וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.8: קואדרדו ביובנטוס, דה בראונה במו"מ עם באיירן

הקיצוני הקולומביאני של צ'לסי הושאל לעונה לאלופת איטליה, נציגי הבווארים מנסים להחתים את כוכב וולפסבורג. בברזיל מפרסמים שיונייטד מציעה 140 מיליון ליש"ט על ניימאר, בארסה מסמנת את ירמולנקו, לאבצי לאינטר?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* חיזוק משמעותי ליובנטוס: חואן קואדרדו, הקיצוני הקולומביאני שלא מצא את עצמו בצ'לסי הושאל לעונה לאלופת איטליה.

* פרננדו קבנאגי, 31, החלוץ הארגנטינאי שזכה עם ריבר פלייט בליברטדורס ושקל לפרוש, החליט בסופו של דבר לחתום באפואל ניקוסיה, המשתתפת בפלייאוף ליגת האלופות.

* מריו באלוטלי נחת במילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות לפני שיצטרף למילאן. החלוץ הסורר יעבור ללא תמורה בהשאלה מליברפול עד תום העונה. לידיעה המלאה

* שוער קרדיף סיטי ג'ו לואיס הושאל לעונה בפולהאם. זו התחנה השביעית בקריירה של האנגלי בן ה-27.

* חלוץ ווסטהאם מודיבו מאיגה חתם לשתי עונות באל נאסר מערב הסעודית. הפטישים טרם אישרו את המעבר של בן ה-27 ממאלי, אך צפויים לעשות זאת ביממה הקרובה.

* מרקו מרין, הקיצוני של צ'לסי, שוב מושאל ועבר היום את הבדיקות הרפואיות בטרבזבונספור הטורקית. הגרמני בן ה-26, שהושאל אשתקד לאנדרלכט, הגיע לצ'לסי ב-2012 תמורת 6 מיליון ליש"ט, ומאז די מקרטע.

שמועות

* ג'ון סטונס בלמה של אברטון ביקש לעזוב את הקבוצה והוא ככל הנראה יחתום בצ'לסי שכבר הגישה עבורו מספר הצעות.

* בגרמניה מדווחים שנציגי באיירן מינכן החלו במו"מ עם קווין דה בראונה, כוכבה של וולפסבורג ונבחרת בלגיה שהיה מחוזר כל הקיץ על ידי מנצ'סטר סיטי.

* בברזיל מאוששים את הדיווח משבוע שעבר ב'סאן' הבריטי בדבר במגעים בין ניימאר למנצ'סטר יונייטד, וחושפים את המספרים שמאחורי העסקה. על פי הדיווח, השדים האדומים מציעים לברצלונה "הצעה שאי אפשר לסרב לה" של 140 מיליון ליש"ט - לא פחות ולא יותר - שישברו את שיא ההעברות. גם באנגליה מתחילים להתייחס ברצינות לשמועות, וב'גרדיאן' מדווח כי ניימאר אכן הביע רצון לעבור ליונייטד.

* אד וודוורד, מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד והאיש שמסומן כאשם העיקרי בכישלון החתמתו של פדרו, מבטיח לאוהדים: "אל תדאגו, יש לנו שמות הרבה יותר גדולים בקנה. כל הסיפור עם פדרו יישכח בקרוב". במקביל, ב'בילד' מדווחים שיונייטד הגישה נוספת לבאיירן מינכן על תומאס מולר, על סף 80 מיליון ליש"ט.

* "מירור" טוען כי אחרי שארסנל הבינה שקרים בנזמה לא יגיע, היא שוב תשקיע את מאמציה לקנות את אדינסון קבאני, החלוץ האורוגוואי של פריס סן ז'רמן.

* "סקיי" מדווח כי צ'לסי פתחה במשא ומתן על רכישת בלם זניט סט פטרסבורג אזיקיאל גאראי. כידוע, מוריניו זקוק נואשות לבלם, כשההצעות של הבלוז על ג'ון סטונס מאברטון נדחו.

* ב'ספורט איטליה' מדווח כי חלוץ פריס סן ז'רמן אסקיאל לאבצי קרוב להצטרף לאינטר. הארגנטינאי כבר נמצא במילאנו כדי להשלים את העסקה.

* פביו קואנטראו קרוב לעזוב את ריאל מדריד ולחתום בפריס סן ז'רמן, על פי דיווח ב'ל'קיפ'.

* בספרד מדווחים כי ריאל סוסיאדד תהיה מוכנה לשלם יותר מ-20 מיליון יורו כדי להחזיר לשורותיה את קשר ריאל מדריד, אסייר יראמנדי. המועדונים הולכים ומתקרבים לסיכום.

* בקטלוניה מתעקשים כי למרות השמועות על עזיבה, אדריאנו קרוב לחתימה על חוזה חדש בברצלונה עד 2018. על פי דיווח ברדיו מקומי, נותרו רק פרטים קטנים לפני חתימה.

* ב'ספורט' הקטלאני מדווחים כי פרט לנוליטו, שכבר סומן כמחליף אפשרי לפדרו, ברצלונה סימנה לקראת חלון ההעברות בינואר גם את קשר דינמו קייב אנדריי ירמולנקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניימאר שחקן ברצלונה חוגג צמד. רויטרס
הצעת שאי אפשר לסרב לה. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully