וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: המערך החדש של רוני לוי, רם שטראוס חתם בהפועל ת"א

מאמן מכבי חיפה מתכנן שינויים בהרכב לאחר פתיחת העונה החלשה, השוער מצטרף רשמית לאדומים, גלבאן יודח מהרכב בני יהודה, בית"ר תשחק ללא הבלמים הקבועים. קיום המשחקים יוכרע בשבת

אובך בתל אביב, 9 בספטמבר 2015. ראובן קסטרו
ידחה את המחזור? האובך בתל אביב/ראובן קסטרו

18:00: מכבי חיפה: עקב תנאי האובך הוחלט במכבי חיפה על חלוקת מטליות לחות מחר הכניסה לאצטדיון. בנוסף, עקב תנאי החום הצפויים מחר ובעקבות בקשת המועדון אישרה המשטרה באופן חריג הכנסת בקבוקי שתייה (פלסטיק בלבד) לתחומי המגרש. (איציק יצחקי)

15:37: רם שטראוס חתם לשנתיים בהפועל תל אביב, ומצטרף רשמית למועדון. השוער בן ה-23 שגדל במכבי חיפה ושיחק אשתקד מסלמינה מקפריסין לא יוכל לשחק בשבת. "הפועל תל אביב זה מועדון שכל שחקן שגדל בכדורגל הישראלי שואף להגיע אליו ואני שמח להיות חלק ממנו החל מהיום", אמר שטראוס. "הרבה מהשוערים הטובים בארץ שיחקו בקבוצה ואני מאמין שלאוהדים ולכוח של המועדון יש הרבה חלק מזה. מקווה להחזיר על האמון שנותנים בי ולהתקדם ולהצליח ביחד עם הקבוצה והשחקנים המוכשרים שיש פה". לידיעה המלאה (עמית גולדשטיין)

14:15: מכבי נתניה: המגן שמעון הרוש נפצע באימון ולא צפוי להיות בסגל למשחק מול הפועל תל אביב. (שלמה וייס)

14:05: בני סכנין: הקבוצה סובלת ממכת פציעות, והמאמן אלי כהן יחסר ארבעה שחקנים: דיגו קאצ'ובה הסובל ממתיחה בגיד אכילס, צחי אליחן עם דלקת בשריר, אלדר חסאנוביץ' שמתאושש מפציעה ופיראס מוגרבי שמושבת מאז המחזור הראשון. (שלמה וייס)

13:51: הפועל תל אביב: וואליד באדיר, המשמש מאמן זמני, יעמוד לראשונה על הקווים. שמואל שיימן יחזור לצד שמאל של ההגנה לאחר שלא היה בסגל בשני המשחקים הראשונים בליגה. בדומה למגן, גם שגיב יחזקאל אמור לחזור ישירות לחוד הקבוצה כשעדיין לא ברור אם דודו ביטון יהיה כשיר למשחק. אדי גוטליב צפוי לפתוח במקומו של בן אלגרבלי לצידו של לוקאס וינטרה במרכז ההגנה וצליל חתוכה ימשיך לאייש את עמדת השוער במקומו של אריאל הרוש הפצוע. (עמית גולדשטיין)

13:12: הפועל חיפה: ארגון האוהדים של הפועל חיפה בשיתוף הנהלת הקבוצה ארגן הסעה למשחק החוץ באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים. ההסעה בעלות של 40 שקלים לאדם ותצא מאצטדיון קרית חיים בשעה 16:00. איסוף שני בצומת של קרית אליעזר 16:30, איסוף שלישי בצומת מקסים ואיסוף רביעי ומיוחד באזור חדרה. (שלמה וייס)

13:00: עירוני קרית שמונה: דויד מנגה לא כשיר במאה האחוזים ולא יהיה בסגל למשחק מול מכבי תל אביב. המאמן סלאח חסארמה מתלבט בין דין מימוני ללואיס גוטיירס במרכז ההגנה ובין דניאל בורחל לחן דילמוני בעמדת המגן השמאלי. (שלמה וייס)

12:55 - מכבי חיפה השיקה אתר רשמי חדש. כך הוא נראה (איציק יצחקי)

12:50: מכבי פתח תקוה: המאמן רן בן שמעון אמר בהרמת כוסית לקראת השנה החדשה: "אנחנו מבינים שאנחנו עומדים לפני אתגר גדול, ועם זאת מקווים להמשיך להשתפר ולהתקדם ולהשיג תוצאות טובות". היום באימון הוא הוסיף לקראת המשחק מול בני יהודה: "תגיעו מוכנים. אל תקלו ראש רק כי יש לנו שש נקודות". (איציק יצחקי)

12:36: בני יהודה: המאמן יוסי אבוקסיס מתכוון לעשות מהפכה בהרכב לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. השינוי המפתיע ביותר הוא הדחתו מההרכב של הקשר פדרו גלבאן, כאשר יחד איתו ירדו לספסל גם מאור קנדיל, בן צעירי וגל צרויה. במקומם יפתחו שחקני הרכש, שון גולדברג וסארי פלאח וכן המגן שעלה מהנוער שי קונסטנטיני וגם דולב חזיזה.
(רענן ברנובסקי)

12:05: מכבי חיפה: רוני לוי מתכנן מערך של שלושה קשרים, וצפוי לפתוח עם ניקולה דרינצ'יץ', עם אופיר קריאף ועם לודוביק אוברניאק. יוסי בניון ואלירן עטר תורגלו לקראת סיום האימון במקומם של חן עזרא ואיסמעיל ריאן. (איציק יצחקי)

11:17: הפועל רעננה: הקבוצה התאמנה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, כאשר שלושת שחקני הרכש שהצטרפו לאחרונה, הבלם עידו לוי, הקשר רנה מיחליץ' והחלוץ ברק בדש, אמורים לערוך הופעת בכורה בהרכב. (רענן ברנובסקי)

10:15: הפועל באר שבע: הקבוצה תפגוש את הפועל רעננה, ובקבוצה הבהירו כי אובידיו הובאן, ששב ממשחקי נבחרתו, צפוי להיות כשיר. אליניב ברדה צפוי לחזור ל-11, מתן אוחיון יחזור לסגל הקבוצה לראשונה מאז הפציעה הקשה שעבר לפני כחמישה שבועות. לואי טהא לא כשיר ואוחיון יחליף אותו בסגל. (איציק יצחקי)

9:50: מכבי חיפה: אחרי שספג שני הפסדים בשני המשחקים הראשונים של העונה, מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, מתכנן מהפכה בהרכב לקראת המשחק מול בני סכנין. יוסי בניון ואלירן עטר תורגלו בחלק השני של האימון והיום יתברר האם יעלו ב-11. טאלב טואטחה ואביחי ידין ערכו אימונים מלאים ויהיו כשירים, כשגליינור פלט ולודוביק אוברניאק יקבלו דקות ראשונות במדי הקבוצה. (איציק יצחקי)

9:30: ההתאחדות הודיעה על דחיית כל משחקי שישי, בליגה הלאומית ובגביע המדינה שבו משחקות קבוצות הליגות הנמוכות, ומשחקי הילדים והנוער בשבת. ההחלטה על משחקי ליגת העל תתקבל בשבת בבוקר, בהתאם למזג האוויר.

9:00: בית"ר ירושלים: הבלמים חסוס רואדה וניסו קפילוטו צפויים להעדר מהמשחק מול הפועל חיפה עקב קרע בשריר. טל כחילה יחליף את רואדה, ואם קפילוטו לא יחלים, מי שיחליפו הוא דוד קלטנס. תומר ירוחם יפתח בעמדת המגן הימני, בעוד שאלעד גבאי עשוי לשבת על הספסל. (אופיר סער)

רם שטראוס שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ברוך הבא. שטראוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully