וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה בחוץ את סביליה, רק תיקו לוולנסיה

הקבוצה של דייגו סימאונה הרשימה עם 0:3 בפיחואן, קוקה, גבי וג'קסון מרטינס (שער בכורה) כבשו, הופעת בכורה ליורנטה אצל אמרי. ולנסיה סיימה ב-1:1 ביתי מול לה קורוניה, אייבר מושלמת עם 0:2 על בילבאו

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
ניצחון מרשים. שחקני אתלטיקו חוגגים בפיחואן/רויטרס

המחזור השני בספרד נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, כשבמוקד המפגש בו אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את סביליה, במדיה רשם פרננדו יורנטה הופעת בכורה. ולנסיה נפרדה ב-1:1 עם דפורטיבו לה קורוניה. עוד לפני כן, אייבר נצמדה לסלטה ויגו במקום הראשון בזכות 0:2 על אתלטיק בילבאו.

רודריגו דה פול שחקן ולנסיה מול לה קורוניה. רויטרס
עדיין ללא ניצחון. דה פול מול לה קורוניה/רויטרס

סביליה - אתלטיקו מדריד 3:0

אתלטיקו הצטרפה לברצלונה, אייבר וסלטה ויגו עם מאזן מושלם בעזרת ניצחון ענק בפיחואן מול סביליה, שלא מרבה להפסיד בביתה. פרננדו יורנטה ערך הופעת בכורה אצל המארחים, אבל אנטואן גריזמן מצא בדקה ה-35 את קוקה עם בישול וירטואוזי והקשר בעט מקרוב פנימה. בדקה ה-78 גבי בעט מרחוק כדור שפגע במגן וחדר לרשת וחמש דקות לסיום התכבד ג'קסון מרטינס חלוץ הרכש הקולומביאני בשער בכורה מרשים אחרי שהחליף מסירות עם גריזמן וסובב כדור לחיבורים. 0:3 מרשים מאוד לקולצ'ונרוס, סביליה עדיין ללא ניצחון וללא שער.

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 1:1

אחרי שהפסידה למונאקו אך עלתה לליגת האלופות, ולנסיה קיוותה להשיג ניצחון בכורה גם בליגה עם משחק נוח על הנייר, אך הסתפקה בתיקו מאוד מאכזב. איימן עבדנור, הבלם החדש שהגיע ממונאקו עדיין לא נכלל בסגל ובלעדיו ולנסיה ספגה שער מפתיע בדקה ה-39 מרגליו של לוקאס פרס. אלברו נגרדו, החלוץ שכבש גם מול מונאקו, השווה על סף המחצית עם בעיטה מקרוב, אבל למרות לחץ בלתי פוסק המארחת לא הצליחה להשיג את שער הניצחון וגם איבדה את אנטוניו בראגאן המגן הימני שהורחק שש דקות לסיום בצהוב שני.

אייבר - אתלטיק בילבאו 0:2

מה תגידו על אייבר? הקבוצה הזו ירדה ליגה בעונה שעברה, אבל הוחזרה בעקבות הורדתה של אלצ'ה השקועה בחובות וכעת היא מוצאת עצמה בראש הטבלה. שש נקודות משש אפשריות. אחרי הניצחון במגרשה של גרנאדה, החבורה של חוסה לואיס מנדיליבאר הגיעה הביתה והפילה ברשת גם את אתלטיק בילבאו שנותרה ללא נקודות. סאול ברחון כבש בפנדל בדקה ה-34 ואדריאן, שהגיע מאלצ'ה, הכפיל בדקה ה-61 עם נגיחה קשתית.

משחקים נוספים:

חטאפה - גרנאדה 2:1
לחטאפה: אנחל לאפיטה (80). לגרנאדה: יוסף אל עראבי (26 בפנדל), אייזק סקסס (29)

לאס פלמאס - לבנטה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully