וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם במילאן

החלוץ חוזר לרוסונרי אחרי שנה לא מוצלחת בליברפול: "אני שמח לחזור, אני צריך להתאמן ולהוכיח את עצמי. אני צריך לעבוד קשה ולדבר פחות. האם אסיים כאן את הקריירה? למועדון יש פינה חמה בלב שלי"

שחקן מילאן מריו באלוטלי. Claudio Villa, GettyImages
שוב במילאנו. באלוטלי בקדנציה הקודמת/GettyImages, Claudio Villa

מריו באלוטלי חוזר למילאן. החלוץ האיטלקי בן ה-25 חוזר לרוסונרי אחרי עונה אחת לא מוצלחת בכלל בליברפול. באלוטלי כבר עבר בדיקות רפואיות במילאן והספיק לדבר עם התקשורת האיטלקית.

"אני שמח לחזור. אין לי הרבה מה להגיד, אני רק צריך להתאמן ולהוכיח את עצמי. מבחינה פיזית אני כשיר, אבל אני צריך להתאמן עם הסגל. אני מלא מוטיבציה, אבל אני צריך לעבוד קשה ולדבר פחות. תמיד קיוויתי לחזור למילאן, למועדון הזה יש פינה חמה בלב שלי. אם אני רוצה לסיים את הקריירה שלי כאן? אני רק רוצה לחזור לעבוד ולעשות עונה מוצלחת, אני צריך לעבוד וזה הכול".

על פי דיווח ב'גאזטה דלו ספורט', המרסיסיידרז השאילו את באלוטלי ללא תמורה, עוד שמילאן תקבל זכות ראשונים לרכוש אותו בקיץ, אם ירצו בכך.

זו תהיה הקדנציה השנייה של באלוטלי במילאן. בפעם הקודמת, בעונת 2013/14, הוא הרשית 26 פעמים ב-43 משחקים, אך ידע עליות ומורדות מבחינה מנטלית והספיק להסתכסך עם סילביו ברלוסקוני. סגן הנשיא אדריאנו גליאני ניסה להסביר את המעבר המעט תמוה של החלוץ, שעזב את מילאן כשהוא רחוק מלהיות דמות אהודה. "מריו יודע שזה שצ'אנס האחרון שלו. החתמנו אותו מתוך ידיעה שהוא מבין את חומרת מצבו".

בואו של באלוטלי למילאנו יביא להתפתחויות נוספות במילאן. על פי דיווחים באיטליה, מי שישלם את המחיר הוא אלסנדרו מאטרי. החלוץ האיטלקי הוותיק צפוי לעבור ללאציו, שאמורה לוותר על צירופו של אלברטו ג'ילארדינו לעת עתה, ולחדש את המגעים אם תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

בלי קשר, הקאמבק של באלוטלי לאיטליה עשוי לבשר את גם חזרתו לנבחרת. נשיא ההתאחדות האיטלקית קרלו טבקיו התייחס לאפשרות שהחלוץ, שמיעט לשחק במדי האזורי מאז מינויו של אנטוניו קונטה למאמן, יחזור לסגל. "רק קונטה יחליט. באלוטלי יודע שלאנטוניו חשובים מאוד דברים כמו הקרבה ומורל".

עדכון ראשון: 11:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully