וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: שני שברים ללוק שואו. ואן חאל: "הוא בכה על האלונקה"

מגן מנצ'סטר יונייטד ייעדר לפחות חצי שנה אחרי שתוקל בצורה קשה בהפסד לאיינדהובן בליגת האלופות, ואן חאל: "זה נורא, לא יכולתי להגיד לו כלום. השחקן נכנס בו בשתי רגליים". מורנו התנצל: "זה לא היה בכוונה, הלוואי וזה לא היה קורה". סאות'המפטון שלחה איחולי החלמה

AP

בוידאו: מסיבת העיתונאים של לואי ואן חאל

כבר במשחק הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד ספגה אמש (רביעי) מכה קשה מאוד. המגן השמאלי של השדים האדומים, לוק שואו, שפתח את העונה מצוין, שבר את רגלו כבר בפתיחת המשחק מול פ.ס.וו איינדהובן בפיליפס ארנה, שבו הפסידה יונייטד 2:1 להולנדים.

בדקה ה-15 של המשחק שואו פרץ לתוך הרחבה של איינדהובן ותוקל בצורה קשה על ידי הבלם הקטור מורנו. שואו כבר הספיק לשחרר את הכדור ומורנו, שככל הנראה לא התכוון לפגוע בשואו, פגע בצורה קשה ברגלו הימנית.

מאמן מנ'צסטר יונייטד, לואי ואן חאל. GettyImages
איבד שחקן חשוב. ואן חאל./GettyImages

דקות לאחר המשחק, מנצ'סטר יונייטד הוציאה הודעה רשמית: "לוק שואו סובל משבר כפול ברגלו הימנית". על פי הצילומים, בהם נראה החלק התחתון של שואו מתנפנף בחופשיות משאר הרגל, לא היה הרבה מקום לספק.

שואו טופל על המגרש במשך כ-10 דקות ופונה לבית החולים כאשר מיכל חמצן מחובר לראשו ורגלו חבושה בצורה קפדנית. יונייטד ביצעה חילוף מאולץ בו הכניסה את מרקוס רוחו, שייקבל מעתה, ככל הנראה, הרבה יותר דקות גם בליגה.

על פי דיווחים, נראה ששואו ככל הנראה סיים את העונה הנוכחית ויחזור לפעילות רק בקיץ לאחר שיעבור ניתוח. שואו צייץ לאחר המשחק: "אני מודה לאוהדים על התמיכה, הדרך להחלמה מתחילה עכשיו".

לוק שואו מנצ'סטר יונייטד מורד מהמגרש על אלונקה. רויטרס
"תיקול רע". שואו מפונה/רויטרס

מאמן יונייטד לואי ואן חאל, שניגש לנחם את המגן בעודו מפונה מהמגרש, הודה שהיה נסער. "הוא יועבר למנצ'סטר היום או מחר, זה היה נורא", סיפר, "ילד שהגיע למנצ'סטר בגיל 18 והתקשה, ואז את העונה השנייה פתח פנטסטי, ואז קורה לו הדבר הזה. כשהוא הגיע לחדר ההלבשה שלנו לא יכולתי להגיד לו כלום, כי הוא היה עם מסיכת החמצן, ובכה".

ואן חאל סבור שלמורנו הגיע לספוג כרטיס אדום, על אף שלכאורה הלך על הכדור: "אתם יכולים לשפוט בעצמכם. אבל כשאני אומר שזה פנדל או כרטיס אדום, אני לוזר. הכל נלקח בצורה הלא נכונה. זה היה ברחבת ה-16, זה היה תיקול רע עם שתי רגליים".

מנגד, הקטור מורנו המקסיקני התנצל על הפגיעה: "אני מאוד מצטער ומרגיש רע מאוד, עחי אני מכיר את התחושה. זה קרה לי גם במהלך הגביע העולמי. אני רוצה לאחל לו החלמה מהירה, לא התכוונתי לפצוע. הלוואי וזה לא היה קורה".

יונייטד הפסידה במשחק אחרי שהוליכה 0:1, אבל גם השוער דויד דה חאה אמר בסיום ש"ההפסד כואב, אבל הפציעה של שואו הרבה יותר", בעוד כריס סמולינג אמר ש"המחשבות והתפילות שלנו כרגע עם לוק".

עוד באותו נושא

איינדהובן גברה 1:2 על מנצ'סטר יונייטד, סיטי הפסידה בבית ליובנטוס

לכתבה המלאה
לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. AP
רגע קשה. שואו/AP

אגב, אחת התגובות המרגשות לפציעה הגיעה מקבוצתו הקודמת של שואו, סאות'המפטון. על אף שעזב אותה כבר בקיץ שעבר תמורת 31 מיליון ליש"ט, הסיינטס לא שכחו את השחקן האהוב.

"אנחנו רוצים לשלוח איחולי החלמה חמים ללוק שואו אחרי הפציעה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד, תחזור חזק יותר לוק". שואו עצמו הגיב כשצייץ "תודה רבה לכם, אתם לא יודעים עד כמה כמועדון אתם חשובים עבורי, תודה רבה, אני באמת מעריך את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully