וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "מי האמין שנסיים באחד המקומות הראשונים אחרי הכנה כזאת?"

בנבחרת ישראל מתקשים להירגע אחרי ההעפלה לשמינית גמר היורובאסקט, ומתחילים להתכונן לקרב עם צרפת (22:00, ספורט 5). מקל: "לא מפחדים מאף אחד". אוחיון: "עשינו את זה הכי משכנע שיש"

אימג'בנק GettyImages

נבחרת ישראל תערוך היום (חמישי) אימון שחרור לקראת משחקה האחרון בשלב הבתים ביורובאסקט מול צרפת המארחת (22:00, ספורט 5). מצב הרוח בנבחרת מרומם במיוחד אחרי הניצחון אמש 73:75 על פולין, שהבטיח את המקום בשלב הבא לראשונה מאז 2007 ונעל לישראל לפחות את המקום השני בבית. ניצחון יעניק לישראל את ראשות הבית, ויביא לכך שבשמינית הגמר היא תשחק בשבת ולא בערב ראש השנה.

ליאור אליהו, שסובל מפגיעה בקרסול ושותף ל-16 דקות בלבד מול פולין, עשוי שלא לשחק מול צרפת כדי לא לגרום להחמרה במצבו. ישראל מקווה לנצל את העובדה שכבר עלתה לשלב הבא כדי להעניק דקות לשחקני הספסל ולהפחית בעומס הרב על שחקני החמישייה. ביום שאחרי הניצחון על פולין, בנבחרת המשיכו לעסוק בעיקר בהעפלה לשמינית הגמר.

"עשינו את זה בדרך הכי טובה והכי משכנעת", אמר יוגב אוחיון. "אנחנו מאושרים, נמשיך לשחק את הכדורסל היפה והטוב שלנו. מגיע כל הכבוד לארז בראש ובראשונה, לכל הצוות. אנחנו עם הפנים קדימה, צריך לשמוח קצת ולהמשיך הלאה. אנחנו מפנטזים על עלייה קודם כל, וזה מה שעשינו".

ישראל ניצחה 73:75 את פולין והבטיחה את העפלתה

ארז אדלשטיין חגג: "אחרי בוסניה לא ישנתי 48 שעות"

מי תהיה היריבה הבאה? כל התסריטים לשמינית הגמר

שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון מול נבחרת פולין. AFP, GettyImages
"צריך לשמוח קצת ולהמשיך הלאה". יוגב אוחיון/GettyImages, AFP

גל מקל הוסיף: "תמיד הניצחון מתחיל בחדר ההלבשה. אנחנו מאושרים וגמורים, כל טיפת דלק במיכל הלכה לנו היום. הרבה שחקנים הגיעו עם כאבים ופציעות, אני שיחקתי עם חצי ברך, אבל אמרנו שניתן היום הכל. רצינו להגשים מטרה שעבדנו בשבילה יותר משנה, ולהגשים את המטרות שלך בתור ספורטאי זה הדבר הכי כיף שיש".

על צרפת אמר מקל: "מי היה מאמין שנסיים במקום השני אחרי ההכנה הזאת? נשמח עכשיו, יש לנו זמן לנוח קצת ואנחנו אוהבים לחלום. נראה את מי נקבל, ואנחנו לא מפחדים מאף אחד. אני ועומרי דיברנו כל הזמן על זה שבשנים שאנחנו משחקים בנבחרת עוד לא עברנו שלב. דיברנו את עצמנו כל הזמן להשיג משהו שלא הגענו אליו, אני חושב שפרט ליניב ואולי ליאור שהיו בפעם הקודמת שעברנו שלב אף אחד פה לא עשה את זה. זה כיף. אנחנו עובדים קשה, אני הכי מאמין בכדורסלן הישראלי, אנחנו רוצים לעבוד ולהתקדם. בנבחרת שלנו יש ביחד ורוח שהרבה שנים לא הרגשתי, וזה עושה את ההבדל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת ישראל גל מקל. AFP, GettyImages
"תמיד הניצחון מתחיל בחדר ההלבשה". גל מקל/GettyImages, AFP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully