וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - באזל: בן חיים הבלם ואיגייבור כשירים, זהבי חלוץ

24.8.2015 / 22:51

שתי הקבוצות דרוכות לקראת הקרב על ליגת האלופות (ג', 21:45, ער' 10). יוקאנוביץ' יוותר על חלוץ קלאסי לטובת מיטרוביץ', שחקן על איגייבור: "במשחק כזה מקבלים גם חמש זריקות אם צריך"

פלייאוף, גומליןמחצית25/08/2015
מכבי תל אביב
    1:1
      פ.צ. באזל
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

        שישה ימים לאחר הדרמה הענקית ביניהן באצטדיון סט. יקוב, מכבי תל אביב ופ.צ. באזל ייפגשו מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 10) למשחק הגומלין בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ויתמודדו על הזכות להשתייך לטורניר הקבוצות היוקרתי בעולם. הצהובים מגיעים חדורי אמונה אחרי ה-2:2 שהשיגו בחוץ אולם הם יודעים שמולם ניצבת יריבה חזקה מאוד.

        הבלם טל בן חיים והקשר הניגרי נוסא איגייבור אמורים לפתוח בהרכב, לאחר שביום שבת הם נעדרו ממחזור הפתיחה של הליגה, בו ניצחה מכבי תל אביב בקושי 2:3 את בני סכנין. היה קיים חשש שהשניים לא יוכלו לשחק גם מול באזל, לאחר שבן חיים סבל ממחלה ואיגייבור ספג פציעה בברכו במשחק הראשון מול השוויצרים, בגינה נאלץ להיות מוחלף. בסופו של דבר, הבלם כשיר לחלוטין למשחק, זאת בניגוד לניגרי, שלגביו הבהיר המאמן סלבישה יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים כי הוא ישחק.

        באימון הערב, איגייבור לא נראה כשיר לגמרי. הוא אפילו לא סיים את האימון עם שאר השחקנים, אבל צפוי לקבל זריקה לפני ההתמודדות. אחד משחקני האלופה הישראלית אמר: "משחק כזה לא מפסידים. אם צריך, מקבלים גם חמש זריקות שמרדימות לך את המקום הכואב ועולים לשחק".

        סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם שחקני הקבוצה. מגד גוזני
        יומם הגדול מגיע. שחקני מכבי תל אביב באימון/מגד גוזני

        השינוי הטקטי העיקרי הצפוי בהשוואה למפגשים הקודמים מול באזל ופלזן הוא הוויתור על החלוץ (בבאזל היה זה עדן בן בסט ובפלזן, ברק יצחקי). יוקאנוביץ' צפוי לעלות עם קשר מרכזי נוסף, ככל הנראה ניקולה מיטרוביץ', כאשר ערן זהבי יהיה חלוץ המטרה. למרות שהאגף השמאלי של מכבי תל אביב היה חלש במשחק הראשון, עומרי בן הרוש ישמור על מקומו בהרכב והוא יקבל עזרה כל המשחק מאבי ריקן.

        לפני האימון הערב, הראה יוקאנוביץ' לשחקנים קטעים מהמשחק נגד באזל והתמקד עם השחקנים על סגירת ההתקפות של היריבה, כמו גם על הנקודות החלשות שלה, מהן יוכלו הצהובים לייצר הזדמנויות. מי שהצטיין באימון המסכם היה השוער חואן פאבלו, שאחרי הטעות שלו בשבת ינסה להעניק הפעם לקבוצה ביטחון בחלק האחורי. הבעלים מיטש גולדהאר נחת בישראל, הגיע לאימון, שוחח עם יוקאנוביץ' ואיחל לשחקנים הצלחה.

        מנגד, תתייצב אלופת שוויץ, שיודעת שלמרות התוצאה הלא טובה במשחק הראשון, היא עדיין עדיפה על הנייר. אלא שבאזל מגיעה לישראל עם לא מעט פציעות ובראשן, מרקו יאנקו, החלוץ שנפצע והוחלף במשחק הראשון, הקפטן מתיאס דלגאדו שלא הצטרף לנסיעה והסרבי זדרבקו קוזמאנוביץ', שלא שותף גם בשבוע שעבר. באזל חזרה לעניינים בשבת האחרונה עם ניצחון 1:3 בחוץ על לוגאנו ולמעשה, התיקו מול מכבי תל אביב הוא המשחק היחיד שהיא לא ניצחה העונה.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: דאמיר סקומינה (סלובניה)
        אצטדיון: בלומפילד
        קהל: 13350
          מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
          גולדהאר וקרויף באימון/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully