וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נסגרה עסקת העברתו של קווין דה בראונה למנצ'סטר סיטי

ב"בילד" טוענים שהקבוצה של מנואל פלגריני תשלם לא פחות מ-80 מיליון יורו על הקשר המבריק, שיעבור בדיקות רפואיות ויעזוב את וולפסבורג כבר בימים הקרובים. פלגריני: "לא מתייחס לשמועות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם העסקה הגדולה של הקיץ קרובה להיסגר? ב"בילד" מדווחים הערב (רביעי) שמנצ'סטר סיטי סיכמה עם וולפסבורג על רכישתו של קווין דה בראונה הנפלא תמורת 80 מיליון יורו . הקשר הבלגי צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי בקבוצתו החדשה כבר בימים הקרובים, כשעל פי דיווחים, החוזה שיקבל יהיה לשש שנים תמורת משכורת שנתית שעשויה להגיע ל-20 מיליון יורו.

אם הסכומים המדווחים אכן נכונים, הרי שמדובר יהיה בשחקן היקר ביותר שנמכר מהבונדסליגה, כשהשיא הקודם היה שייך לרוברטו פירמינו, שנמכר לליברפול תמורת 41 מיליון יורו בקיץ החולף. כמו כן, זו תהיה ההעברה החמישית הכי יקרה בהיסטוריה, אחרי אלה של כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, ניימאר ולואיס סוארס.

"חלון ההעברות נסגר ב-1 בספטמבר", אמר מנואל פלגריני. "לפני כן, אף אחד לא יודע מה יהיה. לכל הקבוצות יש כמה אפשרויות להביא שחקנים או לא להביא שחקנים כלל. דה בראונה? אני לא מתייחס לשמועות. כשדברים ייסגרו, אדבר עליהם".

דה בראונה (24) גדל במחלקת הנוער של גנק ועבר לצ'לסי ב-2012, אולם לא הצליח להתאקלם בשורות הבלוז, ולאחר תקופות השאלה בגנק ובוורדר ברמן, נמכר בקיץ שעבר לוולפסבורג תמורת 18 מיליון ליש"ט. בעונה שעברה חווה את עונת השיא שלו בקריירה כששבר את שיא הבונדסליגה לבישולים בעונה אחת, עם לא פחות מ-18.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג. GettyImages
חוזר לפרמיירליג? דה בראונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully