וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול נזקקה לפנדלים מול קרלייל, ארסנל הדיחה את טוטנהאם

רוג'רס הובך מול הקבוצה מהליגה הרביעית אך ניצל בבעיטות ההכרעה ועלה לשמינית הגמר. צמד של פלאמיני ניצח בדרבי של לונדון, מרסיאל כבש שער רביעי בארבעה משחקים במנצ'סטר יונייטד, מחליפי צ'לסי גברו על וולסול

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. GettyImages
מבוכה גדולה, שהסתיימה רק בניצחון בפנדלים. רוג'רס/GettyImages

בעוד שבמרבית היבשת שוחק באמצע השבוע מחזור ליגה, אנגליה הקדישה את זמנה לסיבוב השלישי בגביע הליגה. ליברפול גנבה את ההצגה כשהובכה מול קרלייל מהליגה הרביעית, ונזקקה לפנדלים כדי לעלות לשמינית הגמר, לאחר 1:1 בתום 90 דקות והארכה. ארסנל ניצחה 1:2 את טוטנהאם בווייט הארט ליין בזכות צמד של מתיו פלאמיני, ואילו מנצ'סטר יונייטד גברה 0:3 על איפסוויץ', כשאנתוני מרסיאל כובש את שערו הרביעי בארבעה משחקים במדי השדים האדומים.

הגרלת שמינית הגמר נערכה מיד לאחר סיום משחקי הסיבוב, וקבעה מפגש בין מנצ'סטר סיטי לקריסטל פאלאס ובין סטוק לצ'לסי. יתר המשחקים: מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו, שפילד וונסדיי - ארסנל, אברטון - נוריץ', סאותהמפטון - אסטון וילה, האל - לסטר, ליברפול - בורנמות'.

ליברפול - קרלייל 1:1 (2:3 בבעיטות הכרעה)

למרות ההעפלה לשלב הבא, מבוכה גדולה לליברפול ולברנדן רוג'רס, שלא הצליחו לנצח ב-120 דקות את היריבה מהליגה הרביעית. דני אינגס כבש בדקה ה-24, אך דרק אסמואה איזן (35). ליברפול בעטה לשער 47 פעמים, אך לא הצליחה לשבור את השוויון, ונגררה לדו קרב מהנקודה הלבנה.

מילנר כבש ראשון, ואחרי החטאה של גריינג'ר אמרה צ'אן העלה ל-0:2. דיקר צימק, ללאנה החטיא וג'ויס החמיץ גם הוא הזדמנות לאזן את התוצאה. גם קוטיניו לא מצא את הרשת, ולאחריו הגיע מקווין ששבר את הבצורת ואיזן. דני אינגס שוב היה היחיד שתפקד עבור ליברפול, ואחריו הגיע הרי, שנתקל בשוער המחליף בוגדן, שעצר את הבעיטה וסיים את החלום של קרלייל.

דרק אסמואה שחקן קרלייל יונייטד חוגג שער מול ליברפול. GettyImages
כמעט סנסציה. אסמואה כובש את השוויון מול ליברפול/GettyImages

טוטנהאם - ארסנל 2:1

ארסנל הגיעה למשחק במומנטום שלילי, עם הפסדים בליגת האלופות לדינמו זאגרב ובליגה לצ'לסי; טוטנהאם הגיעה במומנטום חיובי מאוד, ללא הפסד כבר למעלה מחודש וחצי; אך מי שהגיע למשחק בצורה הטובה ביותר היה מתיו פלאמיני, שכבש צמד נהדר (26, 78) והעלה את ארסן ונגר לשמינית הגמר. שער עצמי של דבושי (56) רק איזן.

וולסול - צ'לסי 4:1

כמו מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר, ז'וזה מוריניו נתן הזדמנות למחליפים, שלא אכזבו וכבשו רביעיה. ג'ון טרי יצא מהמקפיא מול הקבוצה מהליגה השלישית, שהדיחה בסיבוב הקודם את ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל. ראמירס (10), לואיק רמי (41), קנדי (52) ופדרו (90) כבשו, ג'יימס אוקונור צימק (45).

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
4 מ-4. מרסיאל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - איפסוויץ' 0:3

גם לואי ואן חאל נתן הזדמנות למחליפים, אך מי ששוב גנב את ההצגה היה אנתוני מרסיאל, הרכש הצרפתי שהגיע עם סגירת חלון ההעברות. מאז הגעתו הוא כבש שלושה שערים בשלושה משחקים, כולל צמד מצוין מול סאותהמפטון ביום ראשון האחרון, והערב הוא הוסיף את הרביעי, שחתם ניצחון קליל על איפסוויץ' מהצ'מפיונשיפ, 0:3. רוני (23) ואנדראס פריירה (60), בהופעת הבכורה בהרכב יונייטד, פתחו.

משחקים נוספים

קריסטל פאלאס - צ'רלטון 1:4
לקריסטל פאלאס: פרייזר קמפבל (51), דוויט גייל (59, 74, 86)
לצ'רלטון: מחמדו-נבי סאר (65)

מילטון קיינס דונס - סאות'המפטון 6:0
לסאות'המפטון: ג'יי רודריגז (5, 48), סדיו מאנה (10, 25), שיין לונג (68, 75)

ניוקאסל - שפילד וונסדיי 1:0
לשפילד: לואיס מקגאגן (76)

נוריץ' - ווסט ברומיץ' 0:3
לנוריץ': מאט ג'רביס (62), קייל לפארטי (85), סבסטיאן פוקנולי (עצמי, 90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully