וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפי ג'ילובוג'י חתם בצ'לסי, "מוריניו שמע עליו רק אתמול"

לאחר נפילת עסקת סטונס, בצ'לסי החתימו את הבלם הסנגלי בן ה-26. בצרפת טוענים שהמיוחד לא הכיר את הרכש עד שהוחלט ללכת עליו. ג'ילובוג'י הוצע לבורנמות', נוריץ' וסנדרלנד, שהחליטו לוותר עליו

אימג'בנק GettyImages

הימים האחרונים של סגירת חלון ההעברות האירופי היו ימים עמוסים עבור צ'לסי. המאמן ז'וזה מוריניו חלם על שחקן הגנה בכיר שיגיע למועדון, אך היום (שלישי) הודיעו הבלוז על החתמת בלם נאנט פאפי ג'ילובוג'י תמורת כ-2.7 מיליון ליש"ט.

מוריניו חיזר במשך רוב הקיץ אחרי בלם אברטון, ג'ון סטונס, והציע עליו סכומים שעל פי דיווחים הגיעו ל-30 מיליון ליש"ט, אך כשלא הגיע לסיכום עם הטופיז, ייאלץ להסתפק בבלם הסנגלי בן ה-26 של נאנט.

ג'ילובוג'י הגיע לנאנט בשנת 2010, שיחק 169 פעמים במדי המועדון וכבש תשעה שערים. הבלם משתייך גם לסגל של נבחרת סנגל, במדיה ערך 12 הופעות וטרם כבש.

חלון ההעברות: עדכונים מהיום האחרון באנגליה

בלם נאנט פאפי ג'ילובוג'י (מימין). AP
הגיבוי להגנת הבלוז. ג'ילובוג'י/AP

בצל צירופו של הבלם, ב"ל'אקיפ" הצרפתי דיווחו פרטים מביכים על "החתמת הפשרה" של צ'לסי. בצרפת מדובר על כך שעד אמש, מוריניו כלל לא הכיר את השחקן והתעקש על החתמת בלם בכיר יותר, אך כשהבין שעסקת סטונס לא תיחתם, התפשר על הבלם.

ב"מירור", אגב, דיווחו כי הבלם, שאמור להוות גיבוי לג'ון טרי ולגארי קייהיל, הוצע הקיץ לסנדרלנד, נוריץ' ולברונמות', שדחו אותו בשל מוניטין של שחקן פזיז, עצבני ונוטה לטעויות והחליטו ללכת על בלמים אחרים.

העסקאות ההזויות של חלון ההעברות

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
הופתע מההחתמה? מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully