וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר של פעם בחיים: עשר ההופעות הגדולות בתולדות היורובאסקט

20.9.2015 / 13:00

השליטה של גאליס ויוון, הטורניר המדהים של הליטאים מול ההופעה של ג'ורג'ביץ', ההתפוצצות של סטויאקוביץ', והטורניר הקסום של דראזן פטרוביץ'. מי מביניהם מרשים יותר מתצוגת השיא של פאו גאסול ביורובאסקט 2015?

AP

בוידאו: גאליס ממטיר 40 נקודות על ברית המועצות ב-87

כמעט נכנסו: רדיבוי קוראץ' – יוגוסלביה – 1965, סרגיי בלוב – ברית המועצות – 1977, מיקי ברקוביץ' – ישראל – 1979, סרגיי בזרביץ' – רוסיה – 1993, איברהים קוטלואי – טורקיה – 2001, דירק נוביצקי – גרמניה – 2001, חואן קרלוס נבארו – ספרד – 2005, טוני פארקר – צרפת - 2013

ניקוס גאליס. giorgos nisiotis, AP
לקח נבחרת אפורה לזהב. גאליס/AP, giorgos nisiotis

ניקוס גאליס - יוון - יורובאסקט 1987

המספרים: 37 נקודות בממוצע למשחק.

הטורניר: יוון תמיד הייתה נבחרת סבירה במעמדים האירופאיים, אך למרות זאת מעולם לא הגיעה לפודיום. באליפות שנערכה באתונה ההרגשה הייתה שגאליס בן ה-30 יוכל לסחוב אותה להצלחה. למרות ניצחון גדול על יוגוסלביה בשלב הבתים הראשון, עם 44 נקודות של הפנומן, הגיעו הפסדים לספרד וברית המועצות. היוונים סיימו את שלב הבתים במקום הרביעי, שסידר להם דרך קשה למדליה, אך היה להם את גאליס שתפר 38 נקודות על איטליה הגדולה ברבע הגמר, 30 נקודות על יוגוסלביה של דראזן פטרוביץ' בחצי הגמר, ואת הדובדבן הוא שמר לגמר עם 40 נקודות בניצחון בהארכה על ברית המועצות 101:103.

המשחק: למרות שבשלב הבתים הוא צלף 44 נקודות גם על רומניה וגם על יוגוסלביה, הגמר נגד ברית המועצות של ואלטרס, חומיצ'יוס ומרצ'ולוניס הצעיר היה חוויה אחרת. גאליס שלט במשחק מההתחלה ולמרות שקיבל עזרה מחבריו, ביניהם פנאיוטיס ינאקיס, צבר נקודות בקצב מסחרר בדרך ל-40 בגמר. אלא שבמהלך האחרון הסובייטים הצליחו להוציא לו את הכדור מהידיים, ואחרי זריקה לא מוצלחת, דווקא קאמבוריס היה שם כדי להשתלט על הריבאונד, להוציא שתי זריקות, ולהוציא את יוון לרחובות עם מדליית זהב פנטסטית.

בהשוואה לגאסול: המספרים של גאליס, שלא ירד מ-30 נקודות באף משחק, מרשימים בהרבה מאלה של גאסול. העובדה היא גם ששיחק לצד נבחרת אפורה יותר ובחצי הגמר והגמר גבר על הנבחרות הגדולות ביותר ביבשת. למרות זאת, היה צעיר יותר מגאסול, ובתקופה קצת שונה של המשחק.

עוד באותו נושא

20:00, ספורט 5 ו-HD: ספרד - ליטא בגמר היורובאסקט

לכתבה המלאה
seperator

ניקוס גאליס - יוון - יורובאסקט 1989

המספרים: 35.6 נקודות למשחק

הטורניר: אחרי הזכייה שנתיים קודם לכן בבית, היוונים ידעו שכדי לקחת את הטורניר בזאגרב, הם יצטרכו לעשות משהו מיוחד. גאליס היה שוב מעל הטורניר עם מספרים מדהימים, אבל דווקא במשחק הראשון הוא נעצר רק על 30, בעוד יוגוסלביה מביסה את יוון ב-35 הפרש. אחרי ניצחונות על צרפת ובולגריה, העפילו היוונים לחצי הגמר, שם ראשון הגארד בן ה-32 אולי את ההופעה הגדולה ביותר בתולדות היורובאסקט עם 45 נקודות, שוב על ברית המועצות, והשיג לנבחרתו כרטיס לגמר. במשחק על הזהב גאליס שוב קלע "רק" 30, וראה את היוגוסלבים, אותם אלה שעצרו אותו בשלב הראשון, חוגגים זהב על המגרש הביתי בזאגרב, רגע לפני התפוררות המעצמה.

המשחק: חצי הגמר בין יוון לברית המועצות היה ההזדמנות של הסובייטים לנקום בגאליס. אלא שלאמריקאי-יווני היו תוכניות אחרות. האדומים הלכו פנימה וחזק אל שני הכוכבים שלהם - טיחוננקו וסאבוניס, והיוונים שמו את הכדור בידיים של גאליס. התוצאה הייתה משחק צמוד, בשליטה קלה של הסובייטים. אלא שחצי דקה לסיום החטאה של טיחוננקו העבירה את הכדור לגאליס שבמהלך וירטואוזי מצא את כריסטודולו על קשת השלוש וזה נתן ליוונים את הניצחון, 80:81.

בהשוואה לגאסול: אם ספרד וגאסול לא יזכו בזהב, אז ייתכן שההופעה הזאת של גאליס תהיה אפילו גדולה יותר מההופעה של גאסול. העובדה שהצליח לשחזר אליפות שנייה מופלאה, מחוץ לאולם הביתי, בגיל מבוגר יחסית, עם הופעת שיא בחצי הגמר, נותנת לו השוואה לענק הספרדי. אם גאסול יזכה בזהב, יהיה לו יתרון גדול על היווני.

דראזן פטרוביץ. GettyImages
כשמוצארט הגיע לשיא. פטרוביץ'/GettyImages

דראזן פטרוביץ' - יוגוסלביה - יורובאסקט 1989

המספרים: 30 נקודות למשחק.

הטורניר: לפני היורובאסקט הביתי, עברו שלושה טורנירים בלי שיוגוסלביה הגיעה למעמד הגמר, ו-12 שנים מאז הזכייה בבלגיה. הפעם היה ברור שהעניינים הולכים להשתנות, כשלצד דראזן פטרוביץ' מככבים דיבאץ', ראדג'ה, קוקוץ', דנילוביץ', פספאלי וזדובץ'. הנבחרת הזאת נבנתה עבור הזהב, וביחד עם השליטה של ספליט באירופה, הגיעה לשיא בזמן. כבר במשחק הבכורה של האליפות היוגוסלבים התפוצצו על אלופת אירופה יוון בניצחון 68:103, כשפטרוביץ' קולע 35 נקודות. זה נמשך עם טיולים מול בולגריה וצרפת (33 ו-30 לגארד בהתאמה). למשחק החשוב הראשון נגד האיטלקים בחצי הגמר מוצארט של הכדורסל הגיע חד ביותר. פטרוביץ' קלע אמנם רק 24 נקודות, אבל הניצחון לא הוטל בספק, והכל חיכה למפגש השני עם היוונים. היוגוסלבים טיילו עם ניצחון 77:98, פטרוביץ' סיים כקלע מוביל עם 28 נקודות, ודור הזהב הביא מדליית זהב ראשונה.

המשחק: מבחינה מספרית היה זה המשחק השני הכי חלש של דראזן פטרוביץ' בטורניר, אבל העובדה שבמעמד הגמר של יורובאסקט, כשהוא רק בן 25, הוא ידע לקחת אחריות וקלע 28 נקודות, כשכבר במחצית מובילה נבחרתו ב-19 הפרש, מספרת את הסיפור. היוגוסלבים סיימו את המשחק עם ניצחון 77:98, האגדה של דראזן פטרוביץ' תמשיך עוד כמה שנים, לפני שתגיע לסוף הטראגי שלה בתאונת דרכים מיותרת בגרמניה.

בהשוואה לגאסול: פטרוביץ' היה הכוכב הנוצץ ביותר באחת הנבחרות הגדולות ששיחקו את המשחק, לעומת גאסול שמשחק בנבחרת פחות טובה ומשמש ככוכב. היוגוסלבים היו מועמדים לזכות בטורניר מההתחלה, והעובדה שנמנעו ממפגש עם ברית המועצות רק עזרה להם. בסופו של דבר, פטרוביץ' היה צעיר בהרבה מגאסול, כך שניתן לקחת את ההישג שלו, גם ברוח הזמן, כחזק פחות מזה של שחקנה של שיקגו.

ארווידאס סאבוניס, נבחרת ליטא, אחרי הפסד לנבחרת יוגוסלביה. AP
טורניר אדיר שהסתיים באכזבה. סאבוניס אחרי ההפסד/AP

שרונאס מרצ'ולוניס וארווידאס סאבוניס - ליטא - יורובאסקט 1995

המספרים: מרצ'וליניס - 23.7 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים. סאבוניס - 22 נקודות ו-15.1 ריבאונדים.

הטורניר: היורובאסקט באתונה היה השני בלבד שליטא זוכה להשתתף בו, ושני כוכבי העל של הנבחרת - מרצ'וליניס - שחקן NBA לגיטימי ומבוסס, וסאבוניס בקיץ שבו עבר לפורטלנד, היו מעל הטורניר, לאורך כל הדרך. בבית הראשון הם נתקלו רק במכשול אחד - יוגוסלביה, שניצחה אותם 70:61, והבטיחו את המקום הראשון עוד לפני המפגש נגד ישראל בו זכה סאבוניס למנוחה מלאה, ומרצ'ולוניס קלע רק 9 נקודות ב-20 דקות. סאבוניס התעלל ביוונים בסיבוב הראשון עם 18 נקודות ו-23 ריבאונדים, וחברו תפר 32 נקודות והוסיף 8 אסיסטים על הראש של האיטלקים. ברבע הגמר גברה ליטא על רוסיה 71:82 עם 33 ו-14 ריבאונדים של הענק בפנים, ורק 16 של הגארד, ובחצי הגמר טאטאו את הקרואטים החזקים 80:90 עם 27 של מרצ'ולוניס ו-26 ו-17 ריבאונדים של סאבוניס. הגמר, נגד היוגוסלבים, היה צריך להפוך את זה לטורניר המושלם של הליטאים, אבל סאבוניס רשם משחק בינוני בסנטדרטים שלו, וה-32 נקודות של מרצ'ולוניס לא הספיקו אל מול תצוגת השיא של סשה דג'ורג'ביץ'.

המשחק: סאבוניס - בחצי הגמר פגשו סבאוניס וליטא את קרואטיה של ראדג'ה, קוקוץ' וסטויאן וראנקוביץ' הענק, ושחקנה של ריאל מדריד, כאמור רגע לפני המעבר ל-NBA היה בשיאו. הוא סיים את המשחק עם 26 נקודות, 17 ריבאונדים, 7 מ-14 ל-2 נקודות ו-2 מ-4 מחוץ לקשת, ונתן תשובה לכולם למה הוא הולך לעשות בליגה הגדולה מכולם בשנים הבאות.

מרצ'ולוניס - אם יש חוסר מזל בכדורסל - זה משחק הגמר של ליטא נגד יוגוסלביה. יום מצוין של דג'ורג'ביץ' היה מספיק כדי שליטא תזכה בזהב, אבל הגארד היוגוסלבי רשם את משחק חייו. מרצ'ולוניס היה פנטסטי מנגד, 32 נקודות, 8 מ-9 ל-2 נקודות, 3 מ-5 מחוץ לקשת, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, הכל מהכל. ועדיין, הוא, סאבוניס וקרנישובאס ראו בסוף הערב את היריבים מרימים את הגביע.

בהשוואה לגאסול: המספרים של השניים, מרשימים בדיוק באותה המידה כמו של גאסול, של סאבוניס אף מרשימים יותר. ועדיין, העובדה שהפסידו בגמר, והיה להם אחד את השני, מורידה מעט מהדומיננטיות וההישג המדהים. לעובדה הזאת אפשר להוסיף כי השניים היו בתחילת שנות ה-30 שלהם, וכי גאסול ותיק יותר.

ולאדה דיבאץ' עם סשה ג'ורג'ביץ', נבחרת יוגוסלביה. AP
תצוגה בלתי נשכחת. ג'ורג'ביץ' ברגע אינטימי עם דיבאץ'/AP

אלכסנדר (סשה) ג'ורג'ביץ' - יוגוסלביה - יורובאסקט 1995

המספרים: 14.9 נקודות, 3.3 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים.

הטורניר: יוגוסלביה, אחרי שאיבדה את התואר ב-1993 כשלא השתתפה ביורובאסקט בגלל המלחמה, באה להחזיר את הגביע אליה. ג'ורג'ביץ' היה אחד משורה של כוכבים ביחד עם דנילוביץ', דיבאץ', פספאלי ובודירוגה הצעיר. בתחילת הטורניר היוגוסלבים רשמו שלושה ניצחונות מרשימים על יוון, ליטא ואיטליה, כשהגארד קולע 17.7 נקודות למשחק, ונראה בשיאו, אלא שאז חלה ירידה ביכולת שלו, ובעוד הנבחרת ממשיכה למאזן מושלם בשלב הבתים הוא קלע רק 9, 11 ו-4 נקודות נגד שבדיה, ישראל וגרמניה בהתאמה. ברבע הגמר ג'ורג'ביץ' ירד ל-14 דקות בניצחון הקליל על צרפת, ובחצי הגמר למרות ששיחק 39 דקות בניצחון הקשה על יוון קלע רק 7 נקודות עם סל שדה אחד. אלא שבמשחק הגמר נגד ליטא, הטורניר הפך להיות רשום על שמו. ג'ורג'ביץ' קלע 41 נקודות והוביל את היוגוסלבים לזהב.

המשחק: במבט לאחור מדובר ככל הנראה במשחק השיא של סשה ג'ורג'ביץ' בקריירה ואולי בהופעת השיא של שחקן במעמד הגמר, ביחד עם זאת של גאליס. אף אחד לא ציפה להתפוצצות של הגארד אחרי הטורניר הבינוני שהיה לו, אבל מתחילת המשחק הוא היה מעל כולם, וסיים את הערב עם 9 שלשות מ-12 נסיונות, 2 מ-3 ל-2 נקודות ו-10 מ-12 מקו העונשין. הליטאים הציבו שמירות כפולות ואפילו משולשות על מאמן נבחרת סרביה כיום, וזה פשוט לא עזר. ג'ורג'ביץ' להט כל הדרך לניצחון 90:96 ולכניסה לספר ההיסטוריה של היורובאסקט.

בהשוואה לגאסול: הטורניר של ג'ורג'ביץ' לא מזכה אותו בכניסה לרשימה הזאת, ועדיין העובדה כי עשה את המשחק הכי גדול שלו במשחק הגמר של היורובאסקט, מכניס אותו בציפורניים. ההצגה שלו גדולה מזאת של גאסול נגד הצרפתים, אך עדיין ברמת הטורניר, הסנטר הספרדי רושם טורניר טוב מזה של מאמן סרביה, ובהרבה.

פג'ה סטויאקוביץ', נבחרת סרביה. GettyImages
הישג פנטסטי. סטויאקוביץ'/GettyImages

פרדראג (פז'ה) סטויאקוביץ' - יוגוסלביה - יורובאסקט 2001

המספרים: 23 נקודות (51.4 אחוז מחוץ לקשת) ו-3.5 ריבאונדים בממוצע.

הטורניר: אחרי שב-1999 השליטה היוגוסלבית שוב נעצרה, הפעם הגיעה הנבחרת מהבלקן בשיא הכוח כדי להתנפל על התואר. לצד סטויאקוביץ', שהיה במהלך תקופת השיא בסקרמנטו כיכבו בודירוגה, ראקוצ'ביץ', דרובניאק, יאריץ' וטומאשביץ'. הבית המוקדם לא האיר פנים לנבחרת, שקיבלה בהגרלה את הקרואטים השנואים והגרמנים עם נוביצקי הצעיר, אלא שפז'ה סימן על העתיד לבוא עם שלושה משחקים מעל 20 נקודות, והיוגוסלבים דרסו את הקרואטים והגרמנים בהפרש דו ספרתי. ברבע הגמר חיכתה להם לטביה המפתיעה, והצלף היוגוסלבי קלע 7 מ-7 מחוץ לקשת בדרך ל-29 נקודות וניצחון ב-36 הפרש. בחצי הגמר הוא התעלה שוב, הפעם עם 30 נקודות וניצחון על ספרד, ובגמר פינה את הדומיננטיות לבודירוגה ושצ'פנוביץ' בניצחון על טורקיה המארחת 69:78 וראה את נבחרתו זוכה בזהב בפעם האחרונה עד היום.

המשחק: בחצי הגמר פגשו היוגוסלבים את ספרד עם פאו גאסול, חואן קרלוס נבארו וראול לופס הצעירים, והציגו בעיקר את סטויאקוביץ'. אחרי מחצית ראשונה בה הובילו הספרדים בביטחה התעורר הקלע מסקרמנטו, בעוד קבוצתו עוצרת את הספרדים ללא נקודות במשך כמעט 7 דקות ורצה 0:16 בדרך לניצחון. סטויאקוביץ' קלע 30 נקודות ב-4 מ-8 מחוץ לקשת, כולל שתי שלשות ברבע האחרון שנעצו חץ בלב הספרדי.

בהשוואה לגאסול: בעידן המודרני ממוצע של 23 נקודות באחוזים מצוינים מחוץ לקשת הוא הישג פנטסטי, ואין ספק שפז'ה סטויאקוביץ' היה ה-MVP הבלתי מעורער של היורובאסקט, אך העובדה כי רשם משחק סביר בגמר, ושהיה בשיא הקריירה שלו, מאירה את ההישג באור אחר מזה של גאסול.

פאו גאסול, נבחרת ספרד. AP
מרשים לפחות כמו ב-2015. גאסול ב-2003/AP

פאו גאסול - ספרד - יורובאסקט 2003

המספרים: 25.8 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק.

הטורניר: אחרי האכזבה בחצי הגמר שנתיים קודם לכן, הגיעו הספרדים מבושלים יותר כדי ללכת יותר רחוק, עם חוסה קלדרון ופליפה רייס שמצטרפים לחבורה שרצה מהאליפות הקודמת. גאסול כבר צבר לעצמו מעמד ב-NBA, והגיע לשלב הבתים הראשון חד, למרות בית קשה. הוא סיפק הצגה של 35 נקודות נגד רוסיה, וראה את החברים מסתדרים גם עם יכולת פחות נוצצת נגד שבדיה וסרביה ומונטנגרו. ברבע הגמר עמד מולו יניב גרין וישראל והסנטר של ממפיס דאז קלע 25 נקודות והוריד 7 ריבאונדים בדרך לחצי גמר קשה נגד איטליה, זאת שתגיע לגמר האולימפיאדה שנה לאחר מכן. גאסול רשם את משחקו הרע בטורניר, עם 14 נקודות, אך ספרד העפילה לגמר נגד ליטא של שאראס. במעמד הגמר התפוצץ הסנטר עם 36 נקודות, אבל זה לא הספיק כדי להביא לספרד מדליית זהב ראשונה.

המשחק: עד המשחק נגד צרפת בחצי הגמר היורובאסקט הנוכחי, ההצגה של גאסול בגמר נגד ליטא ב-2003 נחשבה להופעה הטובה ביותר שלו במדי הנבחרת. הליטאים היו המועמדים הבולטים לזכות בזהב, כששאראס, מאסיאצ'וקס, שטומברגאס, שישקאוסקס, סונגליה וז'וקאוסקס נראים כמו נבחרת חלומות, ואכן בגמר הם היו טובים מספרד. הספרדים החזיקו מעמד עד סמוך למחצית, ואז ליטא ברחה ליתרון 9. היחיד שתפקד בספרד במעמד המכובד היה גאסול, הוא קלע כמעט חצי מהנקודות של הנבחרת, כשמלבדו רק נבארו חוצה את רף 7 הנקודות. הסנטר סיים עם 36 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך רק עם מדליית הכסף.

בהשוואה לגאסול: רק הערב נדע אם פאו גאסול הגדול של 2015 יסיים עם זהב, מה שגאסול של 2003 לא הצליח לעשות, אבל אין ספק שגאסול ההוא היה מרשים לפחות כמו הנוכחי. העובדה כי החבורה שלצידו הייתה טובה יותר, והוא היה בדיוק בפריחה בקריירה שלו, הופכת את גאסול של 2015 לתופעה מדהימה יותר.

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר חוגג עם מאמנו וינסנט קולה. רויטרס
החלום כמעט התגשם. טוני פארקר עם קולה ב-2011/רויטרס

טוני פארקר - צרפת - יורובאסקט 2011

המספרים: 22.1 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים

הטורניר: דור הזהב של הכדורסל הצרפתי חלם על תארים שנים רבות, אבל רק יורובאסקט 2011 היה הטורניר בו הם באמת יכלו לעשות זאת, אחרי הכישלון שנתיים קודם לכן. הצרפתים, עמוסים בכשרונות NBA בראשות אלוף ה-NBA טוני פארקר ניערו מעליהם בית ראשון לא קל עם גרמניה, סרביה ואיטליה החזקות, וישראל ולטביה הפחות חזקות, כשכבר בשלב הראשון טוני פארקר נותן שתי תצוגות שיא נגד לטביה וגרמניה. בשלב הבתים השני המשיך שחקנה של סן אנטוניו להצטיין עם 20 נקודות על טורקיה ו-19 על ליטא, וקיבל מנוחה בתבוסה נגד ספרד. פארקר שמר כוחות להמשך, היה מצוין בניצחונות הקשים על יוון ברבע הגמר ורוסיה בחצי הגמר עם 18 ו-22 נקודות בהתאמה, ובגמר העלה את הרמה אף יותר, קלע 26 נקודות נגד ספרד, אך ראה את פאו גאסול וחבריו חוגגים זכייה שנייה ברציפות.

המשחק: בניגוד לתצוגות שיא של שחקנים במאני טיים, ההופעה הגדולה ביותר של טוני פארקר ביורובאסקט בליטא הייתה דווקא נגד נבחרת גרמניה ודירק נוביצקי, שחלמה להגיע למשחקים האולימפיים בלונדון. נוביצקי קלע 20 נקודות, וראה את הרכז הזריז רושם שורה סטטיסטית נהדרת של 32 נקודות ב-11 מ-20 מהשדה, 6 אסיסטים, 4 ריבאונדים ושתי חטיפות ב-33 דקות משחק. הרבע הגדול של הרכז היה השלישי, אותו צרפת ניצחה 12:29 בדרך לניצחון 65:76, אז קלע 13 נקודות.

בהשוואה לגאסול: טוני פארקר נתן טורניר ענק ב-2011 אבל באף משחק מאני טיים לא התעלה כפי שעשה גאסול. הוא שיחק בנבחרת טובה יותר מספרד הנוכחית, והיה בדיוק בשיא הקריירה שלו, כך שאפשר לקבוע בוודאות שהטורניר הנוכחי של גאסול גדול בהרבה מזה של פארקר.

פאו גאסול נבחרת ספרד. רויטרס
ואיך זה יסתיים? גאסול בהצגה מול צרפת בחצי הגמר/רויטרס

פאו גאסול - ספרד - יורובאסקט 2015

המספרים: 25.6 נקודות, 8.4 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-2.3 חסימות.

הטורניר: נבחרת ספרד הגיעה השנה ליורובאסקט לא כאחת הפייבוריטיות לזכות בזהב. יוון, סרביה וצרפת היו לפניה. פאו גאסול הוא הכוכב הגדול ביותר מבין השחקנים הספרדים ב-NBA שהגיעו לאליפות, כשגם אחיו מארק לא מגיע הפעם, וההתחלה הייתה מאכזבת כמצופה. סרביה גברה על ספרד, וגאסול הסתפק ב-16 נקודות. במשחק השני נגד טורקיה עלה הסנטר ל-21 נקודות הספרדים טיילו לניצחון, כשיכולת השיא שלו בשלב הבתים, 34 נקודות ו-10 ריבאונדים נגד איטליה, לא עזרה לספרד להשיג ניצחון. למרות זאת, שני משחקים סולידים נגד איסלנד וגרמניה הספיקו לעלייה דרמטית לשמינית הגמר. בשלב הזה העביר השחקן בן ה-35 הילוך, קלע 30 נקודות בניצחון על פולין, והוסיף 27 ו-9 ריבאונדים בניצחון הדרמטי על יוון. השיא הגיע בחצי הגמר. גאסול ניפק 40 נקודות, עם 12 מ-19 מהשדה ו-16 מ-18 מקו העונשין, הוסיף 11 ריבאונדים, וספרד הדיחה את המועמדת לזהב, צרפת, בביתה. מה יעשה בגמר? התשובות הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully