וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "למה לוקאס ואסקס משחק ולא חסה? זה פשוט, כי הוא ווינר"

ריאל מדריד גברה 0:1 על גרנאדה, בתקשורת הספרדית תוהים מדוע זכה החלוץ הצעיר ל-56 דקות בלבד מאז פתיחת העונה. המאמן: "אצלי משחק מי שעובד הכי קשה". מרסלו: "גם שופטים עושים טעויות". נבאס ישבור את השיא של קסיאס?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאז ה-0:0 מול ספורטינג חיחון במחזור הראשון של הליגה, ריאל מדרי רשמה ארבעה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות - אחד בליגת האלופות ושלושה בליגה - כשהאחרון שבהם הגיע אתמול (שבת) בסנטיאגו ברנבאו, עת גברה הקבוצה 0:1 על גרנאדה.

הבלאנקוס אמנם התקשו מול יריבה מדרום ספרד, אך בסופו של דבר הצליחו לצאת עם שלוש הנקודות מהמשחק הביתי הודות לשער של קרים בנזמה בדקה ה-55. לאחר המשחק, בתקשורת הספרדית עסקו בעיקר בשחקן הצעיר חסה, שלא זוכה לדקות משחק רבות מרפא בניטס (רשם 56 דקות בלבד העונה בליגה).

שחקן ריאל מדריד, חסה רודריגס. GettyImages
לא זכה לדקות רבות העונה. חסה/GettyImages

למה לוקאס ואסקס משחק ולא חסה? כי הוא ווינר", אמר רפא בניטס בנושא. "אצלי משחק מי שעובד הכי קשה, מי שמרוויח את הדקות שלו. אני מרוצה מכל השחקנים שלי, אבל בסופו של דבר צריך לבחור 11 בלבד. קודם חסה שיחק ולוקאס ישב על הספסל, ועכשיו זה הפוך. אנחנו צריכים להמשיך לגרום לתחרותיות בקבוצה, זה בריא".

הספרדי התייחס לניצחון: "השריקות בברנבאו לא עניינו אותי, הכי חשוב הוא שניצחנו. אנחנו יודעים שלנצח בצורה יפה זה עדיף, אבל לפעמים זה לא משנה".

"שופטים יכולים לעשות טעויות, זה חלק מהמשחק", אמר מרסלו כשנשאל על השער של גרנאדה שנפסל. "גם השחקנים עושים טעויות. אנחנו מחויבים לשחק כדורגל מהנה, אבל לפעמים רק שלוש הנקודות חשובות. בכל מקרה, זה נורמלי שהאוהדים קוראים בוז כשאנחנו לא מציגים יכולת גבוהה".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את גרנאדה, אתלטיקו גברה על אייבר

לכתבה המלאה
רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. AP
הסבר פשוט. רפא בניטס/AP

קיילור נבאס, שנותר השוער של הבלאנקוס ברגע האחרון לאחר שהעברתו של דויד דה חאה נפלה, רחוק עשר דקות משבירת שיאו של איקר קסיאס, לאחר ששמר על שער נקי במשך חמישה משחקים ברציפות. קסיאס שמר על רשת נקייה 460 דקות ב-2009, ונבאס יוכל לעקוף אותו אם לא יספוג בדקות הראשונות מול אתלטיק בילבאו בסן מאמס.

עוד לפני הפתיחה רשם כריסטיאנו רונאלדו רגע מרגש לצידו של זאיד מוחסיין, בנו של הפליט הסורי אוסאמה עבדול מוחסיין שעלה לכותרות אחרי שהצלמת ההונגרייה בעטה בו בזמן שברח מכוחות המשטרה בהונגריה. כזכור, בשבוע שעבר הגיע מוחסיין לספרד וקיבל הצעה לעבוד כמאמן בבית הספרד לכדורגל של חטאפה, וכעת הגיע יומו הגדול של בנו בן השבע.

כריסטיאנו רונאלדו עם בנו של הפליט הסורי. AP
הגשים חלום. מוחסיין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully