וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס צוואייר הגרמני ישפוט את המשחק בין צ'לסי למכבי תל אביב

השופט בן ה-35 יערוך בכורה במפעל הגדול באירופה במפגש בין הבלוז לצהובים. שפט ב-1:2 של ויקטוריה פלזן על הפועל תל אביב ב-2012 וב-0:0 של מכבי חיפה נגד פאוק ב-2013. הוציא 14 אדומים ב-36 משחקים בינלאומיים

יומיים לפני המשחק הגדול של מכבי תל אביב בלונדון מול צ'לסי (רביעי, 21:45, ערוץ 22) במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, פרסמה אופ"א את צוות השיפוט למשחק.

השופט הבכיר יהיה פליקס צוואייר הגרמני בן ה-35. השופט הצעיר יערוך בכורה בשלב הבתים של ליגת האלופות, זאת לאחר ששפט כבר פעמיים בסיבוב הפלייאוף השלישי של המפעל. צוואייר שופט באופן קבוע משחקים בבונדסליגה ושייך לסגל האירופי של השופטים מאז שנת 2012.

שתי ההופעות של צוואייר בשלב המוקדמות של ליגת האלופות כוללות את המשחק של שחטאר דונייצק מול פנרבחצ'ה מוקדם יותר העונה, שהסתיים ב-0:3 לאוקראינים, ובעונה שעברה שפט באותו שלב את המשחק בין בשיקטאש לבין פיינורד שהסתיים ב-1:3 לטורקים. בנוסף, ניהל צווייאר כבר שני משחקים בקמפיין מוקדמות יורו 2016 ובאמתחתו גם שני משחקים במוקדמות מונדיאל 2014.

פליקס צוואייר, שופט כדורגל גרמני. Alex Grimm, GettyImages
שופט קפדן. צוואייר/GettyImages, Alex Grimm

צוואייר ניהל משחקים גדולים באופן יחסי בליגה האירופית בעונה שעברה, כמו בין דנייפרו לאינטר ובין פאוק סלוניקי לפיורנטינה שעברה והוא נחשב לשופט די קפדן, שהוציא 14 כרטיסים אדומים ב-36 משחקים בינלאומיים.

צוואייר שפט פעמיים במשחקים של קבוצות ישראליות, כשבשתי הפעמים הגיע לישראל. בפעם הראשונה שנחת בארץ הקודש שפט במשחק בו ניצחה ויקטוריה פלזן את הפועל תל אביב 1:2 באצטדיון בלומפילד בעונת 2012/2013, אז גם הרחיק את עיאד חוטבה. בפעם השנייה ראה את מכבי חיפה סוחטת 0:0 ביתי מול פאוק סלוניקי בעונת 2013/2014 בקריית אליעזר. שני המשחקים היו בשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully