נייג'ל פירסון (עבד לאחרונה בלסטר) ואדי האו (בורנמות').

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. GettyImages
הקולות לפטר את רוג'רס הולכים ומתגברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully