וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מנצ'סטר יונייטד החתימה את אנתוני מרסיאל לארבע שנים

הצרפתי (19) נרכש ממונאקו תמורת כ-49 מיליון יורו, וההעברה הופכת אותו לשחקן הצעיר היקר ביותר בתולדות הכדורגל. ואן חאל: "יכול להפוך לשחקן על". וגם: 10 הקבוצות הכי פעילות הקיץ

צילום מסך

מנצ'סטר יונייטד הפכה את אנתוני מרסיאל בן ה-19 לשחקן הצעיר היקר ביותר בתולדות הכדורגל, כשהחתימה אותו היום (שלישי) על חוזה לארבע שנים, תמורתו תעביר למונאקו סכום של 36 מיליון ליש"ט, שהם כ-49 מיליון יורו. אנתוני מרסיאל אמר בטקס החתימה: "אני מתרגש מאוד להצטרף ליונייטד, תמיד רציתי לשחק בפרמיירליג, ולהצטרף למועדון הגדול בעולם זה חלום של כל שחקן צעיר. אני מצפה לפגוש את חבריי החדשים ולעבור עם לואי ואן חאל, שהשיג כל כך הרבה לאורך הקריירה. נהניתי בתקופה שלי במונאקו, ואני רוצה להודות להם ולאוהדים על כל מה שעשו עבורי".

ומאמן מנצ'סטר יונייטד לואי אן חאל: "אנתוני הוא חלוץ צעיר, מוכשר ורב-תפקודי עם פוטנציאל גדול מאוד. עקבנו אחריו במשך תקופה ארוכה, וההתפתחות שלו במונאקו הייתה משמעותית. אני מאושר שהוא הצטרף למנצ'סטר יונייטד, ומאמין שזה המועדון המתאים עבורו להמשיך את התפתחותו. יש לו את כל התכונות הדרושות להפוך לשחקן על, אך עלינו לתת לו זמן להתאקלם בסביבה החדשה ולקצב של הפרמיירליג".

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, צילום מסך
המדים החדשים. מרסיאל/צילום מסך, האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

עד לאחרונה שמו של מרסיאל לא היה מוכר גם לחלוץ יונייטד ויין רוני, שתהה אחרי ההפסד לסוונסי מי הילד הצרפתי המדובר. מורגן שניידרלין, הקשר הצרפתי של השדים האדומים, אמר שרוני לא שמע על השחקן שאמור לסייע לו בחוד של יונייטד. "רוני ניגש לדבר איתי ושאל אותי מי זה מרסיאל, כי התקשורת באנגליה התחילה לדבר עליו", סיפר שניידרלין, "אמרתי לרוני שיש לשחקן הזה פוטנציאל גדול מאוד, שהוא טכני וחזק. הוא כמו תיירי הנרי קטן, אפילו אם זאת התקשורת שעושה את ההשוואה".

מרסיאל החל את הקריירה שלו במועדון לס אוליס שבפרברי פריס, ובגיל 14 אותר על ידי הסקאוטים של ליון. מרסיאל שותף בקבוצה הבוגרת בארבעה משחקים בלבד בעונת 2012/13. לפני כשנתיים נקלעה ליון למשבר שאילץ את הנשיא ז'אן מישל אולאס למכור את מרסיאל, והוא קיבל את ההצעה של מונאקו לשלם 5 מיליון יורו תמורת הכישרון בן ה-17. בעונתו הראשונה במונאקו שותף מרסיאל ב-15 משחקים בלבד, וכוכבו דרך בעונת 2014/15, אז שיחק ב-46 משחקים במדי מונאקו וכבש 12 שערים. העונה שותף מרסיאל ב-7 משחקים בלבד לפני שסוכמה העברתו ליונייטד.

עוד באותו נושא

חוד החנית של העסקאות ההזויות: חוסר ההיגיון בעסקת אנתוני מרסיאל

לכתבה המלאה
אנתוני מרסיאל שחקן מונאקו. AP
ואן חאל מתלהב. מרסיאל/AP

עשר הקבוצות הפעילות ביותר בחלון ההעברות של הקיץ באנגליה

1. מנצ'סטר סיטי: הוציאה 154.2 מיליון ליש"ט, קיבלה 52.9 מיליון ליש"ט

2. מנצ'סטר יונייטד: הוציאה 115.3 מיליון ליש"ט, קיבלה 72 מיליון ליש"ט

3. ליברפול: הוציאה 88 מיליון ליש"ט, קיבלה 66.3 מיליון ליש"ט

4. צ'לסי: הוציאה 73.8 מיליון ליש"ט, קיבלה 35.2 מיליון ליש"ט

5. אסטון וילה: הוציאה 53.4 מיליון ליש"ט, קיבלה 44.5 מיליון ליש"ט

6. טוטנהאם: הוציאה 53.2 מיליון ליש"ט, קיבלה 40.9 מיליון ליש"ט

7. ניוקאסל: הוציאה 47.8 מיליון ליש"ט, קיבלה 5.8 מיליון ליש"ט

8. סאות'המפטון: הוציאה 41.7 מיליון ליש"ט, קיבלה 38.5 מיליון ליש"ט

9. ווטפורד: הוציאה 35.7 מיליון ליש"ט, קיבלה 4.1 מיליון ליש"ט

10. ווסטהאם: הוציאה 34.6 מיליון ליש"ט, קיבלה 5 מיליון ליש"ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully