וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לדורטמונד בהופנהיים, ניצחון בכורה העונה למנשנגלדבאך

אובמיאנג כבש מחזור שישי ברציפות, אבל השוורצגלבן לא הצליחו לנצח ונפרדו מהפסגה. שאלקה התקרבה עם 0:2 על פרנקפורט. גלדבאך גברה על אוגסבורג 2:4, ניצחון בכורה גם לשטוטגרט

שחקן בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, מול שחקן הופנהיים, ג'רמי טוליאן. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. אובמיאנג/רויטרס

המחזור השישי בבונדסליגה לעונת 2015-16 ייזכר לעד בזכות החמישייה הבלתי נתפסת של רוברט לבנדובסקי, אבל הערב (רביעי) הגיע תורן של לא מעט קבוצות אחרות לעלות לבמה. דורטמונד איבדה נקודות, שאלקה דווקא ניצחה ולמנשנגלדבאך ושטוטגרט מגיע מזל טוב.

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:1

השוורצגלבן איבדו נקודות ראשונות העונה ובפעם הראשונה, הם איבדו אחיזה בבאיירן מינכן שפתחה פער בפסגה בתום המחזור. סבסטיאן רודי ניצל בישול איכותי של אדוארדו ורגאס כדי להעלות את הופנהיים ל-0:1 בדקה ה-42, אבל פייר אמריק אובמיאנג איזן בדקה ה-55. האחרון הפך לראשון אי פעם בבונדסליגה שכובש בכל אחד מששת מחזורי הפתיחה, אבל הקבוצה שלו כבר לא במקום הראשון.

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוגסבורג 2:4

כמה שהאוהדים בבורוסיה פארק חיכו לרגע הזה. גלדבאך התייצבה למשחק אחרי פתיחת עונה נוראית ופשוט התפוצצה מול הבווארים. אנדרה שוברט שמונה למאמן זמני במקום לוסיאו פאברה המתפטר, עמד על הקווים וראה חגיגה ירוקה-לבנה-שחורה. פביאן ג'ונסון (5), גרניט ג'אקה (17), לארס שטינדל (19) ומחמוד דאוד (21) קבעו 0:4 אחרי 21 דקות בלבד, פול ורהאג רק צימק עם שני פנדלים בדקה ה-51 וה-75.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, פביאן ג'ונסון. רויטרס
גלדבאך התפוצצה. ג'ונסון/רויטרס

שאלקה - איינטרכט פרנקפורט 0:1

ניצחון יפה לשאלקה, הרביעי שלה ברציפות בכל המסגרות. ג'ואל מאטיפ מצא את הרשת בדקה ה-76 והרויאל בלוז עקפו את וולפסבורג ונחתו במקום השלישי.

האנובר - שטוטגרט 3:1

כמו מנשנגלדבאך, גם שטוטגרט עם נקודות ראשונות העונה. קנאן קראמאן דווקא העלה את האנובר ליתרון בדקה ה-14, אבל המהפך היה מהיר; כריסטיאן גנטנר השווה בדקה ה-16 וטימו ורנר קבע 1:2 לשטוטגרט בדקה ה-18. אלכסנדרו מקסים חתם בדקה ה-90.

באייר לברקוזן - מיינץ 0:2

לברקוזן קטעה את רצף ההפסדים שעמד על שלושה, ושיפרה עמדות בטבלה. צ'יצ'אריטו כבש את השער הראשון שלו במדי הקבוצה הגרמנית בדקה ה-69, לרוי סאנה כבש את השני בדקה ה-90 וזה הספיק בשביל שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully