וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל פתוח לקראת שמינית הגמר: ספרד, טורקיה, איטליה או גרמניה

9.9.2015 / 21:17

נבחרת ישראל כבר ביקשה לא לשחק את שמינית הגמר לאחר כניסת ראש השנה בראשון בערב, אך תדע רק בתום שלב הבתים מי תהיה היריבה בשלב הנוקאאוט הראשון מאז 2005. כל התסריטים לקראת השלב הבא

אימג'בנק GettyImages

הניצחון הגדול של נבחרת ישראל 71:75 על נבחרת פולין הערב (רביעי) הבטיח לשחקנים של ארז אדלשטיין את המקום השני בבית א' של היורובאסקט. הנבחרת תשחק מחר (22:00, ספורט 5) נגד צרפת על המקום הראשון בבית, כשהיא עשויה לדעת עוד לפני המשחק מי היריבה המצפה לה בכל תרחיש, בהצטלבות מבית ב'.

ישראל ניצחה 73:75 את פולין ועלתה לשמינית הגמר

ארז אדלשטיין: "זו חבורה של גברים, הם החליטו שהם עושים את זה"

יש בך משהו שונה: שי האוזמן על נבחרת ישראל שלא דומה ליריבותיה

אם ישראל תסיים במקום השני, היא תשחק ביום ראשון, ערב ראש השנה. במשלחת הישראלית ביקשו לפני זמן רב שהמשחק לא יגלוש אל החג, והמשמעות היא שאם הבקשה תכובד, הנבחרת תשחק באחד משני המשחקים הראשונים. אם הנבחרת תחולל הפתעה ותנצח את המארחת והאלופה המכהנת, היא תשחק בשבת. שעות המשחקים טרם נקבעו, והם ישובצו בהתאם לדרישות הטלוויזיה ואטרקטיביות המשחקים.

שחקן נבחרת גרמניה דניס שרודר מול שחקן נבחרת איטליה אנדראה ברניאני. AP
ברניאני מול שרודר. את מי ישראל תפגוש ומתי?/AP

התרחיש הריאלי: הפסד לצרפת ומקום שני

אם ישראל תפסיד לצרפת ותסיים במקום השני בבית, היא תפגוש את המקום השלישי מבית ב', שבו יכולות לסיים לא פחות מארבע נבחרות - טורקיה, איטליה, ספרד וגרמניה.

התסריט הסביר שולח את איטליה למקום השלישי. כדי שזה יקרה, האיטלקים צריכים להפסיד לסרביה וטורקיה צריכה לנצח את איסלנד. לתוצאת המשחק של גרמניה מול ספרד, במקרה כזה, לא תהיה חשיבות לעניין הדירוג האיטלקי.

ספרד תסיים שלישית אם תנצח את גרמניה, בעוד שאיטליה תנצח את סרביה. אפשרות נוספת היא הפסד ספרדי לגרמניה ב-15 נקודות לכל היותר יחד עם ניצחון של איסלנד על טורקיה.

טורקיה תסיים שלישית אם תנצח את איסלנד, איטליה תנצח את סרביה, וגרמניה תנצח את ספרד. גרמניה תסיים במקום השלישי רק אם תנצח את ספרד ביותר מ-16 הפרש, וטורקיה תפסיד לאיסלנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במקרה של הפתעה: ניצחון על צרפת ומקום ראשון

אם ישראל תנצח את צרפת ותסיים ראשונה, היא תפגוש את המקום הרביעי מבית ב', שאליו יכולות להגיע שלוש נבחרות: טורקיה, גרמניה או ספרד.

טורקיה תסיים במקום הרביעי אם תנצח את איסלנד, ספרד תנצח את גרמניה וסרביה תנצח את איטליה. תסריט נוסף כולל הפסד טורקי לאיסלנד, והפסד גרמני לספרד.

ספרד תסיים רביעית אם תפסיד ביותר מ-16 הפרש לגרמניה, וטורקיה תפסיד לאיסלנד. גרמניה תסיים במקום הרביעי אם תנצח את ספרד, וטורקיה תנצח את איסלנד, או אם תנצח את ספרד עד 15 הפרש וטורקיה תפסיד לאיסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully