וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 3:3 משוגע בין סלטה ללאס פלמאס, ויאריאל ובילבאו ניצחו

העולה החדשה חזרה מפיגור 2:0 ב-10 שחקנים וחילצה נקודה בוויגו, סלטה כבר לא מושלמת. אתלטיק בילבאו השיגה נקודות ראשונות עם 1:3 על חטאפה, לוויאריאל יש שבע אחרי 1:3 בגרנאדה

אתלטיק בילבאו השיגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה בליגה לעונת 2015/15, כשגברה בסן מאמס 1:3 על חטאפה והותירה אותה כיחידה שעדיין לא צברה נקודות. ויאריאל העלתה את מאזנה לשבע נקודות, בזכות ניצחון חוץ 1:3 בגרנאדה. סלטה ויגו ולאס פלמאס נפרדו ב-3:3 משוגע.

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 2:3. AP
בילבאו הגיעה לליגה. אריץ אדוריץ/AP

אתלטיק בילבאו - חטאפה 1:3

שתי הקבוצות היחידות שלא צברו נקודות בשני מחזורי הפתיחה, נפגשו לקרב ישיר בסן מאמס. לאחר המשחק, רק חטאפה נותרה על האפס. אריץ אדוריץ, שהצטיין בזכייה בסופרקופה מול ברצלונה, נגח בדקה השישית והשלים צמד בדקה ה-83, כשבתווך היה זה הרכש הנוצץ ראול גרסיה שהבקיע בנגיחה קשתית נפלאה בדקה ה-24, בהופעת הבכורה שלו אחרי שהגיע מאתלטיקו מדריד. אמיליאנו ולאסקס צימק בדקה ה-70, באדיבותו של גורקה איראיסוס ששמט פנימה את הבעיטה שלו.

גרנאדה - ויאריאל 3:1

ניצחון ראשון אי פעם לוויאריאל במגרשה של גרנאדה, שנחלה הפסד ביתי שני העונה. אחרי מחצית ראשונה חלשה, מאנו טריגרוס העיר את המשחק עם בעיטה מ-16 מטרים אל הרשת בדקה ה-49 ובישול לסדריק בקאמבו בחלוף שתי דקות. פראן ריקו המחליף ניצל טעות של אריק ביילי כדי לצמק בדקה ה-74, אבל המחליף בצד השני, סמו גרסיה, חתם בתוספת הזמן. ויאריאל עם שבע נקודות, גרנאדה נותרה עם שלוש.

סלטה ויגו - לאס פלמאס 3:3

דווקא בבית, מול 10 שחקנים של העולה החדשה ואחרי שהוליכה כבר 0:2, סלטה ויגו איבדה את המאזן המושלם שלה. כבר בדקה ה-10 ראה חאבי וראס, שוערה של לאס פלמאס, את הכרטיס האדום אחרי שהכשיל את יאגו אספס. פביאן אוריאנה כבש מהנקודה הלבנה ובדקה ה-18 הדני דניאל ואס חגג שער בכורה במדי סלטה. למרות זאת, האורחת לא אמרה נואש. סרחיו אראוחו, האיש שהעלה את לאס פלמאס ליגה והיה מלך שעריה, צימק בדקה ה-23 ונתן תקווה. נוליטו כבש את השלישי של סלטה בדקה ה-48, אראוחו ענה עם השני שלו בדקה ה-61 ולאחר מכן המגן דויד סימון קבע שוויון מפתיע (74).

במשחק נוסף:

מלאגה - אייבר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully