וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מסי אנושי? להבקיע צמד ולבשל זה לא ממש אנושי"

בברצלונה התמוגג מהפרעוש, ששוב החמיץ פנדל, אך כבש (וביצע מחווה לפליטים): "משחק שנע בין עצב לאושר". דני אלבס: "רציתי לחזור כשיר לגמרי". טר סטגן סופג ביקורות. כל המספרים על הפנדלים של מסי בפנים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

גם אחרי ארבעה מחזורי ליגה, בברצלונה העסקים כרגיל. האלופה שמרה אמש על המאזן המושלם שלה עם 1:4 קליל על לבנטה. אחרי מחצית מאופסת, מארק בארטרה, ניימאר ומסי עם צמד, כולל פנדל מובקע ופנדל מוחמץ, סידרו לקטלאנים ניצחון שמחזיר אותם לפסגה על חשבון היריבה השנואה ממדריד.

ליאונל מסי ברצלונה. GettyImages
לא נתן להחמצת הפנדל להשפיע עליו. מסי/GettyImages

לואיס אנריקה התייחס להופעה של מסי ואמר: "להחמיץ פנדל עושה את מסי אנושי? להבקיע פעמיים ולהוסיף בישול, עדיין לא נראה ממש אנושי". על טר סטגן, שספג שער באשמתו אמר המאמן: "לא היה לו מזל בגול שהוא ספג אבל הוא שוער שמתאים לסגנון של ברצלונה".

"הערב של ליאונל מסי נע בין עצב עמוק לשמחה גדולה", נכתב ב'אל מונדו דפורטיבו'. "זה היה משחק משונה. הוא היה מאוד לא מרוצה אחרי שהחמיץ פנדל, אבל התגבר על זה מהר מאוד, כי ככה הוא. הוא תמיד מתעשת ולא נותן לשום דבר להוריד לו את הביטחון".

המאמן פרגן למארק בארטרה ואמר: "מארק מוסיף לנו הרבה. הוא שיחק טוב מאוד היום - היה מרוכז, מסר טוב וכמובן הבקיע שער. משחק מושלם שלו". על הרוטציות בהרכב: "אנחנו משחקים שבעה משחקים ב-22 ימים, אני חייב לתת מנוחה לשחקנים ולתת דקות לכולם".

ג'רארד גומבאו, שערך הופעת בכורה בברצלונה כשעלה מהספסל במקום בוסקטס, אמר בסיום: "ידעתי שאני יכול להיכנס במידה שהמשחק יילך כמו שצריך. אני מאוד שמח עם הבכורה שלי בליגה. זה משהו שאתה מקווה שיקרה כשאתה מתחיל לשחק. אני עדיין שחקן של ברצלונה ב', אבל אם הקבוצה הבוגרת תצטרך אותי אני אשמח לעזור לה".

דני אלבס, שחזר אחרי פציעה ארוכה ושיחק 90 דקות, אמר: "רציתי לחזור כמה שיותר מהר, אבל גם להימנע מפציעה חוזרת. אני מרגיש טוב לשחק עם הקבוצה שוב".

שחקני ברצלונה ניצלו את המשחק למחוות שונות. עוד לפני שריקת הפתיחה ליאונל מסי פשט את גופיית האימון וחשף חולצה עם כיתוב בעד הפליטים. רק אתמול רונאלדו ביצע מחווה דומה עבור הפליטים. במקביל, ברטרה וניימאר הקדישו את השערים שכבשו לראפיניה, שנפצע בשבוע שעבר וקרע את הרצועה הצולבת. אחרי שהשניים כבשו, הם הניפו את חולצה מספר 12 של ראפיניה לאות הזדהות עמו. ניימאר כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר המשחק: "אני יודע מה אתה מרגיש עכשיו, אבל משוכנע שתצא מזה מחוזק. אני איתך אחי. כבר מתגעגע אליך, נסיך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאו מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
אנושי או לא? מסי/GettyImages

מסי אגב, מחזיק בסטטיסטיקה לא מחמיאה במיוחד כשזה נוגע לנקודה הלבנה. הפרעוש בעט 81 פנדלים בקריירה (כולל דו קרב פנדלים) בברצלונה ובנבחרת והחמיץ 17 (21 אחוזים) כשזה כלל לא מעט. במדי ברצלונה הוא בעט 44 בעיטות והחמיץ שש. שש ההחמצות הללו אגב, שקרו כולן בליגה, שמות אותו במקום השלישי בהיסטורית בארסה בהחמצות פנדלים בלה ליגה אחרי סמואל אטו וססאר, שהחמיצו שבע בעיטות כ"א.

בנוסף, מסי החמיץ ארבעה מעשרת הפנדלים האחרונים שלו ואף שחקן לא החמיץ יותר ממנו בעשור האחרון בליגה כשהוא בשוויון עם אלבארו נגרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully