וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "לא עלינו עם אנרגיה וכוח, הניצחון הגיע לרעננה"

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר מה לא עבד: "שיחקנו כל כך לאט בסיום". יצחקי מתעקש: "התכוננו כמו לצ'לסי". סילבס: "ראיתי את מוריניו עושה דברים כאלה עם אינטר לברצלונה"

ברני ארדוב

ההפתעה הגדולה של המחזור הרביעי בליגת העל הגיעה הערב (ראשון) ממקום מאוד בלתי צפוי: האלופה הגאה מכבי תל אביב נכנעה בביתה 2:1 להפועל רעננה, רשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות, והוכיחה פעם נוספת שהיא פגיעה. מאוד פגיעה. אוואנס קאנגווה הדהים את הצהובים בדקה ה-32, ברק יצחקי השווה בשער מבריק (88), אולם המילה האחרונה היתה שייכת לשניר שוקר, שקבע את תוצאת המשחק בדקה התשעים.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים, דור פרץ. ברני ארדוב
הצהובים בהלם/ברני ארדוב

"לא עלינו עם אנרגיה וכוח", הודה סלבישה יוקאנוביץ' בסיום. "שיחקנו כל כך לאט, ובסוף לא שמרנו כמו שצריך וחטפנו שני שערים. זה הגיע לרעננה ואנחנו חייבים להשתפר. נרגענו אחרי השער שהבקענו והם הענישו אותנו. ערן זהבי הבקיע הרבה שערים, זה לא העניין, השאלה היא האם אנחנו משחקים כקבוצה ויודעים מה צריך לעשות. בלי כוח ואנרגיה אי אפשר לנצח משחקים. ליגת העל עוד ארוכה, אנחנו עדיין במקום השני וזה לא זמן להיכנע. עברו רק ארבעה משחקים".

ברק יצחקי, שהשער הנהדר שלו לא הספיק, הוסיף: "לא יודע איך לנתח את המשחק הזה, אבל מה שבטוח זה שגם אם משווים וגם אם אנחנו פייבוריטים על הנייר אנחנו לא צריכים להשתגע וכולם לעלות ולספוג את ה-2:1. נצטרך לתת על זה את הדעת. הגענו לכאן מוכנים כמו שהתכוננו לצ'לסי, זה מה שעשינו באימונים וידענו שאנחנו צריכים להיות מרוכזים דווקא במשחק הזה. התרגלנו בשנים האחרונות לכך ששחקנים נופלים כבר דקה 60. זה קצת לא ספורטיבי אבל אני מבין אותם ואין מה לעשות". על השער שלו אחרי שנה וחצי: "לצערי זה לא הספיק. דווקא אחרי השער הייתי בטוח שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה אבל פתאום הגיע השער משום מקום וחבל".

מנגד, המאמן המנצח חיים סילבס סיכם: "הייתי חותם על תיקו בכל שלב במשחק, הפערים על הנייר הם פערים אדירים. גם דרך המשחק שלנו הייתה דרך לגיטימית. ראיתי את מוריניו שעושה את הדברים האלו לברצלונה כשהיה באינטר. יש לי חבורה של גברים שיודעים לחזור גם מגול. כולם חשבו שהמשחק הולך לכיוון של מכבי תל אביב אחרי הגול שלהם אבל יש לנו ספיריט. רעננה קבוצה חדשה כמועדון בליגת העל והרבה היסטוריות יצטרכו לקרות כדי שהמועדון הזה יהפוך להיות לגיטימי בליגת העל. אנחנו הולכים עם הכלים שלנו, לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. היום זה יום חג בשבילי. לא יודע לקטלג אם זה הניצחון הכי גדול שלי, אבל בשבילנו זה משחק ענק. השחקנים נפלו מהרגליים וכנראה שזה מגיע, בכדורגל תמיד יש מגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
ערב גדול. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully