וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להפסיד פעמיים ולעלות: תרחישי הבית הישראלי לקראת מחזורי הסיום

7.9.2015 / 23:24

מה ישאיר את ישראל מחוץ ליורובאסקט, ומה ישלח את השחקנים של אדלשטיין לשמינית הגמר מהמקום הראשון. ההפרש הרצוי לניצחון על פולין, והמשחק המשמעותי בין פינלנד לבוסניה. לקראת שני משחקי הסיום: מה צריכה נבחרת ישראל

אימג'בנק - AFP

הפסדה של נבחרת ישראל הערב (שני) לנבחרת בוסניה 86:84 לאחר ההארכה סיבך מעט את סיכוייה של הנבחרת בכחול לבן להעפיל לשמינית גמר אליפות אירופה. השחקנים של ארז אדלשטיין פספסו הזדמנות להבטיח את הכרטיס לשלב הבא כבר היום, אך גם לאחר הניצחון של צרפת על פולין, רק צירוף תוצאות אחד יחזיר את הנבחרת לארץ עוד לפני סוף השבוע.

אאוץ': נבחרת ישראל הפסידה 86:84 לבוסניה בהארכה
אדלשטיין: "זה מרגיז, לא היינו צריכים להפסיד במשחק הזה"

הנבחרת לא תעפיל לשלב הבא רק אם תרשום שני הפסדים במשחקים שנותרו, מול פולין ביום רביעי ומול צרפת ביום חמישי, כשבמקביל פינלנד תנצח את בוסניה ואת פולין, ובוסניה תנצח את רוסיה. כל תסריט אחר, קרי ניצחון אחד לפחות של נבחרת ישראל, הפסד אחד של נבחרת פינלנד, או ניצחון של רוסיה על בוסניה, יעלה את ישראל ל-16 האחרונות.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. GettyImages
תוציא מחשבונים. אדלשטיין/GettyImages

למרות ההפסד, עומרי כספי וחבריו עדיין לא איבדו סיכוי לסיים במקום הראשון והשני בבית, שעשויים לסדר להם הגרלה נוחה יותר בשלב הבא, שם יצטלב בית א' עם בית ב', ולדחות את המפגש מול ספרד או סרביה החזקות.

ניצחון על נבחרת פולין בהפרש של שלוש נקודות ומעלה ביום רביעי יבטיח לישראל את המקום השני לפחות, כשניצחון נוסף על צרפת, המארחת ואלופת אירופה, יקפיץ את אדלשטיין לפסגת הבית. אם ישראל תנצח ביתרון נקודה אחת או שתיים, היא תבטיח את המקום השני רק בתנאי שבוסניה תפסיד לרוסיה או לפינלנד.

כאמור, קיימים תסריטים שישראל עולה גם עם שני הפסדים ואפילו מהמקום השלישי. הפסדים לפולין ולצרפת, בתוספת ניצחונות של פינלנד על בוסניה, של בוסניה על רוסיה ושל פולין על פינלנד ייצרו בית משולש שישלח את ישראל למקום השלישי. שני הפסדים של ישראל, בתוספת ניצחון כפול של פינלנד והפסד כפול של בוסניה, או בתוספת הפסד פיני לבוסניה יקבע כי השחקנים בכחול לבן יסיימו במקום הרביעי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully