וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.8: יראמנדי בסוסיאדד, קואנטראו במונאקו

קשר ריאל מדריד חוזר לאנואטה תמורת 16 מיליון יורו, קואנטראו יחליף במונאקו את קורזאבה שעובר לפריס סן ז'רמן. בבילד טוענים שדה בראונה קרוב מאוד לחתימה בסיטי. ההעברות והשמועות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* פאביו קואנטראו, המגן השמאלי הפורטוגלי של ריאל מדריד, הושאל למונאקו. קואנטראו יחליף את לייבין קורזאבה שעבר לפריס סן זרמן.

* אסייר יירמנדי חוזר לסוסיאדד. הקשר שעבר לריאל מדריד לפני שנתיים בכסף גדול ולא השתלב בקבוצה, חוזר לקבוצת האם הבאסקית שלה שם חתם לשש שנים. לידיעה המלאה

* לייבין קורזאבה, המגן השמאלי המצוין עובר ממונאקו לפריס סן ז'רמן תמורת סכום מוערך של 23 מיליון יורו. לוראן בלאן מאמן האלופה אישר את ההעברה והצרפתי, שהיה שותף להדחה של מונאקו מול ולנסיה בפלייאוף האלופות, ישחק בשלב הבתים עם פריס סן ז'רמן ויתחרה על עמדת המגן עם מקסוול הברזילאי.

שמועות

* ב"בילד" טוענים שמנצ'סטר סיטי קרובה מאוד להחתים את קווין דה בראונה הנוצץ מוולפסבורג, שעשוי להגיע כבר מחר לבדיקות רפואיות. סכום ההעברה הצפוי: 80 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* על פי 'דיילי סטאר' האנגלי, החלוץ הרוסי, אלכסנדר קוקורין בן ה-24, נמצא על סף חתימה בארסנל, וזאת אחרי שבנזמה הודיע שהוא נשאר בריאל מדריד ופ.ס.ז' מסרבת לשחרר את קבאני. חלוץ נבחרת רוסיה כבש בעונה שעברה שמונה שערי ליגה ב-27 משחקים, ומחירו עשוי להיות 19 מיליון יורו.

* מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, רוצה קשר למרכז המגרש. על פי דיווחים באנגליה, המועמדים המובילים להגיע לאולד טראפורד הם אילקאי גונדואן מבורוסיה דורטמונד ואקסל ויטסל מזניט סנט פטרסבורג.

* צ'לסי מתכננת שני מהלכי ענק עד תום החלון: הבלוז יעבירו הצעה רביעית (!) לאברטון על ג'ון סטונס, ויציעו לטופיז 40 מיליון ליש"ט (אחרי שהצעות על 20, 26 ו-30 מיליון ליש"ט כבר נדחו). הבלם בן ה-21 הודיע כבר לאברטון שברצונו לעזוב, הקבוצה לא ששה לשחררו. כמו כן, "אינדנפנדנט" טוען כי מוריניו מאמין שביכולתו להביא לצ'לסי את פול פוגבה, "כל עוד המחיר נכון", כדבריו. ההערכה שמחירו יהיה כ-85 מיליון יורו, מחיר שצ'לסי מוכנה לשלם.

* נמשכת התחרות על קווין דה בראונה: למנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד הצטרפה באיירן מינכן, שביררה עם וולפסבורג על אפשרות לרכוש אותו בתום העונה. "בילד" גם טוען שפריס סן ז'רמן רוצה את הבלגי ומוכנה לשלם עליו 80 מיליון יורו. וולפסבורד מצדה רוצה להאריך את חוזהו ומוכנה להעלות את שכרו מ-5 מיליון יורו לעונה ל-11.5 מיליון יורו.

* רומא דחתה הצעה מאסטון וילה על ז'רביניו.

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. רויטרס
הפתיחה המקרטעת לעונה דרבנה אותו לשחרר קצת כסף. אברמוביץ'/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully