וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל מגיב לפרסומים: "יש לי יחסים מעולים עם השחקנים שלי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס לפרסומים על חוסר שביעות הרצון של שחקני הקבוצה מהאימונים שהוא מעביר. ההולנדי הוסיף: "אני שמח שהם ניגשו לשוחח איתי, זה אומר שהם סומכים עליי"

אימג'בנק GettyImages

"יש לי יחסים מעולים עם השחקנים שלי. כששחקנים באים לדבר איתך, זה דבר חיובי כי אתה יודע שהם סומכים עלייך. אני לא מתקשר רק עם הקפטנים שלי, אני ניגש לחדר ההלבשה ומדבר עם כל השחקנים. אנחנו משוחחים על כל מיני אספקטים, אבל לא על הדברים שנכתבו". כך אמר היום (שישי) לואי ואן חאל במסיבת העיתונאים שערך לקראת המשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול ביום שבת (19:30, ספורט2).

ואן חאל למעשה התייחס לפרסומים אתמול באנגליה, לפיהם כמה שחקנים בכירים של הקבוצה ניגשו אליו והביעו את מורת רוחם מאופי האימונים הקפדני והלא יצירתי שלו. על פי אותם דיווחים, השחקנים הבכירים ששמותיהם לא הוזכרו, אמרו לוואן חאל שלאותם אימונים יש השפעה ישירה על היכולת הלא משכנעת של הקבוצה במשחקים.

ואן חאל התייחס גם לרכישה של אנתוני מרסיאל בסכום שעשוי להגיע לכ-80 מיליון יורו: "עולם הכדורגל הוא עולם משוגע ואני לא יכול לשנות את היותו משוגע. יש שוק ויש מחיר שוק ואנחנו לא יכולים להשפיע על המחירים היום. אמרתי לאד (וודוורד, יו"ר יונייטד) שמרסיאל הוא השחקן הכי טוב בגילו ושאני צריך עוד חלוץ. יכולנו לחכות עוד שנה והוא היה עולה עוד 10 מיליון".

על מרסיאל עצמו הוסיף המאמן ההולנדי: "הוא בן 19, הוא לא צריך לכבוש בצרורות, אלא להתאקלם וזה לא דבר קל. ראיתם כמה זה קשה עם אנחל די מריה שהיה בן 27 ורדאמל פלקאו שהיה בן 29. לא פשוט במנצ'סטר יונייטד, הלחץ פה גדול בהרבה מאשר במועדונים אחרים".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. GettyImages
"עולם הכדורגל הוא עולם משוגע ואני לא יכול לשנות את היותו משוגע". ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully