וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מנצ'סטר יונייטד התעמתו עם ואן חאל בנוגע לאימונים שלו

ב"טיימס" חשפו שכמה מהשחקנים הבכירים של הקבוצה טענו בפני ואן חאל שהוא לא מספיק יצירתי. ריו פרדיננד: "הכדורגל של הקבוצה השתנה, אני לא נהנה ממנו ונראה לי שגם רוב האוהדים לא"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

כמה שחקנים בכירים במנצ'סטר יונייטד התעמתו עם המאמן לואי ואן חאל בגלל אופי האימונים שלו, כך על פי דיווח ב"טיימס". ההולנדי נודע באימונים הנוקשים שלו ועל פי הדיווח, אותם שחקנים בכירים ניגשו אליו לפני כמה שבועות והביעו בפניו את חוסר שביעות הרצון שלהם מכך שהוא לא מספיק יצירתי וגמיש באימונים.

השחקנים אמרו לוואן חאל שהאימונים שלו קפדניים מדי ולא מאפשרים להם לבוא לידי ביטוי, ושלדעתם היכולת הלא משכנעת של הקבוצה על כר הדשא היא התוצאה. מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בגמגום וצברה 7 נקודות מ-12 אפשריות. היא הפסידה לסוונסי, נפרדה בתיקו ביתי מניוקאסל ובארבעה משחקי ליגה כבשה שלושה שערים בלבד.

הדיווח הוא המשך לפתיחת עונה לא ממש חלקה של השדים האדומים. שחקן ההגנה מרקוס רוחו והשוער ויקטור ואלדס סובלים ממערכת יחסים לא טובה עם המאמן, דויד דה חאה שרצה לעבור לריאל מדריד, לא מרוצה ושחקן העבר של הקבוצה, ריו פרדיננד, אמר ל"אייריש אקזמינר": "יש הבדלים גדולים בין ואן חאל לסר אלכס פרגוסון. יחסי האנוש בין המאמן לשחקנים שונים לגמרי וגם צורת המשחק לא דומה".

פרדיננד הוסיף: "מנצ'סטר יונייטד הייתה מזוהה עם כדורגל מהיר וחזק, עם הרבה נפיצות בשליש האחרון של המגרש. היום זה לא ככה. האוהדים יצטרכו לחנך את עצמם מחדש ולהבין שהם לא יראו את הכדורגל אליו הם יתרגלו ב-25 השנים האחרונות. זה יהיה כדורגל שונה לגמרי - לא כדורגל שאני אוהב לראות וכנראה שגם לא כדורגל שרוב האוהדים אוהבים".

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אימונים קפדניים. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully