וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטור מורנו פצע שחקן נוסף, שהאשים: "העבירה על שואו הייתה מכוונת"

הבלם המקסיקני מפ.ס.וו, שגמר את העונה של מגן מנצ'סטר יונייטד, נכנס בברכו של אוסמן טנאנה מהראקלס, גרם להחלפתו וחמק ללא עונש. טנאנה האשים: "הוא ידע מה הוא עושה מול יונייטד, הוא ירד מאוחר מדי לתיקול"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הקטור מורנו לא עוצר. הבלם המקסיקני של פ.ס.וו, שגמר את העונה של לוק שואו ממנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר, פצע אתמול (שבת) בצורה ברוטלית גם את אוסמה טנאנה, קשרה של הראקלס, בהפסד אלופת הולנד 2:1.

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד, מתוקל על ידי הקטור מורנו, פ.ס.וו איינדהובן. AP
הפשע משתלם. מורנו פוגע בשואו/AP

מורנו שלח את רגלו לעבר הברך של טנאנה, גרם לפציעתו והחלפתו, והפעם לא קיבל אפילו כרטיס צהוב. בסיום המשחק האשים טנאנה כי מורנו ידע מה הוא עושה כשפצע את שואו: "חשבתי שזו עבירה שערורייתית, הוא ירד מאוחר לתיקול. הוא יודע מה הוא עשה".

מאמן פ.ס.וו, פיליפ קוקו, אמר בסיום המשחק: "הרגשתי שהקטור הלך על הכדור אבל הגיב מאוחר מדי. אבל עדיין לא ריאתי את התמונות, כך שאני לא יכול לשפוט את המקרה".

במשחק הפתיחה של ליגת האלופות ביום שלישי שעבר תיקל מורנו בחריפות את שואו, שסובל משני שברים ברגל, נותח וצפוי להיעדר עד תום העונה. מורנו אמר לאחר המשחק מול יונייטד: "אני מאוד מצטער ומרגיש רע מאוד, אני מכיר את התחושה. זה קרה לי גם במהלך הגביע העולמי. אני רוצה לאחל לו החלמה מהירה, לא התכוונתי לפצוע. הלוואי וזה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully