וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "הגשמנו חלום ואנחנו רוצים עכשיו להשיג כמה שיותר נקודות"

15.9.2015 / 7:40

מכבי תל אביב המריאה ללונדון, בלם מכבי תל אביב התראיין בספרד לקראת צ'לסי: "לא ריאלי לסמן את המקום השני, וגם המקום השלישי יהיה מסובך". ברגע האחרון, קרויף החליט להוציא את כל השחקנים

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (9:00) ללונדון לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות מחר בערב מול צ'לסי (21:45, ערוץ 2). הבוקר הוזמנו השחקנים לקרית שלום, ואחרי ארוחת בוקר קלה הם יצאו באוטובוס לנתב"ג. גם קבוצת הנוער של המועדון המריאה באותו מטוס חכור והיא תשחק מול קבוצת הנוער של צ'לסי מחר בצהריים במתקן האימונים של הקבוצה הלונדונית שזכתה בעונה שעברה במפעל.

פליקס צוואייר הגרמני ישפוט את המשחק בין צ'לסי למכבי תל אביב

אלי דסה מכבי תל אביב. קובי אליהו
המריא עם מכבי ברגע האחרון. אלי דסה/קובי אליהו

במכבי תל אביב החליטו בסופו של דבר להטיס ללונדון את כל שחקני הקבוצה, ולא למנוע מאלי דסה, שלומי אזולאי ועוז ראלי את החוויה של צ'לסי וסטמפורד ברידג'. מי שקיבל את ההחלטה הזו אתמול אחר הצהריים היה המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף, שהבין שזה לא יהיה הוגן להשאיר בארץ חלק מהשחקנים אפילו אם הם לא מתוכננים לשחק, וזאת כדי שכל הקבוצה תהיה יחד, תחווה את המפגש מול צ'לסי ואת פתיחת הקמפיין בשלב הבתים של ליגת האלופות. כזכור, אתמול בסיום האימון המסכם בקרית שלום פורסמה רשימת השחקנים היוצאים ללונדון, וממנה נעדרו השמות של דסה, אזולאי וראלי, אבל מאוחר יותר הבינו כנראה במכבי תל אביב שזה לא יהיה הוגן לא להוציא את כולם ואחרי שנעשתה בדיקה ונמצאו מקומות על המטוס וכן חדרים בבית המלון בלונדון, שונתה ההחלטה.

יחד עם מכבי המריאו ללונדון באותה טיסה עוד כמה אוהדים ואנשי תקשורת. מרבית האוהדים של הקבוצה ימריאו הבוקר בטיסות אחרות ויצטרפו אל אוהדים אחרים שהקדימו ויצאו ללונדון כבר בערב החג ואתמול במהלך היום. רבים מהאוהדים צפו אמש בניצחון הביתי של ווסטהאם על ניוקאסל ואחרים ינסו למצוא לעצמם כרטיסים למשחק הערב באלופות בין מנצ'סטר סיטי ליובנטוס. מזג האוויר בלונדון קר ומחר אף צפוי גשם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדן בן בסט מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדן בן בסט וטל בן חיים בנתב"ג/קובי אליהו

סלבישה יוקאנוביץ' טרם החל בעבודת ההכנה הטקטית לצ'לסי. היום בלילה ייצפו השחקנים בקטעים ערוכים של הקבוצה הלונדונית שפתחה את העונה בליגה בצורה רעה מאוד. גם מחר בכל השעות הארוכות במלון יקבלו השחקנים את החומר המצולם וילמדו על כל שחקן של מוריניו.

במכבי מבינים היטב שמדובר במשחק מאוד מורכב מאחר שצ'לסי מגיעה אליו חבולה. "נצטרך לשמור שהם לא יוציאו עלינו את כל העצבים", אמר אמש אחד השחקנים לקראת הנסיעה. "שלא יפרקו עלינו את כל הביקורת שמושמעת נגדם בתקופה האחרונה". שחקן אחר בקבוצה דווקא מאמין שלא מדובר במקריות. "אין הוקוס פוקוס בכדורגל. קבוצה שמשחקת רע לא יכולה להתהפך ביום אחד. אם אנחנו נשחק מולם באותה ההקרבה והנחישות שהיו בבאזל, אפשר יהיה לחזור בשלום ולפתוח את הקמפיין בצורה מכובדת".

יוקאנוביץ' מצייץ לפני ההמראה

ערן זהבי עם יואב זיו מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצליח לנצל את ההגנה המקרטעת של צ'לסי? ערן זהבי בנתב"ג/קובי אליהו

ובינתיים קרלוס גרסיה, בלמה של מכבי תל אביב, התראיין ב"קאדנה סר" והתייחס למפגש הקרוב עם הבלוז: "אני מאוד נרגש מהאפשרות לשחק מול צ'לסי ולערוך בכורה בליגת האלופות. הם לא בתקופה הכי טובה שלהם, אבל הפערים בין הקבוצות גדולים מאוד. כששיחקתי בספרד והייתי צריך לפגוש את בארסה או ריאל, אף פעם לא ידעתי אם עדיף שהם יפסידו את המשחקים שלפני או ינצחו אותם כי אתה לא יודע איך קבוצה כזו תגיב ומתי היא תצא מהמשבר. הם חיה פצועה ויש להם שחקנים מלאי ניסיון. אין ספק שאנחנו מופתעים מהמצב של צ'לסי, אבל אני לא בטוח אם זה טוב לנו או לא. צריך להיות ריאליים. אנחנו נחותים מהם משמעותית וכשקבוצה כמו צ'לסי נקלעת לפיגור כזה בליגה, היא יודעת שאם היא תפסיד בבית ליריבה כמו מכבי תל אביב, היא תיקלע לתקופה קשה באמת, גם עבור המועדון וגם עבור המנג'ר שלה מוריניו. ברור לנו שאם ננצח אותם בחוץ, זה יגרום להם לצרות גדולות".

על דרכה של מכבי תל אביב בליגת האלופות אמר הבלם: ,עבורנו זה חלום ופרס להיות בצ'מפיונס בתור קבוצה ישראלית. אנחנו לא מתחרים עם אותם חוקים כמו היריבות שלנו באירופה כי בליגה הישראלית מותר לשתף רק חמישה זרים וזה מקשה על המועדון כי הוא מחזיק באמת רק חמישה זרים. היה מטופש להביא עוד זרים שיוכלו לשחק רק באירופה ולא בליגה. הגשמנו חלום ואנחנו רוצים ליהנות ממנו ולהשיג כמה שיותר נקודות. לא ריאלי לסמן את המקום השני, וגם המקום השלישי יהיה מסובך, אבל ננסה ואם נצליח להשיג כמה נקודות ולסיים במקום השלישי, זה יהיה הישג נהדר. על הנייר אנחנו לא ברמה של פורטו ודינמו קייב. אנחנו משחקים בשנים האחרונות כדורגל טוב. עם פאולו סוזה עברנו את שלב הבתים בליגה האירופית. בישראל אנחנו משחקים כדורגל התקפי, אבל באירופה זה אחרת. אפשר לשחק ככה רק כשאתה איכותי יותר מהיריבה, ובאירופה, החל משלב המוקדמות השני, זה לא המצב והכול הופך למסובך יותר. אני לא חושב שנשלוט יותר מדי בכדור במשחק מול צ'לסי. באירופה אנחנו חייבים לשנות את השיטה והסגנון שלנו".

על עצמו אמר גרסיה: "שיחקנו שישה משחקים במוקדמות ומתוכם שיחקתי בשלושה וגם בליגה שיחקתי בהרכב בשבת. יש לנו קבוצה טובה ותחרות טובה בתוך הסגל ואני מנסה תמיד לעזור בכל הזדמנות שאני מקבל. אני מקווה לזכות לשחק בליגת האלופות, זו המטרה של כל שחקן". על המצב הביטחוני של ישראל הוא הוסיף: "ביומיום מאוד שקט בישראל עכשיו. יש כאן מערכת נגד טילים שעובדת ב-95 אחוז מהזמן ונדיר שמשהו יפגע באזור הבית שלנו או בעיר כלשהי. פשוט צריך להיות דרוכים כשיש פה בישראל מלחמות וזה מייצר לחץ. בתל אביב לא מרגישים שום פחד, כולם חיים ברוגע והמצב בסדר גמור. חגגנו השבוע את ראש השנה. לא מחכים פה לחצות, כולם יושבים עם המשפחה לארוחת ערב ובעונה הרביעית שלי פה מזמינים אותי הביתה חברים וזה מאוד נעים. אוכלים פה חלה ותפוח בדבש ומברכים שהשנה שלך תהיה מתוקה כמו האוכל שאתה אוכל. כבר הודעתי להם שב-31 בדצמבר אני מזמין אותם אליי לחגוג אצלנו את השנה החדשה".

לאחר הנחיתה בלונדון בשעות הצהריים תגיע מכבי לבית מלון בעיר וכבר לקראת שש, שעון לונדון, תצא לכיוון סטמפורד ברידג' לאימון המסכם.

סלבישה יוקאנוביץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
מצפה לו קרב קשה מאוד. יוקאנוביץ'/קובי אליהו
פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
מצפה לו הרבה עבודה. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully