וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "זו כרגע לא הרמה שלנו, אבל הראנו שאנחנו מסוגלים להתמודד איתם"

24.8.2015 / 7:46

רכז נבחרת ישראל סיכם את ההפסד לסרביה, שהיה החמישי ברציפות בהכנה לאליפות אירופה: "זה לא אידיאלי", והתייחס למצבו הרפואי והמקצועי: "מרגיש טוב, החמישייה זה עניין שולי מבחינתי, מה שארז יבחר אנחנו אומרים אמן"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל רשמה אמש (ראשון) את הפסדה החמישי בחמשת משחקי ההכנה ליורובאסקט עד כה, כשנוצחה על ידי נבחרת סרביה החזקה 79:71. למרות ההפסד, בישראל יצאו בהרגשה טובה יותר מההתמודדות עם סגני אלופת העולם, כשבדקות רבות של המשחק נראו השחקנים של ארז אדלשטיין טוב בהרבה מהמשחקים הקודמים, אלא שירידה ביכולת בשלבים מכריעים של הרבע השלישי והרביעי נתנו לנבחרת היריבה את האפשרות לברוח להפרש דו ספרתי, ורק חזרה בדקות הסיום סגרה תוצאה מכובדת.

מי שנעדר מההתמודדות היה הקפטן עומרי כספי, שלא חש בטוב במהלך המשחק הראשון בין הנבחרות ביום שבת, ואתמול נבדק על ידי רופא. בנבחרת מקווים כי כספי יוכל להתאמן היום, אך גם אם לא, יטוס לטורניר ההכנה בזאגרב וככל הנראה יעמוד לרשותו של אדלשטיין כבר באימון הערב בקרואטיה ביום שלישי. ישראל תצא לטורניר ביום שלישי, ותשחק שלושה משחקים בשלושה ימים, כשהראשון מביניהם נגד בוסניה, יריבת הנבחרת באליפות אירופה, בה צפה סקאוט הנבחרת במהלך השבוע האחרון, ולאחר מכן משחקים נוספים עם אסטוניה וקרואטיה. עדיין לא הוחלט האם ייעשה ניפוי ראשון לפני הנסיעה או לא.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל (אמצע) עם ליאור אליהו, יוגב אוחיון. קובי אליהו
"אני מנסה להביא כמה שאפשר מהיכולות שלי". יוגב אוחיון/קובי אליהו

בצד החיובי, בצוות המקצועי ובסביבת הנבחרת חילקו מחמאות לליאור אליהו ויוגב אוחיון, שב-23 דקות הציג כדורסל טוב ואנרגטי ותרם 6 נקודות ו-6 אסיסטים. "אני מרגיש טוב מאוד, ממשחק למשחק אני מרגיש נוח יותר בנבחרת ועם החברים, קצת החמצתי את הפתיחה, אבל אנחנו מנסים לצמצם את הפער כמה שיותר", אמר אוחיון שמתאושש ממחלה, "מה שחשוב מבחינתנו כנבחרת זה להעלות את הדקות הטובות כמה שיותר, ועשינו את זה היום. נגד סרביה זה כרגע לא הרמה שלנו, אבל הראינו שאנחנו יכולים להתמודד איתם. ללא ספק אנחנו בהתקדמות, עם כל המצב של הפציעות והנעדרים, כל החבר'ה שמגיעים מאוחר, זה כאב ראש לא קל לצוות המקצועי, ואנחנו מנסים לצמצם את הפערים, כולנו רוצים בהצלחת הנבחרת".

על תפקידו בנבחרת הנוכחית הוסיף אוחיון: "יש לנו הרבה שחקנים בנבחרת שמביאים הרבה ניסיון, ואני מנסה להביא כמה שאפשר מהיכולות שלי. עומרי היה חסר היום, הוא היה מוסיף הרבה למשחק. מבחינתנו כנבחרת אנחנו צריכים לבוא ולכפות אחד על השני, הילדים ששיחקו בסוף הוכיחו שיש על מי לסמוך. אין ואקום בכדורסל. בקשר לחמישייה אני לא חושב שצריך להתייחס לזה, זה עניין שולי מבחינתי, כל דקה שאני אעלה אני אנסה לתרום את המיטב. נבחרת זה משהו אחר מקבוצה, כולם רוצים בסוף להגיע ולהיות חלק מהנבחרת. בנבחרת הזאת יש כל כך הרבה כלי נשק, ומה שארז יבחר אנחנו אומרים אמן, הנבחרת זה משהו שונה אנחנו לא קבוצה".

רכז מכבי תל אביב סיכם על מצבו הרפואי ומצב הנבחרת: "בקשר לבריאות אני שם את זה קצת בצד, החמצתי אימונים, לא הייתי במיטבי אבל עשיתי את המיטב כי רציתי להיות בנבחרת, וניסיתי לעבוד קשה, לאו דווקא מבחינת כדורסל, הרבה דברים שלא קשורים, והרבה תודות לארז ולצוות שנתנו לי את המרחק הצלחתי לחזור הכי מהר שאפשר. הפסדנו חמישה משחקים, זה לא אידאלי, בטח לא להכנה שלנו כנבחרת, רצינו לנצח היום ולעשות תחילת דרך חדשה, אבל בכל זאת מדובר בסרביה, בטופ של העולם, אנחנו מלאי ביטחון, ובטוחים שהשבוע נשיג לפחות ניצחון אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully