וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "הגשמת חלום ליגת האלופות זו אחת הסיבות שבגללה נשארתי במכבי תל אביב"

24.8.2015 / 21:05

מכבי תל אביב מתכוננת לגומלין מול באזל (שלישי, 21:45, ערוץ 10 וספורט 5 HD), זהבי: "עבדנו בשביל זה שלוש שנים וכל פעם פספסנו. מגיע למועדון הזה". אוהדים השמיעו לשחקנים באימון את המנון ליגת האלופות. דיווח בקרואטיה: החלוץ דיאן ראדוניץ' מגיע למכבי תל אביב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הגומלין מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 10 וספורט 5 HD) בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות מול פ.צ באזל, ואחרי 2:2 דרמטי במשחק הראשון, היא יודעת שהיא רחוקה 90 דקות בלבד ותוצאה אחת מוצלחת מהעפלה גדולה למפעל היוקרתי ביותר ביבשת.

עשרות אוהדים של האלופה הישראלית הגיעו היום לאימון המסכם של הקבוצה ואומנם נותרו כמיטב המסורת של המועדון מחוץ לגדר החוסמת את מגרש האימונים, אולם הם לא נתנו לעניין לעצור בעדם. האוהדים הצטיידו איתם מבעוד מועד ברמקול גדול ולאחר שהשמיעו בו כמה מילות עידוד ומוטיבציה לשחקני הקבוצה, הם ניגנו דרך הרמקול את המנון ליגת האלופות, כדי לדרבן עוד קצת את השחקנים, אם במקרה הם זקוקים לכך.

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה ספורט: ערן זהבי ראשון, בוזגלו שני, עטר שלישי

מאמן באזל לקראת המשחק: "למכבי תל אביב היה הרבה מזל במשחק הקודם"

לבאזל אין זיכרונות טובים מהשופט שישפוט מול מכבי תל אביב

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם שחקני הקבוצה. מגד גוזני
זכו לתמיכה מהאוהדים. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' אמר: "אנחנו ניצבים בפני החלום הגדול שלנו, אבל אני לא מרגיש לחץ. אני מלא בתשוקה ואמביציה. זה רגע גדול עבורנו ואני מצפה מאיתנו להיות מוכנים. אנחנו חייבים לבוא עם תוכנית משחק מסודרת ולהיות מרוכזים וחכמים. האוהדים יתמכו בנו וזה חשוב לנו, כי אנחנו צריכים למצוא את הקצב שלנו. כדורגל זה משחק לאנשים חכמים ואנחנו צריכים להבין מה עומד לפנינו ולעשות את העבודה.

"לנוסא איגייבור יש פתיחת עונה טובה. הוא אחד השחקנים החשובים שלנו. הוא כשיר למשחק, אבל מכבי זה לא רק ערן ונוסא. אני מצפה מ-11 או 14 השחקנים שלנו להיות מוכנים ב-100 אחוז לרגע הזה. הקבוצה שלי מלאה בביטחון. אם הם יכבשו בדקה העשירית, זה לא יהיה גמור. זה משחק של 90 דקות ואני לא יודע בדיוק מה יקרה, אבל אני יכול לדמיין מה אני רוצה שיהיה. אני אתמוך בקבוצה שלי לפני ובמהלך המשחק.

"זה יום גדול עבור מכבי, הכדורגל הישראלי וגם עבורי ואני צריך להגיע אליו עם רעיון ברור לגבי מה שאני מצפה מהשחקנים שלי, כדי שגם הם יבינו. אני צריך לעשות את העבודה שלי ואני מצפה מעצמי לא לעשות טעויות.

"אני לא חושב שיש לנו יתרון כלשהו. הם קבוצה מאוד טובה והיתרון עדיין אצלם. אבל אני משוכנע שערן בטוח שהוא יכול לכבוש, גם אם היריבה תשמור עליו עם שניים או שלושה שחקנים. העונה הקודמת של ערן ותחילת העונה הנוכחית שלו נהדרות עבורנו, אבל זה לא רק ערן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ערן זהבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"האוהדים רוצים את זה בדיוק כמונו והם ידחפו אותנו מהשנייה הראשונה. אפשר לעשות את זה". זהבי/יוסי ציפקיס

הקפטן ערן זהבי אמר לקראת המשחק: "אני שמח שהם מדברים עליי בשוויץ, אבל הם צריכים לדבר על מכבי תל אביב. עשינו עבודה טובה כקבוצה. אני כבשתי, אבל כל הקבוצה עבדה ואני מצפה שנעשה את אותה עבודה מחר. ברור לנו שיהיה משחק קשה ואנחנו יודעים שצריך לסבול כדי להגיע לשלב הבתים. לא אגיד מה תכנית המשחק שלנו, נשמור אותה אצלנו, אבל תראו אותה מחר.

"האוהדים רוצים את זה בדיוק כמונו והם ידחפו אותנו מהשנייה הראשונה. אפשר לעשות את זה, אבל אני לא רוצה ללכת קדימה, אלא להתרכז במשחק. אנחנו מבינים שיש לנו סיכוי גדול ושעשינו תוצאה טובה בחוץ ויכולים להשלים את המשימה בבית, אבל זה לא מבטיח כלום. המטרה היא ליגת האלופות וננסה לעשות את זה. אחת המטרות שבגללה נשארתי במועדון הייתה להגשים את החלום דווקא עם מכבי תל אביב, כי עבדנו בשביל זה שלוש שנים וכל פעם פספסנו. אני מקווה שהפעם נעשה את זה. מגיע למועדון הזה.

מה שהיה עם גראסהופרס לפני 20 שנה לא תקף היום. אנחנו מאוד רחוקים משלב הבתים מבחינתנו ולא חושבים שעלינו. יש מולנו יריבה עיקשת שיודעת מה היא רוצה מעצמה ויודעת לעשות לנו חיים קשים. אני מקווה שנתעלה על עצמנו ונעבור את המשוכה הקשה הזו. טוב שיש קצת מזל בכדורגל, לפעמים היה לנו גם חוסר מזל. אין ספק שלא יצרנו הרבה מצבים שם, אבל עשינו את זה תכליתי וטוב. עבדנו כמו שצריך ונתנו הכל על המגרש וכנראה שהגיע לנו לכבוש את שני השערים האלה. אם הם ממשיכים לזלזל, זו בעיה שלהם".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

העיתון הקרואטי "ספורטסקה נובוסטי" מדווח הערב כי החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' עומד להגיע למכבי תל אביב בהשאלה לעונה אחת. על פי הדיווח, הצהובים ישלמו 200 אלף יורו על ההשאלה לדינמו זאגרב, לה שייך השחקן. בסיום העונה, תהיה להם אופציה לרכוש את ראדוניץ' תמורת 800 אלף יורו והוא צפוי להרוויח במכבי תל אביב 250 אלף יורו לעונה.

ראדוניץ' בן ה-25 שיחק בעונה שעברה במדי איסטרה 1961, שסיימה במקום התשיעי מתוך עשר קבוצות בליגה הבכירה בקרואטיה. הוא כבש לא פחות מ-16 שערים ב-23 הופעות בליגה, מה שהספיק לו כדי לסיים במקום השלישי בטבלת מלך השערים, אחרי אנדריי קראמריץ' ואנגלו הנריקס. ראדוניץ' נולד בגרמניה ושיחק במחלקת הנוער של באיירן מינכן לפני שהחל לנדוד, עד שהגיע לקרואטיה.

צפו בביצועיו של ראדוניץ'

ערן זהבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ערן זהבי מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
ערן זהבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ערן זהבי מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully