וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס: "לא כיף להפסיד, אתנחם בלראות את סרינה זוכה"

סרינה שוב ניצחה את ונוס בניסיון להשלים גרנד סלאם שנתי, ונוס מצהירה: "היא גם ככה הטובה בהיסטוריה". דג'וקוביץ' מחכה לצ'יליץ' בחצי הגמר: "הוא משחק בביטחון, אבל אני יודע מה לעשות"

AP

המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' עבר הלילה (רביעי) עוד אתגר לא קל בדרך לחצי גמר אליפות ארה"ב, אחרי שגבר 1:6, 6:3, 3:6, 6:7 (2) על פליסיאנו לופס ברבע הגמר. הספרדי בן ה-33, המדורג 18, ניסה לשחק באגרסיביות והרבה לעלות לרשת (זכה ב-28 מ-41 הנקודות בהן עלה לרשת), אבל בסופו של דבר, בלילה לח וחם, אחרי שעתיים ו-38 דקות, דג'וקוביץ' היה זה שהעפיל לארבע האחרונים, שם יפגוש את מרין צ'יליץ', האלוף מאשתקד. דג'וקוביץ' עלה לחצי גמר 21 ב-22 המייג'ורס האחרונים שלו.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
מגיע אופטימי. דג'וקוביץ'/רויטרס

"אני חושב ששיחקתי טוב במערכה הראשונה, אבל אחרי זה פשוט חיכיתי להזדמנויות שלי", ניתח נולה את הירידה ביכולתו בסט השני, "בתחילת המערכה השלישית שיחקתי טוב, והרביעית הייתה צמודה, בלי הרבה הזדמנויות על משחקוני ההגשה. הנקודה החיובית היא ששיחקתי די טוב בשובר השוויון".

דג'וקוביץ' במאזן 5:61 השנה עם זכייה בשישה תארים, ומגיע למפגש מול צ'יליץ' בידיעה שהמאזן שלו מולו עומד על 0:13 חלק (כולל ניצחונות בווימבלדון 2014 ו-2015 ורולאן גארוס 2014). "הוא לא הפסיד כאן כבר 12 משחקים ברציפות", אמר דג'וקוביץ' על יריבו בחצי, "כך שאני בטוח שהוא משחק בביטחון. אני מכיר אותו היטב, שיחקתי מולו הרבה פעמים, אנחנו באמת חברים טובים. אני יודע מה עליי לעשות, ומקווה שאצליח לבצע את זה".

ונוס וויליאמס מול סרינה וויליאמס, אליפות ארה"ב. רויטרס
ונוס וויליאמס מול סרינה וויליאמס, אליפות ארה"ב/רויטרס

ונוס חיבקה את סרינה ואמרה: "אני שמחה בשבילך"

אבל עם כל הכבוד למשחקי הגברים, עיקר העניין הלילה בארה"ב היה המפגש בין סרינה וויליאמס לאחותה הגדולה ונוס. נדמה שהמפגש הזה כבר איבד מהזוהר שלו בשנים האחרונות, ובעבר אנשי טניס העלו חשש שתוצאות המשחקים ביניהן נסגרות מראש, אבל הלילה לא מעט סלבריטאים הגיעו לאצטדיון ארתור אש בניו יורק וצפו בסרינה גוברת על ונוס 2:6, 6:1, 3:6 ועולה לחצי הגמר מול רוברטה וינצ'י.

בסיום המשחק ונוס העניקה חיבוק חם לאחותה, אמרה לה "אני שמחה בשבילך", והודתה: "להפסיד זה לא כיף, אבל הנחמה היא שאני עדיין נרגשת לראות את סרינה מנסה להשיג את ארבעת הגרנד סלאמים בשנה". סרינה עצמה, אגב, לא נראתה נלהבת במיוחד להמשיך ולטחון על המורכבות של המפגש מול אחותה, והודתה בפני עיתונאי איטלקי ש"אני מעדיפה ללכת הביתה לישון מאשר לענות על השאלות".

ונוס וויליאמס מול סרינה וויליאמס, אליפות ארה"ב. רויטרס
ונוס וויליאמס מול סרינה וויליאמס, אליפות ארה"ב/רויטרס

ונוס אמרה על אחותה ש"יש לה כמובן עוצמות מנטליות, יש לה את היכולת לספק מכות גדולות כשהיא צריכה אותן, זה סימן ההיכר שלה". ונוס עכשיו תתפנה לעודד את אחותה במרדף אחר הגרנד סלאם ה-22 והשלמת הרביעייה השנתית. "זה יהיה אדיר עבורי ועבור כל המשפחה שלי, אחרי הדרך הארוכה שעברנו כולנו. אבל במקביל, זה לא משהו שיבנה אותה או ישבור אותה. אין לה כבר מה להוכיח. היא הטובה בכל הזמנים, אז מה אפשר לעשות? פשוט לעשות את זה".

"זה רגע נהדר", אמרה סרינה עם סיום המשחק, "זאת היריבה הכי קשה ששיחקתי מולה כל חיי, והאדם הכי טוב שאני מכירה. כך ששיחקתי גם מול החברה הכי טובה שלי וגם מול היריבה הכי קשוחה שלי בטניס הנשים, כך שהיה לי יום מאוד קשה".

סרינה, שהכתה 12 אייסים ו-14 ווינרים בגב היד (מתוך 35 ווינרים בסך הכל), אמרה שכשהמשחק מתחיל, קשרי המשפחה נשכחים. "כשאני משחקת מולה, היא משחקת כל כך טוב, שאני לא חושבת עליה כעל אחותי בזמן שהיא מפציצה סרבים ומריצה אותי", אמרה סרינה, שעלתה למאזן 11:16 מול אחותה, "התאמנו כל החיים כדי להיות על המגרש הזה".

עוד באותו נושא

ארה"ב: סרינה שוב גברה על ונוס, דג'וקוביץ' יפגוש את צ'יליץ' בחצי הגמר

לכתבה המלאה
סרינה וויליאמס, ונוס וויליאמס, אליפות ארה"ב. AP
סרינה וויליאמס, ונוס וויליאמס, אליפות ארה"ב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully