וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש מספר 22 העונה: רם שטראוס חתם לשנתיים בהפועל תל אביב

השוער בן ה-23 יחליף את אריאל הרוש עד שזה יתאושש מהפציעה בגבו: "מועדון שכל שחקן שואף להגיע אליו, מקווה להחזיר על האמון בי". שיחק בעונה שעברה בנאה סלאמיס הקפריסאית

one

השוער רם שטראוס חתם היום (שלישי) לשנתיים בהפועל תל אביב והפך לשחקן הרכש ה-22 שלה בקיץ הנוכחי. אריאל הרוש שבעצמו הצטרף לקבוצה לפני כחודשיים וחצי, סובל מפציעה בגב וצפוי להיעדר כמה שבועות - דבר שגרם לאדומים לחפש שוער נוסף. למרות הגעתו של שטראוס, צליל חתוכה לא אמור לעזוב והוא ינסה להיאבק על מקומו בסגל גם אחרי שהרוש יחזור.

שטראוס בן ה-23, אחיו של שוער העבר שגיא שטראוס, שיחק בעונה שעברה בנאה סלאמס הקפריסאית ושותף ב-14 משחקים בליגה הראשונה. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אבל לא מצא את מקומו בקבוצה ובשנים 2011-2014 הושאל בזה הסדר לעירוני בת ים, מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן, כולן מהליגה הלאומית.

שטראוס צבר הופעות בכל נבחרות הנוער והנערים של ישראל ועמד פעמיים בין הקורות של הנבחרת הצעירה. בשבועות האחרונים הוא ניסה למצוא קבוצה נוספת באירופה ואף יצא להתרשמות בגנט הבלגית, אבל לא קיבל חוזה.

שטראוס אמר לאתר הרשמי לאחר חתימתו: "הפועל תל אביב זה מועדון שכל שחקן שגדל בכדורגל הישראלי שואף להגיע אליו ואני שמח להיות חלק ממנו החל מהיום. הרבה מהשוערים הטובים בארץ שיחקו בקבוצה ואני מאמין שלאוהדים ולכוח של המועדון יש הרבה חלק מזה. מקווה להחזיר על האמון שנותנים בי ולהתקדם ולהצליח ביחד עם הקבוצה והשחקנים המוכשרים שיש פה".

רם שטראוס שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
בדרך לבכורה בליגת העל. שטראוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully