וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "למכבי תל אביב היה מזל". זופי: "מודעים לאיכויות של היריבה"

מאמן פ.צ באזל דיבר לקראת משחק הגומלין מול הצהובים (שלישי, 21:45, ערוץ 10 וספורט 5 HD): "מכבי תל אביב השיגה תוצאה מצוינת. קצת מזל לא יזיק לנו". הקשר: "מאמינים בלב שלם שאפשר להעפיל לשלב הבא". סקומינה הסלובני ישפוט, בבאזל זוכרים אותו לרעה

צילום ועריכה: יוסי ציקפיס

פ.צ באזל השוויצרית נחתה בישראל לקראת משחק הגומלין מול מכבי תל אביב מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 10 וספורט 5 HD) לאחר שהמפגש הקודם בין השתיים נגמר ב-2:2. המאמן אורס פישר מדבר על הסיכויים של קבוצתו, וכמובן על כוכב הצהובים, ערן זהבי.

"לא הופתענו כלל ממכבי תל אביב", אמר פישר. "ידענו שמדובר ביריבה חזקה. למכבי תל אביב אמנם היה מזל אחרי שחזרה ל-2:2, אך בכל זאת מגיעות לה מחמאות על התוצאה. יש לנו מספר שחקנים פצועים בקבוצה, אך למרות זאת נעלה עם 11 שחקנים שיהיו מוכנים לכל דבר על כר הדשא. נצטרך להציג יכולת גבוהה יותר מאשר במשחק הראשון. שמעתי רבות על האווירה בבלומפילד, גם מהשחקנים שלי, ששמחים מההזדנות הזו. ב-20 הדקות הראשונות אולי יהיה לנו קצת קשה להתרגל למזג האוויר, אך נשכח את התנאים הללו מהר מאוד".

פישר הוסיף: "2:2 זו תוצאה מצוינת עבור מכבי תל אביב. נצטרך לפתוח את המשחק בצורה טובה ואם נצליח לכבוש בשלב מוקדם זה יעזור לנו מאוד בהמשך. ערן זהבי שחקן מצוין, שכובש הרבה לאחרונה. כמובן שמזל לא יזיק לנו. בכדורגל כל קבוצה צריכה מעט מזל".

"ידענו מה האיכויות של מכבי תל אביב", הודה לוקה זופי. "אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק קשה גם בבלומפילד, אך אנו מגיעים עם אמונה שלמה שאפשר להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות".

שחקן פ.צ באזל, לוקה זופי, עם המאמן אורס פישר. יוסי ציפקיס
דרוכים. לוקה זופי ואורס פישר/יוסי ציפקיס

השופט במשחק מחר יהיה הסלובני המוערך דאמיר סקומינה בן ה-39. סקומינה ניהל בשבת האחרונה משחק בליגה השנייה במולדתו. בשנה שעברה הוא ניהל את חצי גמר הליגה האירופית בין פיורנטינה לסביליה וב-2013 את המשחק בו באיירן מינכן הביסה 0:3 את ברצלונה בחוץ בחצי גמר ליגת האלופות. אגב, מומלץ להיזהר ממנו, שכן בשלושה מתוך ארבעת המשחקים אותם ניהל העונה, הוא שלף כרטיס אדום. בספטמבר שעבר הוא שפט את המשחק בו באזל הובסה 5:1 בחוץ מול ריאל מדריד בליגת האלופות. בספטמבר 2009 סקומינה שפט את ה-0:3 של באיירן מינכן בישראל מול מכבי חיפה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן פ.צ באזל, מוחמד אלנני. יוסי ציפקיס
מוחמד אלנני באימון המסכם/יוסי ציפקיס
שחקן פ.צ באזל, בריל אמבולו. יוסי ציפקיס
בריל אמבולו באימון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully