וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ממשיך לנפץ שיאים, בייל בספק למשחק נבחרתו בבוסניה

CR7 עלה לראש טבלת מבקיעי הצ'מפיונס ושלח עקיצה למבקרים: "כבשתי שמונה גולים, ופתאום אני טוב". בניטס מודאג מפציעת בייל. סמולינג אחרי הפסד יונייטד: "חסרה רגל לנו מסיימת". פלגריני: "היינו עדיפים, אבל יובה מנוסה", מוראטה: "הניצחון יעזור לנו להתאושש"

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: מסיבת העיתונאים של מנואל פלגריני

הערב הראשון של ליגת האלופות לעונת 2015/2016 מאחורינו והמחזור המסעיר השאיר אותנו עם כמה נקודות מעניינות. ראשית, כריסטיאנו רונאלדו, שכבר שלושער ב-0:4 של ריאל מדריד על שחטאר דונייצק, פתח פער קטן על פני לאו מסי בטבלת מלך שערי ליגת האלופות בכל הזמנים. שתי הקבוצות ממנצ'סטר איכזבו מאוד, יונייטד ספגה 2:1 לאיינדהובן בחוץ וסיטי הפסידה באותה תוצאה ליובנטוס בבית. פריס סן ז'רמן לא התקשתה עם 0:2 קליל על מאלמו, וולפסבורג ניצחה בקושי 0:1 את צסק"א מוסקבה, אתלטיקו מדריד רשמה ניצחה חוץ חשוב של 0:2 בגלאטסראיי, בנפיקה טיילה ל-0:2 מול אסטנה וסביליה התפוצצה עם 0:3 על מנשנדלאדבך.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ ריאל מדריד. AP
כותב מחדש את ההיסטוריה. כריסטיאנו/AP

המספרים של רונאלדו

* רונאלדו עלה אתמול לראש טבלת המבקיעים בליגת האלופות עם 80, בעוד לליאו מסי יש 77 "בלבד".

* הפורטוגלי מחזיק גם בשיא הכיבושים בפנדלים במפעל עם 11. במקום השני נמצאים במשותף לואיס פיגו ורוד ואן ניסטלרוי עם 10 כל אחד.

* כוכב ריאל כבש שלושה שערים או יותר בששת המשחקים הרשמיים האחרונים של קבוצתו.

* ביחד עם החמישייה שלו מול אספניול בשבת, לרונאלדו יש שמונה כיבושים בארבעת הימים האחרונים.

* שערו האחרון אמש היה השער ה-499 בקריירה בכל המסגרות.

* השלושער של רונאלדו היה ה-33 במספר בקריירה שלו, וגם בכך הוא עקף את מסי (32) כשחקן בעל מספר השלושערים הרב ביותר שמשחק בקבוצה ספרדית.

* אחרי שעקף בשבת את ראול כמלך השערים של ריאל בכל הזמנים בליגה הספרדית, רונאלדו רחוק כעת שלושער אחד נוסף מלעקוף את מספר 7 האגדי כמלך השערים של ריאל בכל המסגרות. ראול כבש 323 פעמים בחולצת המועדון, כשרונאלדו ניצב כעת על 321. מישהו מוכן להמר שזה יקרה כבר בשבת מול גרנאדה?

seperator

כריסטיאנו עלה לראש הטבלה עם 80 שערים בעוד ללאו מסי יש 77 "בלבד". כריסטיאנו אגב, כבש שלושה שערים או יותר בששת המשחקים הרשמיים האחרונים של ריאל מדריד בנתון מפחיד. זאת מבלי לדבר על שמונת השערים שהוא כבש בשלושת הימים האחרונים. רונאלדו כבש מול שחטאר דונייצק את השער ה-499 שלו בקריירה המקצוענית. אגב רונאלדו, זו הפעם השלישית שהוא כובש שלושער במפעל.

בסיום רונאלדו שלח עקיצה קטנה לתקשורת: "לא יודע, לפני זה הייתי רע, כבשתי שמונה שערים ופתאום אני טוב... אני שמח שהחברים שלי לקבוצה מוסרים לי יותר ומאפשרים לי לכבוש". על היכולת של קבוצתו: "אנחנו במומנטום טוב. חייבים לשמור עליו ולהמשיך לעבוד. אנחנו מאוד יציבים בעבודת ההגנה שלנו. ידענו תמיד שמשחקי קדם העונה לא חשובים, חשוב יותר להתחיל טוב בצ'מפיונס. בליגה התחיל פחות טוב עם התיקו, אבל מאז אנחנו משחקים טוב והכל זורם יותר".

בריאל וגם בנבחרת ישראל ישימו עין על הפציעה של גארת' בייל, שאמור לחזור עוד שבועיים, אך אם יהיו עיכובים, יכול להיות בספק לקראת הדרבי של מדריד בתחילת החודש הבא ואף למשחק הקריטי של נבחרתו ויילס מול בוסניה ב-10 באוקטובר, שקריטי מאוד גם לנבחרת שלנו. כזכור, הפסד בוסני לוולשים ישלח את ישראל למקום השלישי בבית, שמוביל לפלייאוף העלייה ליורו 2016.

"עשינו משחק טוב, שמרנו על רשת נקייה והבקענו ארבעה שערים", אמר רפא בניטס לאחר המשחק. "הפציעה של גארת' העיבה קצת על החגיגות, אבל בסך הכול אני מרוצה מכולם. נצטרך לחכות ולראות מה קורה עם בייל, כדי לדעת מה באמת מצבו. אנחנו עדיין יכולים להשתפר, אבל אני לוקח דברים טובים רבים מהמשחק".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ריאל מדריד - שחטאר דונייצק 0:4, מנצ'סטר סיטי - יובנטוס 2:1

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד יורד פצוע. Denis Doyle, GettyImages
בשורה מדאיגה גם לנו. גארת' בייל/GettyImages, Denis Doyle

במנצ'סטר העניינים גם כן לא ורודים. יונייטד, במשחק ראשון במפעל אחרי היעדרות של שנה, הפסידה 2:1 לאיינדהובן, אך יותר מכך, איבדה את לוק שואו לתקופה ארוכה לאחר שככל הנראה שבר את רגלו כבר אחרי 15 דקות במשחק. שואו כבר הספיק להודות בטוויטר לתומכיו ולהבטיח שיחזור במהרה למגרשים. השחקן שפצע אותו, הקטור מורנו, זוכה ללינצ'טרנט נרחב מאוהדי יונייטד, שזועמים שאינו קיבל אפילו כרטיס צהוב במהלך. מורנו רשם גם כניסה חריפה באשלי יאנג ויש לשער שהוא יקבל קבלת פנים חמה במשחק השני בין הקבוצות באולד טראפורד.

אשלי יאנג מנצ'סטר יונייטד מול ג'ושוע ברנט פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
יונייטד מאוכזבת. יאנג/רויטרס

בנתונים אחרים מהמשחק, הפעם האחרונה שבה דויד דה חאה שמר על רשת נקייה במדי מנצ'סטר יונייטד כשהשלים 90 דקות הייתה לפני שישה חודשים. מנצ'סטר יונייטד ספגה שבעה שערים בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות. יונייטד גם הפסידה במשחק הראשון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מזה 19 שנים.

"הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת", הודה כריס סמולינג. "אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק ומהתוצאה ולחזור מפוקסים כבר ביום ראשון. לפ.ס.וו היו מעט מאוד מצבים, אפשרנו לה מצב אחד והיא הענישה אותנו וכבשה. מדובר בלילה מאכזב מאוד עבורנו. השער שכבשנו היה נהדר, אבל לא הצלחנו להתרומם לאחר מכן. יש לנו הרבה מה ללמוד מההפסד הזה".

פול פוגבה, קשר יובנטוס, מול שחקני מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה ו-וינסנט קומפני. AP
עוד אכזבה בצ'מפיונס. טורה וקומפני מול פוגבה/AP

בצד השני של העיר, סיטי המשיכה ביכולת העלובה שלה בצ'מפיונס ולהשכיח לחלוטין את היכולת הטובה שלה בליגה כשהפסידה 2:1 ליובנטוס בביתה. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של ליגת האלופות ששתי הנציגות של העיר מנצ'סטר הפסידו באותו היום. השער שספגה מנצ'סטר סיטי הגיע אחרי 636 דקות שבהן שמרה על רשת נקייה בכל המסגרות.

"היינו עדיפים, אבל יובנטוס השתמשה בניסיון הרב שלה כדי להגן ולכבוש שערים נהדרים", אמר מנואל פלגריני המאוכזב בסיום המשחק.

יאיא טורה הוסיף: "זו תוצאה מאכזבת מאוד עבורנו. יובנטוס שיחקה מצוין, הגנה בצורה נהדרת אבל גם היה להרבה מזל. אני לא חושב ששיחקנו רע. הפסדים כאלו הם חלק מהכדורגל, אנחנו צריכים להתאושש במהרה ולחזור חזקים יותר למשחק הבא בליגת האלופות".

חלוץ יובנטוס, אלברו מוראטה אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, הוא יעזור לנו להתאושש. כשאנחנו נמצאים במומנטום, יובנטוס היא אחת הקבוצות החזקות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully