וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס ואלבס ייעדרו כמה שבועות, לואיס אנריקה: "נגמר המזל"

ברצלונה לא רגועה למרות הניצחון. הקשר ייעדר כשבועיים, המגן עלול להחמיץ יותר מחודש, וגם סוארס, ששוב סוחט מחמאות, מודה: "הסגל קצר ביחס לשנים עברו". בתקשורת מקניטים את ריאל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לאורך ההיסטוריה, ברצלונה כמעט לא מועדת במחזור הפתיחה בליגה הספרדית. גם אתמול (ראשון) במשחק החוץ בבילבאו דבר לא השתנה. כמו בשבע השנים האחרונות, ברצלונה אספה שלוש נקודות, הפעם עם 0:1 על בילבאו, שהביסה אותה 0:4 באותו אצטדיון לפני תשעה ימים. ליאונל מסי החמיץ פנדל בפעם השביעית מתוך 12 הניסיונות האחרונים, אבל למזלו לואיס סוארס הושיע את בארסה עם שער נהדר בדקה ה-54.

אולם למרות הניצחון, מה שהעסיק את ברצלונה למחרת היה בעיקר מצבת הפצועים ההולכת ומתארכת. אחרי ניימאר ואדריאנו שנעדרו, אמש הגיע תורם של סרג'י בוסקטס ודני אלבס לספוג פציעות. הקשר הוחלף בדקה ה-67 ועל פי הערכות ראשוניות צפוי להיעדר לפחות 15 יום, בעוד שמצבו של המגן הברזילאי קצת חמור יותר, והוא עשוי להיעדר בין שלושה שבועות לחודש.

שחקני ברצלונה חוגגים, סרג'י רוברטו. GettyImages
לואיס אנריקה מאלתר. סרג'י רוברט חוגג עם סוארס/GettyImages

"זה ספורט, אתה תמיד צריך לקחת בחשבון פציעות", ניסה להתנחם לואיס אנריקה בסיום. "אין לנו הרבה מזל מתחילת העונה. לוח הזמנים שלנו במשחקי ההכנה היה צפוף והתחלנו מוקדם מאוד, כך שהשחקנים שלנו נמצאים כרגע בסיכון גדול יותר לפציעות מאשר שחקנים בקבוצות אחרות".

המאמן ניסה לשאוב עידוד מהתצוגה של שחקניו: "התחלנו את המסע לאליפות עם תצוגה ברמה גבוהה מאוד מול קבוצה ברמה, שמנענו ממנה להגיע למצבים מסוכנים. היה נראה שיש הרמוניה בין השחקנים. סרג'י רוברטו היה טוב מאוד, למרות שהוחלף. הוא סיפק משחק כמעט מושלם והראה לי שלמרות גילו הצעיר, הוא מסוגל לשחק כמו שחקן ותיק. גם ג'ורדי אלבה היה טוב".

לואיס סוארס, שממשיך בכושרו הטוב, התייחס לסגל הדליל יחסית של ברצלונה, שמתקצר עוד יותר בגלל הפציעות. "אנחנו מודעים לכך שהסגל שלנו קצר בהשוואה להשנים האחרונות, אבל במקביל משוכנעים שיש לנו שחקנים מספיק טובים שמסוגלים למלא את החסר. ידענו שהולך להיות משחק קשה. ברור שהשאיפה שלנו היא לזכות שוב באליפות, לכן לנצח באצטדיונים כאלה זה צעד ראשון".

בכלי התקשורת בקטלוניה בחרו, איך לא, בלואיס סוארס לאיש המשחק. ב'אל מונדו דפורטיבו' נכתב כי "לואיס סוארס שוב עשה את ההבדל במשחק קשה. ב'ספורט' עקצו את ריאל מדריד וכתבו בכותרת הראשית: "שלוש נקודות לברצלונה, אחת לריאל מדריד".

עוד באותו נושא

ספרד: מסי החמיץ פנדל, ברצלונה ניצחה 0:1 בחוץ את אתלטיק בילבאו

לכתבה המלאה
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
עוד כאב ראש? לואיס אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully